~TANITIM~

39 3 1
                                    

Öncelikle ben Catherina Williams. 25 yaşındayım kahverengi gözlü ve kahverengi saçlıyım. Benim hikayem sizide şaşırtacak biliyorum. HADI BASLAYALIM!

Yıl 2057 ve herşey çok değişik ve teknolojik. Vay canına dünya ne kadarda garip?! Neyse asıl konumuza dönelim. Bi sabah yine uykumu alamadan annem tarafından hunharca kaldırıldım. "Ise gitmen gerekiyor Cath!." Arkadaşlarım ve annem genellikle bana Cath diyorlardı. Sevmiyordum ama yinede bişey demiyordum. Uykumu alamamıştım her zamanki gibi. Boş boş etrafa bakıyordum, daha kendime gelememiştim. Elimi yüzümü yıkadım her zamaki gibi sıradan ve sıkıcı bir gün olacağa benziyordu.İş elbiselerimi giydim ve geç kalmamak için direk olarak evden çıktım. Off cidden hava çok sıcaktı. Bunalmıştım. İşe her zamanki gibi geç kalıp bide patrondan azar işittim. Lanet olsun!!! Küçüklük arkadaşımla aynı iş yerinde çalışıyorduk. Oda benim gibi geç kalmıştı. Adı Jesika gerçekten çok güzel bir kız. Resmen tüm erkekler peşinde. Kabul etmeliyiz tam bir sürtük. Ama onu seviyorum. Her bir b*kumuzu biliyoruz malesef. Iş bitmişti. Jes ile beraber eve doğru yürüyorduk. Yolda onümüzü kestiler ve bizi arabaya bindirdiler hiç birinin yüzü gözükmüyordu. Hepsinin yüzünde maske vardı. Ellerimizi ve ayaklarımızı bağladılar. Resmen kaçırılmıstık. Kurtarın bizi diye çığlıklar atıyorduk ama kimse duymuylrdu bizi. Bizi değişik bir yere götürüyorlardı. Issız ve korkunç bir yere... Gideceğimiz yere gelmistik snırım. Arban indirdiler ama burada hiç birşey yoktu. Resmen boş arazi. Sonra maskeli adam bağırdı. AÇABILIRSIN!! Demesiyle kocaman bir bina cıktı. Bizi o binaya zorla soktular. İçeri girdiğimizde bizim gibi 9 kisi daha vardı. Acaba bize burda napacaklardı? Acaba ölecek miydik?..... Aklımıza korkunç şeyler geliyordu...
** ** ** ** ** ** **

MERHABA ARKADASLAR! YENI BIR HIKAYE YAZDIM INSALLAH HOSUNUZA GIDER SURUKLEYICI BIR HIKAYE OLUCAK EGER BEGENI GELIRSE DEVMINI GETIRICEM :* :* :* YORUMLARINIZ ESIRGEMEYIN ^^

Öl Yada Öldür...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin