7.

181 9 1
                                    

Dokter: Het is een meisje!
Ik: wauw wat leuk!
Dokter: je bent pas over 7 maanden uitgerekend dus je moet nog een rit! Haha
Ik: oke

Ik hing op en vertelde Bilal meteen het goede nieuws!
'BILALL' riep ik. 'Jaaa hayati?' 'Het is een meisje!!!!!' Imane had het ook gehoord en begon luid 'JOEJOEJOEJOEJOEJOEJOEJOE' te roepen en we moesten allemaal lachen. Ik liep naar boven om even te slapen ik ben namelijk heel vaak moe de laatste tijd...

Toen ik wakker werd schrok ik, want Bilal zat naast het bed naar mij te staren. 'Oh sorry ik wilde je niet laten schrikken' 'geeft niet' zei ik vermoeid.

Het was heel lang stil...

'Ik moet je wat vertellen..' Zei Bilal.
'Vertel maar' 'ik moet voor mijn werk 3 jaar naar Amerika, maar ik kan jou natuurlijk niet alleen laten... Dus ik wilde je vragen of je met me mee wilt of dat je hier wilt blijven. Desnoods zoek ik een andere baan!' Zei hij er nog vlug achteraan. 'Bilal tuurlijk ga ik met je mee! Ik ben je vrouwtje, maar ik ga mijn familie echt missen....' 'We kunnen in de vakanties altijd naar Nederland gaan voor je familie, maar ik kan misschien heel rijk worden door deze baan en over drie jaar verder gaan in Nederland...' 'Ja' zei ik schor. 'Ik wil het liefst zo snel mogelijk gaan, nog voor de geboorte van de kleine, want dan kunnen we daar een huis en alles regelen en kun je daar bevallen' 'maar ik wil graag dat Imane en mijn moeder erbij zijn...' Bilal zuchtte en dacht na. 'Ik weet iets! We kunnen ze meenemen, want ik heb toch een groot huis gekocht en ze kunnen blijven tot de geboorte en weer terug wanneer ze willen en ik betaal de tickets!' Ik vond het wel een goed idee en ik had afgesproken om met Bilal en Imane bij mijn moeder te eten vanavond, zodat we alles konden uitleggen.

Het is pas twaalf uur, dus Bilal stelde voor om even naar de stad te gaan. In de auto hadden we het over namen. Zulke momenten zou ik echt voor geen goud willen missen. We gingen wat eten en ik kwam een heel leuk babypijltjes tegen, waar we in gingen. Ik heb bijna alles roze gehaald, het gaat bij haar echt leuk staan!

Nadat ik alle kleertjes die ik leuk vond heb gekocht, gaan wij naar huis. We komen thuis en en doe de tassen op de bank. Ik loop naar de keuken en ga wat eten maken. Bilal komt naar binnen en doet zijn handen om mijn heupen. En hij zet zijn hoofd op mijn schouder en staart naar het eten. 'Ehh dikke wat doe jij?' Zeg ik en begin te glimlachen. 'Layla, wij moeten wel zo snel mogelijk naar Amerika, je kan elk moment zwanger worden.' Zegt hij en kijkt mij aan. 'Jaa je hebt gelijk, we moeten nog de kamer's inrichten enz.' Zeg ik en puf het alles eruit. 'Ik heb de tickets al geregeld, ook voor je moeder.' Zegt hij nog. 'Voor wanneer?' Vraag ik en laat het eten los. 'Over 2 dagen.' Zegt hij. 'Nou dan moeten wij morgen beginnen met de koffers.' Zeg ik met een glimlach. Hij kijkt me aan en begint ook te glimlachen. Hij pakt mij op en draait rondjes.

~ De volgende dag ~

Ik wordt wakker en voel allemaal krampen in me buik. Morgen gaan we nog naar Amerika...pffff. Ik sta op en ga naar de badkamer. Ik kijk in de spiegel en voel opeens een misselijk gevoel in me buik. Ik loop naar de wc en haal alles eruit. Bilal komt naar binnen en pakt mij op. 'Hbiba ga jij liggen je moet rusten we gaan morgen nog eens naar Amerika.' Zegt hij en pakt mij op en legt mij op me bed. 'Ik maak wel ontbijt wacht hier.' Zegt hij en loopt naar beneden

Hij koopt naar boven en heeft een dienblad met eten, hij legt het op mijn benen.

Nadat ik heb gegeten komt Imane binnen. 'Ewaa hbiba hoe gaat het?!' Roept zij en springt op mij. 'Ewaaa dikke ik ben zwanger doe rustig!' Roep ik lachend. 'Wij gaan morgen naar Amerika JOEJOEJOE.' Roept zij. 'Owja jij bent zwanger...' Zegt ze opeens. Ik kijk haar aan en begin te lachen. 'Kom we gaan onze koffers doen.' Zegt zij en doet mijn kast open. 'Dit dat dit en dat ga je meenemen!' Zegt ze en pakt alles eruit. 'Awillie doe rustig!' Zeg ik lachend. 'Yallah kom op!' Roept ze.

~ De volgende dag ~

Vandaag naar Amerika... Ik ga bijna bevallen... Pffff.  We lopen richting naar de vliegveld en lopen naar de balie. 'Hallo wij gaan naar Amerika waar moeten wij zijn?' Vraagt Bilal. De meisje bij de balie is wel mooi, Bilal zit al helemaal te kwijlen.. Pfff wat een sukkel. 'Uhh bij nummer 12.' Zegt de vrouw. Bilal kijkt heel kwijlend naar haar. Ik geef hem een stomp op hem been en kijk hem boos aan. 'Wat?!' Zegt hij. 'Eh domme niet kwijlen eh izan!' Roep en loop boos verder.

We zitten in de vliegtuig en kijk naar buiten. Ik voel de ogen van Bilal branden op mij. Ik draai me om en kijk hem aan. 'Hoe gaat het worden als de kindje is geboren?' Vraag ik en zet mijn hoofd op hem borst, hij doet zijn hand op mijn hoofd en wrijft er over. 'Het word heel mooi!' Zegt hij glimlachend.

We komen aan in Amerika, het is hier stuk warmer. We gaan in Los Angeles wonen in een Villa wijk. We komen aan in ons wijk en zie overal villa's wajoww!!

x S & xE

Gebroken liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu