Hoofdstuk 5 : ziekenhuisgeur

1K 50 1
                                    




Ik rilde. Niet van koude , maar van schrik. Laura had een harde klap gekregen en er is een extreem grote kans dat ze dit niet zou overleven. Dat maakte me bang. Was dit echt aan het gebeuren? Was ik echt mijn meisje aan het verliezen? Zijn dit misschien de laatste minuten dat haar hart bloed door haar lichaam pomt? Is dit misschien de laatste keer dat ze haar longen zou vullen met de vieze ziekenhuisgeur? Was dit het dan? "Mevrouw Ludux?" , zei iemand. Het was een vrouw. Dat kon je direct herkennen , maar een stem die ik nog nooit gehoord had. Langzaam heesde ik mij betraande ogen op. Een vrouw met een leeftijd rond de eind 40 , stond voor mijn neus. Het was een verpleegster , dat kon je zien aan haar kledij. Ze zei iets. Ik probeerde te luisteren , maar het lukte niet. Toen Laura's naam in haar zinnen kwam , schoot ik wakker. "Laura? Wat is er met haar? Is ze oké? Ik wil haar zien!" , riep ik. De vrouw legde haar hand op mijn schouder en fluisterde ; "Rustig! Met laura gaat het beter. Je mag haar zien , als je er klaar voor bent. Ze is flink verwond..." De vrouw kreeg niet eens de kans van mij om haar zinnen af te maken ; "Breng me naar Laura".


------------------------------------------------------------------------------------

HEYHOI

Sorry da het zo'n kort stukje is

Maar ik heb het een beetje druk met hw!

Vanavond komt er zwz nog een nieuw hoofstuk!

BABAAAI BABES

Gay is okay.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu