Medya : KADER
Bugün bu şehirde ankarada ilk günümdü. Bundan önce istanbulda yaşıyorduk fakat babam ve ortağının iflası ile kendimize yeni bi hayat kurmak için istanbuldan daha küçük olan ankaraya gelmistik. Babama kalırsa burda fazla kalmiycamizi yakında tekrar işleri yoluna sokup buralardan gidebileceğimizi söylüyordu yani iflas ettiler dediysemde onca yıllık iş adamı birikmişligi var ankarada lüks denilebilecek bi ev aldık. Annemde babamla aynı fikirde gideceğimizi söylüyordu yakında bunun için evi şık bi şekilde değilde daha çok spor bi şekilde döşemiştik tıpkı üniversiteli bi öğrenci evi gibiydi aslında bana göre böyle daha iyiydi evimiz.
Ha bu arada ben kader lise 3. sınıf öğrencisiyim 1.70 boyum ve ince vücudum ve sarı uzun saçlarım var. Öğrencilik hayatımda pek de başarılı olduğum söylenemez bu yüzden de hep Kolejlerde okudum ankarada da aynısı olacak bi Koleje yazildim ve yarın okul vardı.
ilk önce odama gidip eşyalarımı yerleştirdim zaten biz gelmeden önce evimiz dekore edilmiş ve temizlenmişti odamı biraz havalandırmak için pencereye yaklaştım benim yaşlarımda 3 erkek servisten indiler ve üzerlerindeki formadan aynı okulda olduğumuzu hemen anladım biraz yüksek sesle konuşuyorlardi e bende hemen dinledim tabii ki merak ettim ne konuştuklarını aralarından birinin adı Samedmiş diğerinin ki Fahrettin işte bu isme güldüm bu devirde böyle bi isim eminim okulda dalga geciyorlardir diye düşündüm diğerinin adını kimse demedi neyse büyük ihtimal aynı serviste olucagimizdan yakında öğrenirdim. arkadan Samed denilen çocuğun hafif çilleri vardı çok uzun sayılmazdı zayıftıda ama sempatik bi tipti yani yalan yok diğeri yani Fahrettin olan baya uzundu yüzünde ergenlik sivilceleri vardı diğeri sarışın sıska bişeydi Samed olan çocuk Fahrettinle akşam içmeye gelirsin demi diye bağırıyor o da tabi ki olum bugün kutlanmali diyordu bugün neydi ki ? Yada nolmustu? Neyse ben onlara pür dikkat incelerken Fahrettinle göz göze geldik bi an. o an sanki bişey oldu ay yok ya ne sacmaliyorum yada oldu yani bilmiyorum birbirlerine görüşürüz deyip bu üçlü dağıldı.
bunları incelemekten arkadan gelen benim boylarımda uzun saçlı buğday tenli kız bordo bi ruj sürmüştü çok hoş bi kıza benziyo ama bi o kadar da gizemli duruyodu o da bizle aynı okuldaydi.
Samed denen çocuk o kıza öyle bi baktı ki hemen anladım bu ona aşık Ayy sitemizde pek bi eğlenceli dedim bi an kendime o sıra annem çağırdı mutfaktan hemen aşağı indim evet evimiz 2 katlıydı benim Odam üstteydi neyse yemek hazırdı annem onun için çağırmış yemeğimizi yiyip abim sinanla dışarı çıkıp alışveriş yapacakmisiz ben onla alışverişe gitmem dediysemde yok abim kendine bişeyler alacakmis benim fikirlerimde onun için önemliymis Allah allah o ve benim zevkime ihtiyaç ha ? Neyse yemeğimi yiyip odama gittim siyah pantolonumu ve siyah kazağımı giydim yüzüm pürüzsüz olduğu için fondoten ve allık kullanmam ince bi eyeliner sürdüm bide rimel sürdüm hafif de kırmızı bi parlatici sürdüm ve üzerime siyah şişme montumu giydim aşağı indim ve hemen botlarimi giydim sinan yoktu ortalıkta salak hem gidelim diyo hemde gecikiyo "sinannnn" diye bağırdım yukardan "az bekle kızım ya geliyorum 10 dakikaya" dedi Oha 10 dakka bende Telefonumu alıp arabanın yanında beklemeye karar verdim sinan 19 yaşındaydı fakat 1 yıl okula geç yazılmış ve lise 1. Siniftada kalmıştı yani ehliyeti falan vardı reşitti neyse arabanın yanindayken instagram hesabıma girdim eski sevgilim Muzaffer mesaj atmıştı ıyk iğreniyorum ondan hemen engelledim sonra aklıma birden Fahrettin takıldı hemen arama butonunu yazdım ama ne yazık ki bulamadım uzulmustum niyeyse sanki noluyosa banada neyse çıkış yaptım snapchate baktım yeni acmistim hesabimi ama baya bi kişi ekliydi tabii çoğu istanbuldandı yakindakilere göre ekleme varmış bende konumumu etkinleştirdim İnci diye biri vardı ekledim sonra Samed vardı aklıma o çocuk geldi galiba oydu onu da ekledim ama Fahrettin yoktu öf allah kahretsin. Lan niye üzülüyorum ben Kader kendine gel kızım. Kerim diye biri vardı onu da ekledim ardında 3 bildirim geldi Samed İnci ve kerim beni geri eklemislerdi. Açıkçası kendimi tanıtmak için hemen bi selfie yaptım snapten meraba ankara Elveda istanbul yazdım yeni geldiğim anlaşılsın diye ben bunlarla uğraşırken sinan efendi geldi Oha çok yakışıklı olmuştu "vayyy ezik sinan" dedim "kapa ceneni aptal arabaya bin" diye beni tersledi ha abim box la uğraşıyor 7 yaşından beri yani ondan pek cevap vermedim öküz anlarsınız ya neyse bi AVM nin önünde durduk ve indik "nerde alışveriş yapcaz abi? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ BAŞKENT
Mystery / Thriller17 yaşındaki kader 'in hayat hikayesi bi genç kızın başına gelebilecek en kötü şey olan ailesinin onu reddetmesi ve yine bir genç kızın başına gelebilecek en güzel şey aşk. Kader hayat pusulasını aşka mı ailesine mi çevirecek. İnci' nin gizemli sırr...