PART END

6K 225 134
                                    

Şarkı da süper oldu bence *-* 

Love, sex and magic - Ciara and Justin Timberlake :D 

Hele de gif ölünmelik t.t

*************

Baekhyun, ilkini aynı anda iki kişiye vereceğini tahmin etmemişti. Daha romantik bir şeyler hayal ediyordu, ancak şu an üzerinde dolanan eller o kadar güzel hissettiriyordu ki... şekerden yapılmış bir bulutun üzerinde gibiydi.

Üzerini çıkarıp, onlara baktığında Kai ve Sehun ona doğru gelip; boynunun iki yanından öpmeye başlaması baştan çıkarıcıydı. Günaha davet eden iki adama nasıl hayır derdi ki...

''Yumuşacıksın'' Sehun, dilini onun karnında gezdirirken fısıldadı.

''Çok güzelsin.'' Kai, onun boynunu dişlemeden önce söylemişti. Baekhyun, derin derin soluyordu.

''Ahh!'' Kai, onun köprücük kemiğini emdiğinde inlemişti. Sehun da o sırada Baekhyun'un pantolonunu açmak için uğraşıyordu. Elini Sehun'un saçlarına koydu. Yumuşaktı. ''Sehun''

''Hmm'' Sehun, yanıtladığında pantolonunu açmıştı ve ayak bileklerine doğru indirmişti. Baekhyun'un iç çamaşırı giymemesi şu an için iyi bir şeydi. Sehun, yüzüne çarpan penis ile kıkırdadı. ''Bizi bu kadar çok istediğini görmek güzel.''

''Tahmin bile edemezsin.'' Baekhyun'da kıkırdamıştı. Gülümsemesi onu öpmeye başlayan Kai ile yarım kalmıştı. Kai'ye acemice karşılık vermeye başladığında ; Kai, onun dilini ağzına alıp emmeye başladı. Öpüşmek kesinlikle güzel hissettiriyordu.

''Nnghhh!!'' Baekhyun , Kai'nin ağzına doğru inlediğinde, penisinin etrafını saran sıcaklık ile başı dönmeye başlamıştı. Kai'den fırsat bulup aşağıya bakmak istemişti, ancak Kai ona izin vermemişti. Öpmeye devam ediyordu ve bir eli de onun pembe göğüs uçlarını oynuyordu. Baekhyun, dizlerinin bağının çözülmesinden korkuyordu. Zevk, dalga dalga tüm vücuduna yayılıyordu.

Sehun, Baekhyun'un üyesinin kökünü eli ile tutmuş; kalan kısmını da ağzına almıştı. Emiyordu. Uzunluk salya ile kaplanmıştı. İleri geri başını hareket ettirip, onu rahatlatmaya çalışıyordu. Elinin birisi Baekhyun'un kalçasındaydı.

Kai, Baekhyun'u nefessiz bırakana kadar öpmeye devam etmişti. ''Harika bir tadın var.'' Kai, şapırtı ile ondan ayrıldığında söylemişti. Baekhyun'un yarı kapalı gözleri nemlenmişti. Zevkten dolayı kızaran yanakları ve öpüşmekten dolayı kıpkırmızı olan dudakları Kai'yi sertleştiriyordu.

''Sehun'' Kai, seslendi.

''Hmm'' ağzı dolu olduğu için homurtu şeklinde çıkmıştı.

''Yatağa götürelim.''

Sehun, Baekhyun'un penisini ağzından çıkardığında, Baekhyun soğukluk ile mızmızlanmıştı. ''Neden durdun?''

''Bebeğim, gel hadi'' Kai onu elinden tuttu. Sehun da ayağa kalkmıştı.

Baekhyun'u yatağa iterken, Kai ve Sehun yatağın kenarlarında dikiliyordu. ''Neden öyle bakıyorsunuz?'' Baekhyun kendini garip hissetmişti. ''Ayrıca sizde soyunun''

Kai ve Sehun onun şirinliğine gülümseyip, kendilerini soymaya başladıklarında Baekhyun, hiçbir anı kaçırmak istemiyordu. Kai üzerini çıkarıp kenara bıraktı. Göğüs kasları ve karın kasları kesinlikle hayran olunasıydı.

Sehun'un da ondan geri kalır yanı yoktu. İnce bir bele sahip olsa bile karın kasları belirgindi ve geniş omuzları ona görsel bir şölen sunuyordu.

Black Magic! √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin