Bir Hikaye Daha Bitti.

49 3 1
                                    

Davidin kanser olduğunu öğrendikten sonra hemen hemen hergün Elifle hastaneyi. ziyaret eder olduk. Bütün çalışanlar bizi tanıyordu. O akşam davidin yanından aldıktan sonra Elifle birşeyler yemek için Burger Kinge girdik. Menümüzü söyledik ve en üst kata oturduk. Telefon çaldı. Arayan hastaneydi.Bize davidin ölmek üzere olduğunu, hemen gelmemizi söylediler. Arabaya bindik fakat arabayı çalıştıramıyordum. Bizde yürüyerek gitmeyi tercih ettik ve koşa koşa hastaneye gittik. Hademe demet teyze davidin son anları olduğunu söyledi. Ama odaya girdiğimizde david ölmüştü..Elif hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı, ama elden ne gelirki... ertesi gün cenazesi oldu. cenazesinde elif, ben, elifin ailesi vardı. davidin ailesi, akrabaları hiçbiri yoktu. cenaze yapıldıktan sonra evlerimize dağıldık fakat elif bugün benimle kalacaktı annesi babası iş için ankaraya gidecekmiş. Biz evde otururken evden garip garip sesler gelmeye başladı. ben mutfaktan bir bıçak aldım ve evi aramaya başladım. hayalet surat bana doğru geliyordu! geçenlerde kırılan merdivenin tutma yeri hala kırıktı fakat tamir edilmiş gibi duruyordu ben ona tutunmadım fakat ghostface tutunarak düştü. benim yanıma geleceğine elifin oraya gidiyordu ve içeriden çığlık sesleri gelmeye başladı. içeri girdiğimde manzara korkunçtu.. elifin bağırsakları deşilmişti. telefon çaldı, arayan annesiydi. merhaba ayşen teyze diyecektimki polis dedi. ayşen teyzeyle murat amca kaza yapmışlar ve ölmüşler. fakat bu normal bi kaza değilmiş araba birden kontrolden çıkmış ve 3 takla atmış . ayşen teyzenin kemikleri kırılmış, murat amcaysa felç olmuş. hemen polise buranın adresini verdim ve kapattım. evi aramaya başladım. birden beni ağzımdan biri tutuyordu. beni karnımdan kafamdan bıçakladı. bayılmışım. uyandığımda hastanedeydim ve polisler vardı. elifi benim öldürdüğümü düşünüyorlardı çünkü bıçak beniim elimdeymiş. çıktıklarından sonra tualetten ghostface çıktı ve beni öldürdü. polisler sesleri duymadan içeri geldiler ama ne ghostface vardı, ne bir kanıt. 5 yıl sonra ghostfacenin davidin abisi chuck olduğu ortaya çıkmış. ve böylece; bir hikaye daha bitti.

Korkmak mı istiyorsun ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin