BÖLÜM YEDİ

22 1 0
                                    

MEDYA KADER

Ben hala çırpınırken ağzımı kapatan kişi kahkayı bastı . Sesinden de anlaşıldığı gibi bu kerimdi. Ağzımı tutan elini ağzımdan çekti ve belime götürdü beni kendine çevirdi elimle ona vuruyodum " ya napiyosun sen ha nasıl korktum diye ben bağırırken bi anda dudaklarıma yapıştı.  Karşılık verdim sonra yavaşça çekildi.
" Benim prensesim korkmuşmu?  "
"Ya off"
"Ne arıyorsun sen burda onu söyle bakalım cama yapışacak kadar önemli olan şey ne acaba ? "
" Şeyyy sadece evi merak ettim yani inci evde tek yaşıyorum dedi bana annesi babası nerde onu merak ettim işte "
"Ve salonun camından bakarak annesinin babasının nerde olduğunu öğrendin  ha dedi ve gülmeye başladı aptalca bi cümle kurmuştum bak bu doğru.
Sonra bi anda ciddileşti "bak bi daha burda incinin evi etrafında olma tamam mi evine girip çıkma fazla ya sen ne meraklı bişeysin "dedi.

Sahi kerim biliyo muydu acaba annesinin ve babasının nerde olduğunu? 

"Kerimm "
"Canimm "
Ay heycanlandim.
" sen biliyo musun incinin annesinin babasının nerde olduklarını?  Neden tek yaşadığını?  Ha bide inci sanki biraz gizemli değil mi ya ?"

" anlaşılan merakın gitmiycek öğrenmeden peki o zaman anlatiyim . İnci ' nin babası öldü. Annesinin de bi dostu var ve onla yaşıyo babası ünlü bi tasarım şirketinin sahibiydi anneside bi modacı zaten iş yerinde tanismislar. Babası öldükten sonra işlerin başına annesi geçmiş halada o yürütüyor işleri baya da zengin bi kadın dostuyla yaşıyo şimdilik. Bu yazda evlenebilirlermis galiba . Dostu da bi bar işletiyo adı muratmiş galiba . Ha incinin gizemli biri olduğu doğrudur.  Adamları bile var para işte insanları yönlendiriyor. Adamlara ne derse yapıyorlar.  İnciye yapılan bi hatada,  evin alışverişinde falan işte adamlar baya bi yardım ediyo onu hala bizde çözemedik.  Ama yaşadıkları hiç kolay değil . Şimdiye kadar sadece bi kişiye aşık olmuş ama o kişi aşk yaşanacak biri değilmiş öyle demişti bi keresinde kalbi temiz ama hayatını kirletmisler. Kız napsın ki ? " dedi

Lan duyduklarıma inanamıyorum. Film gibi bi hayat başrolde gizemli inci ve onun aşık oldu aşk yaşanacak bi adam olmayan adam .
Ne dedim ben ?

Neyse kerim beni eve bıraktı bende gidip odama Pijamalarımı giydim ve aynanın karşısına geçtim. Güzel miydim?  Acaba hı güzel miydim?  Bence evvett hahah neyse dolabimin gizli çekmecesini açtım bir sürü çikolata vardı 13 tane çikolata aldım ve yatağıma oturdum bi şarkı açtım yüksek sesle mm şarkının adı " Ahmet Kaya - Kum gibi " biz seninle sevişirdik dın dın dın tövbe sapık oldum sinanla aynı evde yaşaya yaşaya 8. Cikolataydim o sırada kapımı açıldı. 
" kapat şu müziği sağır! ."
Sevimsiz gelmişti. Müziği kapattım ve ona arkamı döndüm.
" noldu lan küs müyüz?  " dedi
" yiooo" dedim.
" Yioo ne mal ? Hayır de yada yok de konuşmadan belli mal olduğun " dedi  ve güldü . Çok sinirlendiriyo beni .
" sana diyorum lan konussana " dedi artık dayanamayıp üstüne atladım ve dağınık ama çok havalı görünen saçlarını çekmeye başladım.
" Ahh bırak lan beni yer elması. Ahh ulan bırak saçımı dedi  veee o da benim depresyon topuzumdan tuttu " ahh bırak beni bırak aptal anneme diycem seni öküz bırak aaa saçım bırak hayvan "

Beni yatağa attı ahh kolumu çarpıştım. 

" bak kızım bi saçlar varya bu saçlar herkes dokunamaz bu saçlara anlıyo musun çirkin?  ha bu arada bi erkek  seni döverken ahh değilde Ohh demeyi dene belki o zaman dövmeyi bırakır vee-"
" Kapa ceneni odamdan çık. " dedim ve onu itip kapımı kilitledim.

İNCİNİN AĞZINDAN...

Hayat bu kadar acımasız olamaz değil mi ?
sinanla buluştuk gidip yanına oturmuştum.
" hoşgeldin inci" dedi ve hemen devam etti " Bu sefer yalan soylemiycem senden hoşlanıyorum evet ama annemi bulmak ondan intikam alabilmem için seninle olmam gerekli değil mi ? "

Sustum kalbim acıyordu hem de çok acıyordu. Gözlerimin doldugunu hissettim 3 yıldır bu ani bekledim ve o ilk kez ilk kez dürüst olmuştu ve bu canımı yakmıştı.

"Hayır benimle birlikte olmana gerek yok. Anneni bulma için sana yardım edicem. "
ARKADAŞLAR BU KİTABI KUZENİM SUDE İÇİN YAZIYORUM.

SNAPCHAT VE TWİTTER 'DAN BİZLERE ULAŞABİLİRSİNİZ .

TWİTTER : @TUGBİSCİNİZZZ
TWİTTER : @SdeeYaman ADASLARDA BİZE ÖZELDEN YADA DUVARIMIZDAN ULAŞABİLİRSİNİZ.

GİZEMLİ BAŞKENTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin