'Laylaaaaa!' Roept mijn moeder kei hard 'wat is er yemma?' 'Opstaan! Yallah' Ohja was vergeten dat het geen weekend meer is tfoo man ik haat maandagen.
Even beschrijven hoe ik eruit zie... Ik heb blonde krullen... Niet blond van mezelf ik heb het geverfd maar ja don't judge me. Verder heb ik groene ogen en ja de rest zie je wel op de foto bovenaan dit deel.
Ik nam een snelle douche en liep naar mijn kast. Altijd weer die struggle als je niet weet wat je aan moet doen. Pff het duurde uren om te kiezen maaaar. Ik deed een lichtblauwe spijkerbroek aan met een Bordeaux rood bloesje met zwarte huarache's ik deed mijn Michael kors horloge om en pakte mijn witte Michael kors tas en rende naar beneden.
Shit mijn haren ik rende vlug weer naar boven vlug wat crème erin gedaan en rende weer naar beneden.Ik pak vlug een broodje en gaf mijn moeder een kus en stapte in mijn BMW. Mijn vader heeft een bedrijf en ja we zijn wel rijk... Ik wil niet opscheppen. Ik doe trouwens vwo ik zit nu in eindexamenklas vwo 6 en word dit jaar 18.
Voordat ik naar school reed haalde ik mijn vriendin nog even op. Imane ze is hayeck knap ze heeft net als mij krullen, maar zij heeft donker haar en heeft blauwe ogen. Echt mashallah een mooi meisje.Ik toeter een paar keer en algauw stapt Imane in de auto. 'Pff weekend ging snel voorbij' zei Imane. Imane is al getrouwd, met Adam en ze woont dus al samen met hem. Ik was gewoon stil de hele rit totdat imane opeens begon te praten. 'Adam had het gister over kinderen, maar ik wil wachten tot ik klaar ben met dit jaar' ik was nog steeds stil 'maar hij wilt nu al' 'imane als ik jou was zou ik eerst je studie afmaken' het was weer stil en we waren aangekomen bij school. Ik dacht even aan Adam en imane hun zijn zo perfect ik ben echt toe aan een man...
Sorry dat dit een kort deel was ik had gewoon geen inspiratie...
x S
JE LEEST
Gebroken liefde
RomanceLayla woont in Den Haag, en is best bekend in dit stad. Haar ouders zijn heel rijk omdat hun een bedrijf hebben. Layla heeft nog een jaar te gaan om school af te maken, maar ze weet nog niet wat ze later dan gaat doen. Ze heeft een beste vriendin Im...