Chapter 3

27 3 0
                                    

Jungkook POV
Alamak.... mati aku... RapMon ade kt dpan aku.... "Apa kau buat hah Kookie... lmbat balik... kau tau tk tdi kitaorg tgh praktis??" Aku tgk V hnya trdiam aku tau dia mmg tk bole tlong aku buat masa ni... "Hmm aku... aku... aku pegi rumah prempuan smalm.." aku terus masuk bilik aku... i mean private room... huh knp dengan aku nihh aku tak spatutnya pegi rumah kau knapa kau buat aku cmni... nma kau pon kau tak bgtau aku.. ughh...

Airy POV
Yesss harini first day aku kt U!! Bestt nyaa nervousnyaa.... aku pergi kat kelas dan kenalkan diri aku "Hai Im Airy imnida! U can call me Ry..." tibe2 aku froze... tk taula knp tapi aku nmpak seseorg yg smalam aku nmpak.... aku jumpa.... "Ok Ry kamu dduk... emm..." yess aku pham.. tmpat dduk ksong yg tinggal hnyalah tmpat dduk sbelah jungkook ms Hangeul x nak aku hilng fokus sbb jungkook ade sbelah aku but... do i care?No... but pelik.... bkn jungkook tk nk sambung U ke?? Ugh he's driving me craaazyyy... "Duduk jela sbelah..." "Jungkook.... ms hangeul biar die dduk sbelah sye.. die bknnya fans kpop..." alamakkk jungkook da trlepassss "We met another few days... at fanmeeting dia sesat jlan nk pegi U ni.." fuhh nsib baek... fans agk mrah tpi dorg tk kesahh pndai jungkook buat crite... ugh dhh fkus blajarr

********************************

Dah waktu rehat... since aku dh install kakaotalk aku skrg nih byk gune apps tu untk chat dgn fren aku kt korea... aku dgr org korea slalu guna Kakaotalk.. haritu jugak Jungkook ade mintak id aku... HyoRiMin03 hahha nme tak reall ksian die tk penah tau nme aku hahaha tibe2 *katalk* umphh jungkook msej aku

Meet at library...

**************************
"Huh ape ko nak??" Aku tgk jungkook pgg sehelai kertas... "Jom kerja kat Big Hit.." what... die nk aku keja kt situ?!

BigHit Trainee Audition...
17-22 years old
We need a singer... not a dancer
Tq
The Manager

Huh... susah aku nk decide lgpon.. mmg mama sruh aku cari kerja sambilan kt sni.. yeah u know.. duit aku tk akn tahan lama.... "Umm aku fikirkan lah..." LAGI SEKALI jungkook genggam lengan aku.. nsib baik brlengan pnjg aishhh "SEKARANG.." arah Jungkook dlm suara yg kasar.. uishh aku dh gelabah.. "Ok then" pheww lega dia dh lpaskan lgan aku.. aku x nak fans nmpak..hbis akuu kne kerjA kt BIGHIT umm sbar jela..

************************************
Huh.... aku nk pegi ke tk nk eh Audition tu.... alaa aku x nak jadi pnyanyi.... please.... ok aku TAK NAK pergi....

Jungkook POV
Aku tak kesah... Airy kne pegi jugak audition esk.... klau dia tk pergi siap die.... lagipon aku masuk U tu nk jumpe dia je... aku bukannya ade masa... ummpphh Seriously aku tk tau knapa tibe2 aku mcam nk sgt die kerja dgn aku... pdahal kita baru berjumpa...

Esoknya...
AIRY POV

Huwaa pnat nye haha aku mmg x nak pegi audition.... lantak la bknnya Jungkook nk pksa aku ....sebok sroh aku kerja dgn dia... tpi kenapa?? Wae?? Knp dia tiba tiba sruh aku krja sama syarikat dgn dia?? Dia suka aku ke? Tkkan lahh aishh tak logikkk aku ni islam.. dia """" tk mngkin... *knock knock* ehh sape pulak tu?? Hyoseok ke?? Tapi mne prnah dia dtg pagi2 nih.... *bukak pintu* "Annyeong!!" Ohh Hyoseok... "Kenapa Hyo??" "Hehe aku saja je dduk sni jenguk kau... hrni kan cuti... aku tkde hal harini" jelas Hyoseok dlm bhasa Korea... *knock2* AGAIN... spe tu...
*bukak pintu* "UMMM" mulut aku ditutup oleh org yg bertopeng... dia genggam tgn aku....aku sperti ingt je rsa gnggaman tu "Woi ape kau nk buat kat Airy" jerit Hyoseok... penculik itu mndukung aku msuk ke dlam kereta dia... Stelah dia bwak aku jauh dari Hyoseok dia mmbuka topeng nya.... "Jungkook!!!" Marah aku... smpai hati dia buat aku mcmni!! "Mianhae... tapi awk dh jnji smlam nk dtg audition tpi awk tk dtg kann mmg saja nk cari psal" saat tu aku dh mula mnangis.... Jungkook bwak aku smpai ke bngunan Big Hit.... tangan aku ditarik smpai ke blik Audition "Nyanyi.." simple saja arahan jungkook. Semua mmber BTS pndang Jungkook dgn muka marah... "Woi... jungkook jgan la pksa diaa.." yup smua tgh defense aku... trutama V.. "Woi jungkook dia tk nak kan... kau pksa knpa!!!!" Smbil mnangis aku blas kat dorg "Takpe... i will try hyungs.." aku sruh dorg psang lagu Butterfly... sbb tu je lagu korea yg aku hfal.... laen smua haprakk hehe...

***********************************

"Oh wowww what a wonderful voice!!" Puji manager BigHit... dia ttus mnerima aku mnjadi pnyanyi trainee.... dan aku mmg tk prcaya smua tu akan trjadi ughh sebokla aku lepas ni... nmpaknya aku kna jadi Kpopperz......

P/s
HyoRi mngkin smbung lambat... sebab dh start skolah kann okla bye....

Seriously In Love [JUNGKOOK FF]Where stories live. Discover now