Hier boven zie je Ilias.
Ik word wakker met een lekkere geur vanuit beneden. Ik sta meteen op en loop met me jeleba naar beneden. Ik zie yemma met hele ontbijt, ik loop op haar af en geef een kus op haar wang. 'Ah benti doe rustig.' Lacht ze. 'Yemma ik hou van jou!' Zeg ik terwijl ik steeds kusjes geef. 'Saffi saffi!' Zegt ze en laat mij los. Ik loop richting een stoel en ga erop zitten.
Na het eten had ik me omgekleed. En ben even naar buiten gegaan. Ik pak me telefoon en scrol door mij contacten. Ik stop bij Ilias. Ik klik erop en blijf kijken of ik zal bellen of niet..... Ik ga bellen.
Ilias: Hallo?
Layla: Uhhh heey Ilias ik ben het Layla.
Ilias: Ow heey Layla! Wat is er, ben jij niet in Amerika?
Layla: Ik ben gescheiden van mijn man omdat hij vreemd ging dus ik ben terug.
Ilias: Ow is echt erg. In Sha Allah vindt je betere.
Layla: In Sha Allah.... Maar Ilias ik wouw gewoon wat doen samen zullen we ergens eten ofzo, ik verveel me echt.
Ilias: Saffi waar wil je eten ik kom meteen eraan.
Layla: Mac😊Ik loop richting Mac en zie al Ilias staan bij zijn BMW.
Wouw hij staat daar zo mooi klaar. Ik loop naar hem toe en krijg opeens een fijn gevoel. Hij kijkt mij aan en zet zijn handen op mijn armen. 'Kom we gaan eten.' Zegt hij glimlachend.
We zitten in de Mac te eten. Ik kijk af en toe op naar hem om te scannen hoe hij eet. Hij eet zo schattig.... Wt* Layla wat denk jij nou weer?
We zijn klaar met eten en zitten nog steeds in de Mac. Ilias kijkt op en leunt naar achter. Hij doet zijn handen achter zijn hoofd. 'Zo hbiba zit je vol.' Zegt hij puffend. 'Ja dankjewel.' Zeg ik glimlachend. Hij doet zijn handen weg van zijn hoofd en leunt nu op zijn tafel met zijn armen op de tafel. Zijn handen komen mijn handen zijn richting op. Ik doe mijn handen weg wanneer die handen bijna de mijne aanraken. 'Layla.. Ik moet je wat vertellen, maar niet meteen boos worden.' Zegt hij en kijkt mij serieus aan. 'Uhh jaa vertel maar.' Zeg ik. 'Uhmm... Nou toen ik jou tegenkwam bij de winkel kreeg ik een heel fijn gevoel je bent zo mooi Layla, ik voelde iets voor jou toen. Maar daarna kreeg ik te horen dat jij al zou trouwen met Bilal, ik ging helemaal stuk ik wouw je zo graag ook al kende ik jou toen niet zo goed ik wouw jou! Ik heb hele tijd op jou zitten wachten, en nu is het moment dat ik het tegen jou moet vertellen..' Zegt hij en kijkt mij serieuzer aan.
Ik sta helemaal verstelt ik weet niet wat ik moet doen. Ik word opeens helemaal duizelig. 'Ilias geef mij water!' Roep ik. Hij staat op rent om water te halen. Hij rent terug en komt naast me staan om de water aan te geven. 'Layla doe rustig!' Zegt hij. Hij probeert mij kalm te maken..
Ik zit nu in de auto van Ilias onderweg naar hem huis. Mijn moeder moet niet weten dat ik met Ilias ben.
We komen aan en Ilias doet voor mij de deur open. Hij houdt me stevig vast en loopt richting de deur. Hij doet de deur open en loopt naar binnen. Hij legt mij op het bank en gaat naar de keuken, hij komt terug met twee kopjes thee. Hij komt naast mij zitten en geeft het thee kopje aan. 'Sorry dat dit is overkomen.' Zegt hij en kijkt naar beneden. 'Nee dat maakt niks uit Ilias!' Zeg ik en leg mij hand op hem schouder. 'Jij hebt mij nog niet geluisterd.' Zeg ik fluisterent. Hij kijkt op en kijkt nieuwsgierig aan.
x E
Sorry dat het zo lang duurde mensen!!!😅 Vergeet niet te stemmen!!!
JE LEEST
Gebroken liefde
RomanceLayla woont in Den Haag, en is best bekend in dit stad. Haar ouders zijn heel rijk omdat hun een bedrijf hebben. Layla heeft nog een jaar te gaan om school af te maken, maar ze weet nog niet wat ze later dan gaat doen. Ze heeft een beste vriendin Im...