KESİT

46 5 0
                                    

Yalnızlık hepimizin sıkça kullandığı kelimelerdendir öyle değil mi? Ancak yanlızlık kelimesini kimse tam anlamıyla kullanmaz. "Beni yanlız bırak." cümlesinin altında bile beni yanlız bırakma cümlesi yatar. İnsan yanlız kalabilecek bir varlık değildir. Toplum içinde yaşamak hepimizin doğasında vardır. Lise yıllarında sınıfımızda sessiz bir arkadaş vardı. Sonradan geldiğinden pek kaynaşamamıştı sınıfla. Sessizce kenarda dururdu. Onun için üzüldüğümde arkadaşlarımdan tepki alırdım. "Herkese sen mi yetişmeyi düşünüyorsun Umay?" "Kendi seçimi boşver." Onlar yanlızlığın ne demek olduğunu bilmediklerinden böyle düşünüyolardı.
Düşüncelerimden sıyrılarak telefondan haberleri tekrar okumaya başladım. Büyük bir başlığın altında dünkü danstan bir video vardı. Video olmasa da aklımdan çıkmazdı dün gece. Alkış sesleri gelip müzik bitene kadar göz temasımız kesilmemiş özlediğim yüzüne doyasıya bakabilme şansı yakalamıştım. Zaten daha sonra onu görememiştim. Kafamı kaldırarak karşımda oturan İris'le Gökbay'a baktım. Sürekli atışmalarına rağmen çok tatlı bir çiftlerdi. Onların zorlamasıyla bir kafeye gelmiştik.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Mezarlığın önüne geldiğimde çantamdaki baş örtüsünü çıkardım ve arabadan indim. Her cuma geldiğimden mezarı bulmakta zorlanmamıştım. Bengi Erez.... Birkaç yıl önce kaybetmiştik.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Genç kız Şimşek'ten gelen mesajla oldukça şaşırmış bir o kadar da heyecanlanmıştı. Mesajdaki yere ilerlerken bilmiyordu ki söyleyeceklerinin hayatını ne kadar değiştireceğini....

Multimedya Şimşek

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 17, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZÜMRÜD-Ü ANKA(ASKIDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin