Chapter 7

19 2 2
                                    

Okay waktu ni kalau nk lebih emo korg kena pasang lagu I need U bts..
And then korg byangkan situation dia..

Airy POV
Aku mnyuapkan hotdog ke dalam mulut Taehyung tiba2 pintu dorm dibuka dan itu ialah Jungkook dia nampak aku tengah mnyuap Taehyung dengan muka yg bngis dia pergi ke arah aku "AIRY!! SINI KAUU!!" dia menarik tangan aku secara paksa ke pintu keluar.. dia pergi ke dalam bilik aku dan mncapai bagasi aku... "AMIK NI!!" Jungkook mncampakkan beg aku ke luar dorm... aku mnekup mulut dan mnangis "Jungkook..." dia menolak aku ke luar .. taehyun cuba untuk halang jungkook tapi tak bole sebab tangan dia.. "JANGAN JUNGKOOK2 LAGI DENGAN AKU... AKU TAK NAK TENGOK MUKA KAU LAGI!! AKU HARAP KAU BAHAGIAA!!" dia mnjeling ke arah Taehyung... dan mnutup pintu mninggalkan aku di luar dorm "Jungkook! Buka pintu ni..." aku mnumbuk perlahan pintu itu... lama kelamaan aku bersandar di tepi dinding.. "Wae?... jungkook.." sayu shaja aku mnangis.. perlahan lahan aku mngangkat bagasi aku dan berjalan sayu ke arah pintu keluar...

"Kenapa ni Airy??" Aku mnelefon Hyoseok... aku nak balik apartment.. "Jumpa kat apartment..." aku mnumpang Hyoseok untuk balik..

"Airy?? Wae??" Aku mngelap sisa tangisan aku.. "Dia.. dia benci aku.." Hyoseok mnghampiri aku "Lelaki semuanya sama Ry.." aku memeluk dia... persahabatan kami semakin erat... "Dah... sekarang ni kau rehat.. esk tak yah pergi class.. take a rest.."

Jungkook POV

"Kookie!! Apa kau buat kat Airy??" RapMon tanya kat aku selepas dia perasan Airy takde "Perempuan semua sama je Hyung!!" *pang!* RapMon menampar aku... "Kau halau dia?? Hah???!!!" Aku mnyapu sakit di pipi.. aku malas nak bertengkar.. aku masuk ke dlam bilik yg dulu dijadikan bilik Airy.. ah!!! Buat apa nak fikir pasal dia?? "JUNGKOOK!! Bukak pintu ni!!" Aku sandar ke dinding.. "Give me some time!!"
Aku juga turut menangis..

AIRY... MIANHAE... I HATE YOU.. SARANGHAE.. I HATE YOU.. YONGSEOHAE..

6 hari kemudian...

"Jungkookie!! Jom makan!!" Aku buat tak endah... aku dh 6 hari makan roti je.. aku memang tak selera nak makan benda lain.. aku teringatkan Airy.. nasib baik badan aku tak kurus lagi.. "Woi!! Hari ni kan kita ada fansigning!! Fans tak nak tengok kau kurus laa" ah.. lantakla..kesah plak aku..

"Taknak... aku tkde selera.." aku jawab lemah... tenaga aku berkurang.. aku tak bole jumpa Airy dah sebab dia dah berhenti kerja.. kenapa ego aku tinggi hah??!!Tak guna punya Jungkook... simpan lagi perasaan tu Ugh!! I need U Airy... but I hate you...

"Jom naik van!!" Arah Taehyung... aku cuma jalan tanpa berkata apa2 Aku rindu Airy tahap melampau.. "Woi hepi lah sikit maknae.." Suga mnepuk bahu aku.. aku mnghalang tangan dia.. mian Suga... tpi mood aku dah hilang...

Dah... sampai sini je.. hihi jumpa Chapter 8!! Kesian jungkook... kesian Airy...

[Jungkook: Siap kau Hyori... sampai hati kau buat aku camni!!]
[HyoRi: uit... cerita aku biarlaa shuh... sebok je -,-]

Ok jom blajar korea!!
Mianhae - sori
Saranghae - i love u (rsenya smua dh tau heeh)

Yongseohae- maafkan saya..

XOXO HYORI

Seriously In Love [JUNGKOOK FF]Where stories live. Discover now