Layla's huis☝🏼️😍😱
We komen aan op school. We stappen uit en pakken onze tassen. 'Hoeveelste hebben we?' '3de laatste twee uit uitval.' Zeg ik terwijl we lopen naar de ingang van de school. We zijn binnen en lopen snel naar de eerste les. Aardrijkskunde. 'Nee man geen AK, ik hoef die tering koe niet te zien man!' Zeg ik puffend. 'AHAHAH wollah bedoel jij Huijbers, jij bent gek!' Zegt Imane lachend. Ik kijk naar haar en begin ook te lachen. We lopen naar de lokaal en doe de deur open. Pfff daar is die koe. 'Weer te laat?!' Schreeuwt hij. 'Wat zeg jij eh koe?' Roep ik naar hem. 'Let op je taal gebruik jonge dame!' Zegt hij en komt naar mijn tafel. Hij zet zijn handen op mijn tafel en komt dicht bij. 'Awillie jou bek stinkt!' Zeg ik terwijl ik mijn hand voor me neus doe. 'Der uit!' Roept hij en wijst naar de deur. 'Yes, dan hoef ik jou niet te zien.' Zeg ik blij en huppel naar de deur en doe het open.
~ Na school ~
'Zo eindelijk, waar gaan we naar toe?' Vraag ik aan Imane. 'Hmm... Kom naar shisha lounge?' Zegt zij glimlachend. Ik weet niet of dit wel goed is daar zijn wel van die rare jongens, maar als mijn vriendin dat wilt oke dan. 'Is goed!' Roep ik blij en stap meteen in de auto.
We komen aan bij de shisha lounge. Ik doe de auto zijn deur open en stap eruit. Ik doe het daarna weer dicht en loop richting de deur van de lounge. Imane komt aan gerend, en doet de deur open. We komen binnen en gaan ergens zitten. Ik pak de pijp en doe het in me mond, en doe me mond open al dat rook komt voor mijn gezicht. 'Ewa kijk die zina's!' Hoor ik opeens. Ik kijk naar Imane die druk bezig is. 'Eey zina kom is even!' Roept eentje. Imane kijkt op en kijkt boos. 'Wollah hun gaan me dag verpesten!' Zegt Imane tegen mij. Opeens staat een van die jongens op en komt ons kant op, hij gaat zitten tegenover ons. 'Ewa kifesh kind ga weg eh!' Roept Imane tegen die jongen tegenover ons. 'Awillie doe rustig eh, ik ben gekomen voor die zina daar naast jou.' Zegt hij en kijkt mij aan. Nee! 'K***** op man eh niemand wilt jou!' Zeg ik tegen die jongen. 'Waarom doe je zo hbiba?' Zegt hij en staat op. 'Ewa loop door!?' Zeg ik en hij loopt weg. 'Imane ik kan niet langer blijven kom we gaan.' Zeg ik vermoeiend. Imane staat op en loopt naar de deur ik loop haar achterna. Ik liep voor bij die jongens en zie dat die jonge naar mijn kont staart. 'Wa kijk jij eh?' Zeg ik. De jonge schrikt kijkt meteen voor zich. We lopen naar buiten en stappen in de auto. 'Gaat Adam niet boos worden ofz?' Vraag ik aan Imane. 'Nee ik heb hem al geappt dat ik hier was.' Zegt ze en start de auto.
Imane zet mij af bij zijn huis. Ik loop naar de deur en doe het open. Ik zie Marouane naar beneden lopen (mijn broer). 'Hallo Marouane!' Zeg ik tegen hem. Hij negeert me en loopt verder. Weeh wat is er met hem? Ik loop naar de woonkamer en zie mijn ouders zitten. 'Hallo benti hoe gaat het?' Zegt mijn moeder. 'Goed yemma Elhamdullilah!' Zeg ik en loop naar de keuken. Ik pak wat te eten en stop het in me mond. Na dat ik heb gegeten loop ik naar mijn kamer en plof in me bed. Ik pak mijn telefoon der bij en kijk naar mijn apps. Wollah geen zin om alles te beantwoorden. Ik doe me ogen dicht en val in slaap met me kleren.
~ 3 maanden later ~
(Weekend)
School is bijna voorbij! Eindelijk af van dat shit. Geen Huijbers meer. Wajow chill life gewoon. Ik sta op en doe mijn kleren uit. Ik pak een witte trui een leren jasje en zwarte jeans. Ik doe me haren in een strakke knot. Ik loop naar mijn make-up tafel en pak eyeliner en mascara. Ik doe het allebei op. Ik loop naar beneden en zie me moeder alleen. Ik loop naar mijn moeder een geef haar een kus, wollah alles wat ik heb heb ik gewoon van mijn moeder. Ze is een beeldschone vrouw Ma sha allah! 'Layla, jij bent zo groot geworden denk jij niet aan een man?' Vraagt zij opeens. Ik schrik en kijk haar vragend aan. 'Uhhh. Ik weet niet yemma.' Zeg ik. 'Heb je al iemand gevonden?' Vraagt zij. Pffff waarom moeten we persee hier over praten? 'Nee yemma.' Zeg ik. 'Nou ik heb wel iemand gevonden.' Zegt ze en glimlacht naar mij. 'Wat? Wie?' Vraag ik. 'Een vriendin van mij haar zoon.' Zegt ze glimlachend. Ze zet zijn handen op mijn schouders en kijkt me met vertrouwen naar mij. 'Wees niet bang hij is een goeie jongen.' Zegt ze sissend. 'Y..emm..ma.' Zeg ik moeilijk. 'Ik ken..n hem am...per.' Zeg ik derbij. 'Je gaat kennis maken met hem, hun komen morgen op visite.' Zegt ze rustgevend. 'Okeey yemma.' Zeg ik en kijk naar beneden. Ze laat me los en ik loop naar de bank. Ik ga zitten doe de tv aan. Ik pak me telefoon en ga meteen Imane appen.
Layla: Imane ik ga trouwen!!
Imane: Zeg wollah met wie, awillie ik weet niet is wie!!
Layla: ik weet het zelf ook niet, maar hun komen morgen op visite.
Imane: Ik kom ook klaar, ik moet diegene zien. Ik geef mijn vriendin aan niemand voordat ik diegen heb gezien.x E
JE LEEST
Gebroken liefde
RomanceLayla woont in Den Haag, en is best bekend in dit stad. Haar ouders zijn heel rijk omdat hun een bedrijf hebben. Layla heeft nog een jaar te gaan om school af te maken, maar ze weet nog niet wat ze later dan gaat doen. Ze heeft een beste vriendin Im...