- Mi a fene?- keltem ki az ágyból és gyorsan felmértem a terepet.
Szürke falak, fehér bútorok, nagy ablakok, kényelmes franciaágy. Viszont iszonyat bűz és a sok szeméttől ki sem látszó talaj. Undorító. Minden harmadik kis valami egy óvszeres doboz. Vagy síkosító. Most komolyan? Ide vén nyanyák járnak dugni?
Gyorsan kiviharoztam a szobából és letámolyogtam a lépcsőn. A házban elszórva találtam embereket, akik valószínüleg kidőltek a sok cucc miatt. Volt hogy rá is léptem egy-egy végtagra... Néha véletlenül... Néha direkt.
Ami engem illet, én sem voltam a legjobbann, de az átlagnál jobban bírom az ártalmas dolgokat. Az alkoholt meg főleg. Több töményet tudok meginni egyszerre mint a suli legmacsóbb fiukája. A másnaposságról pedig gőzöm sincs micsoda, néha kótyagos vagyok, de a hányás és fejfájás igen távol áll tőlem.
Reméltem, hogy nem akkor helyben kezdenek el kibontakozni belőlem ezek a jó tulajdonságok, de a biztonság kedvéért kerestem egy mosdót. Végigbotorkáltam az egész mindenséget, ám csak annyit sikerült megállapítanom, hogy a ház gyönyörű. Ha én ilyen helyen lakhatnék biztosan nem rendeznék bulit, megtartanám inkább szentélynek. Három emeletre, hatalmas földszintre és egy nagy zöld kertre tagolódott, tágas medencével. A berendezése sem volt kispályás, modern bútorzat, a legmodernebb eszközök. Ami pedig a legérdekesebb, hogy ez eddig fel sem tűnt. Pedig már ez volt a második éjszaka, amit a hatalmas helyen töltöttem még jó pár ember társaságában.
Csendben sétáltam végig a földszinten és a fürdőt még mindig nem találtam sehol. Minden szobába benyitottam, ám csak kidőlt, alvó emberek horkantottak felém. Végül rátaláltam a keresett helyre és hirtelen feltéptem ajtaját.
Hangos nevetésben törtem ki és nem tudtam mit mondani. Erre még nekem sem lenne energiám.
- Na mi van, már megy a reggeli menet?- nyögtem ki végül, majd beljebb sétáltam és megálltam a tükör előtt. Nem zavartattam magam, csak idegesítően nevetgéltem és rájuk sandítottam a vállam felett. Arcukon teljes rémület látszott ahogy ruháikat gyorsan kapkodták magukra. Nem mertek hozzám szólni, csak kirohantak a helységből.
Úgy van, meneküljetek csak!
Igazan jól indult a nap.
Még sokáig merengtem a padlót bámulva, hátha elmúlik a szörnyű bűz magától. Nem múlt el. Kinyitottam a kis ablakot a zuhanyzó mellett és kiültem a párkányra. A friss, reggeli levegő lehangoló. Hiába esküszik rá minden felnőtt, szerintem csak szorongást okoz, így maximum a szép zöld pázsit monotonságában találtam nyugalomra.
Elég gyorsan meguntam az ücsörgést és elhatároztam, hogy kicsit rendbeszedem magamat. Találtam is a földön egy kefét, amivel hajam kezdtem fésülni. Már igen koszos volt, ezért nem tudtam mit kezdjek vele, de végül csak oldalt összefontam. Hosszú szőke tincseimre ahogy rásütött a fény, aranyzuhatagnak tűntek. Elmosolyodtam, majd közelebb hajoltam a tükörhöz. Annyira jól viselem a bulikat, de komolyan. Egyetlen karika sem volt a szemeim alatt. Sminkre sem lett volna szükségem, de azért letöröltem és újra kentem magam. Nem vittem túlzásba, csak egy kis alapozó, szemhéj tus, na meg az elmaradhatatlan vörös rúzs. Elképesztően kiemelte világító zöld szemeimet.
Furcsa, nem?
Szőke haj, zöld szem, rikítóan fehér bőr... Valami elfajzott darab lehetek. Igen, ez így is van. Ami pedig a legrosszabb, hogy belül is ilyen vagyok.
- Belle?- szakította meg koncentrációmat valaki. Felé kaptam fejem és szép lassan végigmértem. Ő feküdt reggel mellettem, akkor meztelenül. Most egy szürke bő nadrágot viselt, más semmit. Idétlenül lógott rajta, kócos haja pedig még lehetetlenebbé tette kinézetét.
Játszadozni azonban tökéletes. Tervem összeállt. Óriási sátáni kacajt hallattam fejemben, a valóságban viszont előkaptam legelragadóbb énem és mellé léptem.
- Iszonyat sexy vagy így reggel.- suttogtam, majd hideg kezemmel meztelen felsőtestén kezdtem végighúzni ujjaim.
- Jaj baby, nyugi van. Hova készülődsz?- rámarkolt fenekemre és mélyen magához húzott. Tudtam hogy őt sem a mély szeretete vezérli.
Felnéztem szemeibe és kihívóan kacsintottam egyet. Az a kék álmos szempár... Megbabonázott volna. De csak egy ócska játékszert láttam az egész testben. Lassan ringatni kezdtem csípőmet ágyékánál, mire nagyokat mordult és férfiassága az egeknek állt.
- Ha így folytatod ingyen műsort tartunk.- morgott rám.
- Tudod, ha két méterrel beljebb jössz, diszkrétek is lehetünk.- súgtam fülébe.
- Leszarom, csak csináljuk már.
Nem kellett kétszer mondania. Nadrágján kikötöttem a kötőt, amitől egyszerűen csak lecsúszott lábain. Látván vézna testét belöktem a kis szobába és kulcsra zártam az ajtót. Még csak az kéne, hogy valaki meglássa kivel nem csinálom. Gyorsan magához rántott és vadul nekem esett.
Mélyen kezdte falni ajkaim, majd ádvándorolt nyakamra. Szívni kezdte, én pedig fájdalmasat sikoltottam. Azon a helyen már kiszívták, így nem esett a legjobban.
- Ne húzd az időt szivi, térjünk a lényegre.- jelentettem ki határozottan, majd rámarkoltam férfiasságára.
Tetszett neki a dolog. Ugrásra parancsolt, én pedig mint egy szófogadó kislány, teljesítettem amit mondott. Gyorsan mozgott bennem, én pedig még jobban rásegítettem. Közben a hátát karmolásztam, és nagy nyögéseket hallattam.
Egy kis sex mindig jó. Az önkívüli állapot, ami elfeledtet velem minden szart. Felülmúlhatatlan érzés.
A vége fele még erőteljesebben mozogtam rajta, ő pedig olyan erővel markolta fenekem, hogy ott is biztosan bekékült. Elég rövid idő alatt elment, én még bírtam volna. Szomorúan belefúrtam fejem mellkasába és legalább a jóillatát kiélveztem.
- Eszméletlen jó vagy baby.- hadarta két nagy levegővétel között.
- Tudom.- dörgölőztem izmos mellkasába. Végülis reggeli kezdésnek megfelelt. Majd estére keresek valami nagyobbat...- Nem akarok hazamenni így.- nyávogtam magamnak.
- Mármint hogy? Szedsz fogamzásgátlót, nem?
- De, persze- ajajj Belle gyorsan találj ki valami normálisat - csak olyan rossz bőrben vagyok. Le kéne zuhanyoznom - húztam el a számat és felnéztem szemeibe.
- Mi tart vissza? Segítsek esetleg?- nevette el magát.
- Tulajdonképpen ide akartam kilyukadni.
- Kezdhetted volna ezzel. Na gyere, megmosom én neked mindenhol!- kacsintott rám perverzül.
- Attól félek nem fogod beérni azzal ha csak megmoshatod.- forgattam szemeim.
- Ne tagadd, hogy nem élveznéd!- szemezett velem én pedig magabiztosan hozzásimultam.
- Van egy olyan érzésem, hogy innen nem fogunk egyhamar kimenni - sóhajtottam.