Chapter 9

24 3 0
                                    

Airy POV

Rasa tak keruan je hati ni... macamne ni... aku mnyuapkan kimchi ke mulutku... sumpah aku rasa sedih... rasa sayu.. *toktok* "Hai hyoseok...." dia mnghampiri aku meletakkan lengannya di sekeliling leher aku "Alah Airy.. janganla sedih... masih ada harapan kan..." harapan amende nye... jungkook halau aku macam tu je... "Dia tak sayang akulah Hyoseok... yelah... popular...k idols manala yg nak kat aku yg biasa2 nih..." Hyoseok tersenyum .. "Macam yg saya kata.. Airy... awak kene langgar haritu awak tau tak yg awak akan kene langgar dengan BTS waktu tu?" Aku mmemikir sejenak "Tak... tak fikir langsung sebb masa tu dalan fkiran aku hanyalah Maya..."

"Dan itulah takdir tau tak? Takdir awak kena langgar van dorg and then takdir jugak mnyatukan awak dan jungkook" air mata aku mngalir... betul Hyoseok kata itu memang takdir.. "Dah jangan nangis nanti kita cuba lagi ye?" Hyoseok mngeluarkan tiket untuk ke konsert BTS... aku tak bole nak kata apa.. Hyoseok memang mahu aku dan jungkook bersatu..

"THANKS HYO..." aku mnangis dan mmeluk Hyoseok dengan erat... aku dan dia sperti aku dan Maya... Maya... Aku disini masih merindukan kau... teresak esak aku mnangis..

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

"Dah siap Ry?" Aku keluar ke depan pintu dan keluar dengan baju blouse muslim ku... nmpak cantik lagi dengan selendang... "Wau... bagi islam ini seksi ke??" Aku tergelak... "Hehe islam tak bole seksi2 hihi.. bagi islam ini indah..." Hyoseok smirk dan kami berdua mnuju ke dalam kereta.. Hyoseok telah membeli tiket VVIP yang mmbolehkan kami pergi backstage.. ini memg idea gila... tapi rasa rindu aku kat Jungkook makin mnjadi jadi...

"Dah jom.. konsert dh hbis." Aku mngngguk.. yup... tadi jungkook terpandang aku.. aku dh mula cemas... aku rasa ade benda tak kena.. "Jomla Airy.." Hyoseok mnghentikan lamunan aku.. "Ok.."

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Aku pergi ke arah jungkook... aku memberi buku nota BigHit yg aku dpat semasa bekerja disana.. "Sign this.. and... wae Jungkook.." aku berdebar.. hrap dia tidak mlayan aku macam semalam... "Yeah... wae? Because youre my fans of course.. buat apa saya tk nk tndatgn untuk fans saya kan??" "Maafkan saya... saya ego... mianhae jungkook" dia mmandang ke arah aku... lalu memberi buku nota tadi... dibwah tndatgnnya tertulis nota 'DONT COME AGAIN..' aku menahan tangisan.. "Ppali lahh orang nak jugakk!!" Org dibelakangku sudah menjerit.. aku berlari ke arah Hyoseok yg sedg mennggu aku.. aku datang dgn tangisan.. berapa kali aku mengelap tangisan.. aku menunjukkan nota tadi dekat Hyo.. "Te... tengok t...tu hy... hyo... k... kan sa..saya d...dah ka..kata...." sedu sungguh aku waktu itu... "Dah.. dah jom kita pergi balik..."

Hyoseok POV

Omo... kesian Airy.. merah2 mata dia.. she is seriously in love with jungkook.. aku hanya mampu melihat.. kenapa kau suka sakitkan hati prempuan hah jungkook??! Tak ckup aku Airy pun kau libas.. buat dia mainan untuk sikap baran kau.... orang macam kau ni patut terima balasan.. ingt aku dah lupa ke dendam aku??! MUAHAHAH...

Airy POV
Perlu ke aku cuba lagi?? Huh... aku rasa Jungkook memng tak suka aku.. aku je yang perasan lebih kan... lebih baik aku balik malaysia... humm dah takde ape ape dah kat sini untuk aku.. "Hyoseok... saya nak balik Malaysia.." terbeliak mata Hyoseok... aku tau dia tak nak aku balik "Alah... buat apa Airy... sambung blajarla.. si sia je dtang sni.. aku pulak nanti macamna??" Aku mngambil air teh yang dibancuh hyoseok... "Buat apa alu duduk sini kalau aku rasa dipinggirkan... aku ttap nak balik.." Hyoseok rasa tak puas hati dengan keputusan aku..

Hai readers!! Hah? Airy nak balik malaysia?? Aduhh camne ni.. nanti sape nak teman Hyoseok..

Lagi satu Ri tau cerita ni makin bosan kan huhu dalah pendek.. Ri dah buntu... oklah byee

XOXO HYORI

Seriously In Love [JUNGKOOK FF]Where stories live. Discover now