MEDYA : İNCİ
Alarm sesiyle uyandım bugün. kalkıp hazırlandım kahvaltı için aşağı indigimde sinan vardı sadece bende kahvaltımı yapıp çıktım servis bekliyodum ilk gelen İnci oldu sonra Samed ama benim gözüm kerimdeydi hah işte o da geliyodu gülümseyerek Günaydın dedim oda gülümsedi ve Günaydın dedi sonra buse geldi kerimin yanına geldi ama kerim ona bakmayarak bana yaklaştı busenin bozulduğunu gördüm İnci de alttan alttan gülüyodu Samed de İnci nin gülüşüne gülmüştü bu çocuk buna aşıktı ama İnci sanırım pek öyle değildi neyse berk geldi busenin yanında duruyordu sonra berk" öf kızım sen en son ne zaman yıkandın" dedi buseye Oha şok olmuştum herkes gülmeye başladı busede ağlayarak yanımızdan uzaklaştı.
yanımıza yakışıklı kaslı bi cocuk geldi yeşil gözlü adı enesmis incinin yanına giderek elini tuttu sasirmistim demek ki İnci nin sevgilisiydi. Samed kolundaki çantayı çıkardı ve "Fahrettin al lan şu çantayı ben daha sonra gelicem" dedi e adı hani kerimdi bu niye Fahrettin dedi artık dayanamayıp kerimin yani fahrettinin yanına yaklaştım ve fısıldadım " tam olarak adın ne kerim mi Fahrettin mi ? "
Güldü O gülünce içim bi farklı oldu ne biliyim işte " Fahrettin dedemin adı ama ailem bana kerim diyo yani bende bu ismi tercih ediyorum işte deyip güldü anladım dedim bende güldüm sömestr tatili yaklaşıyordu okulda bi gece duzenlenecekmis 2 hafta sonra bende katılacağım tabii ki ama ne giysem acaba ki diye düşündüm durdum bütün gün neyse eve geldim yatağa attım kendimi gözlerimi kapar kapamaz kerim geldi gözümün önüne tövbe noluyo ya bana allahım aşık mi oluyodum umarım öyle değildir. Kar heryeri kaplamisti o sırada tefonuma mesaj geldi hemen açtım İncidendi dışarı gel kar topu savaşı yapicagiz yazmıştı acaba kerimde var mıydı ay ne düşünüyorum ya ben. Hazırladım ve çıktım herkes vardı buse enes İnci Samed berk kerim Ayy o da vardı çok şükür ki. Bana gülümsedi bende ona gülümsedim hemen şeker kız gulumsemesiyle. o sırada yeni bi bilgi daha öğrendim buse ve enes kardeşmiş neyse savaş başlamıştı Samed öyle bi enese yüklendi ki sanırım İnciyle birlikte diye öyle yapmıştı berk şarkı söylüyordu bağırarak bacağıma gelen topla arkaya döndüm kerim di bu gülümsedi bende ona attım ve kafasına isabet etmişti. üstüme yürümeye başladı koştum hemen tabii ki. Sonra ayağım kaydı düştüm üstüme kerim Oha çok ağırdı kerimin gözleri dudaklarima kaydı elimle hafiften onu iterek kalkmaya çalıştım o da bunu farkettim ve kalktik İnci bu arada buseyi kara yatırmıştı buse yine ağlıyordu ay bu kız cidden ezik ya herşeyde ağlıyodu İnci büyük zevk almış şekilde güldü o sırada kaslı olan çocuk yani enes samedin üstündeydi ve sertce bi yumruk attı samede İnci koşarak yanlarına gitti Samed in burnu kanıyodu inci enesi eliyle iterek defol diye bağırdı enes sadece inciye baktı inci bu sefer daha yüksek bi şekilde hemen dedi ben bile korktum enes tıpkı kardeşi gibi tıpış tıpış gitti. inci iki elini samedin yüzüne koyarak akan kana baktı sonra elinden tutup kaldırdı peşinden götürüyodu acaba nereye gidiyorlar dedim kerim de artık herkes evine gitse iyi olacak dedi kafamizi olumlu bi şekilde salladık kaderr" dedi kerim arkmı dönüp "efendim" dedim "birlikte gitmeye ne dersin ?"
" Şeyyy ııı olur tabii ki" dedim biraz sapan gorunmustum kerim "biliyorsun sömestr gecesi için herkes çift halinde gidecek benimle gelmek ister misin yani eğer uygunsan tabii başkasına sözün yoksa "
" tabii ki başkasına sözüm yok olur seninle gelirim dedim" allahım kalbim agzimda mi atıyordu yoksa bana mı öyle geldi acaba şimdiden ne giycegime karar vermek gerekiyodu acaba kerim bana karşı bişey hissediyo olabilir mi ki ? Off kder kendi kendine gelin güvey olma kızım dedim ve odama çıkıp dolabimi açtım ne giycegime bakiyodum evet bi elbise giyicektim üstünede Kürklü montumu giyerdim evet tamamdi.- 2 hafta sonra -
Bugün o gecenin olduğu gündü hazırladım kuaföre gittim inciyede benle gelmesini söyledim ama onun kuaförü eve gelecekmis salonda görüşmek üzere ayrıldık kerim de beni kuaförden alacaktı. Ha bu arada inci o kas yığını enesten ayrılmıştı. 3 gün önce kerimle eve geliyorduk ona artık açılmam gerektiğini düşündüm yani ondan hoslandigimi söylemem gerektiğini ama yok olmadı yapamadım kimse bilmiyordu şuan ne diyeceğim ki hem ilk adımı kız atmamali demi ? Neyse kuaförde işim bitmişti kerimde bi taksiyle beni bekliyodu ayy kalbim yine ağzıma tırmanmıştı sanırım. neyse kerim hemen yanıma geldi " ka , kader şey çok güzel olmuşsun dedi "
Sanırım utandım teşekür ederim sende çok şık olmuşsun dedim ve taksiye geçtik salona girdiğimizde nerdeyse herkes vardı yüksek sesle müzik vardı ama inciler yoktu gözlerim sürekli onu aradı " inciler nerde ?"
"Gelirler birazdan merak etme "
O sırada kapıdan buse ve enes kol kola girdiler durum çok komik çünkü insan çift olarak kardesinimi seçer ya hafiften güldüm hemen ardından inci ve Samed el eleydiler.
çok güzel olmuştu inci. Samed onun yanında çok çirkindi inci neden buna bakmisti o sırada kerime baktım o da çirkindi ama başkalarına göre hahah ona bugün onu sevdiğimi soyluycektim Evet söyleyecektim inciler bizim masaya geldiler biraz oturduk o arada müdür bey konuşma yapıyordu kürsüde açıkçası dinlemedim o kısa müdürü berkin yanındaki kız dikkatimi çekti kız kap kara bi kızdı uzundu ince bacakları vardı saçlarıda uzundu ama çok çirkindi adını bile sorma ihtiyacı duymadım neyse dikkat çeken bi tip olmadığı için hiç uğraşmadan. o arada bi dans müziği çaldı Samed hemen inciyi dansa kaldırdı bunlar ne ara sevgili olmuştular bunu en kisa zamanda İnciye sormaliydim sonra " benimle dans eder misin güzel kız ?" Sesini duydum kerimdi dilim dolaşımıştı konuşmayı unuttum heralde bana demişti bana güzel kız diye beni dansa kaldırmak için elini bana doğru uzatmıştı kalbim artık masada atıyordu galiba yoksa istemiyo musun benle dans etmek ? Dedi " evet " dedim suratı aşıldı yani ben eveti o anlamda ki evet dememistim kii dans teklifini kabul etmiştim " Şeyyy yani ben dans teklifini kabul ediyorum demek istedim dedim gülümsedi ve elini tekrar uzattı dansa kalktik kerim elini elimden çekerek belime koydu sonra kulağıma eğilip " napıyım elim terledi dedi
"Elini elbisememi siliyosun yani ? "
" tabii ki Hayır ya "
"Şaka şaka dedim ve güldük
Sonra tekrar kulağıma egildi " ilk günden beri sanki bi miknatis gibisin beni kendine çekiyosun karşı koyamiyorum buna kader. Uzun zamandır düşünüyorum ne var bu kizda ha ne var olum diyorum gözlerimi kapadigimda önüme geliyorsun hani o gün kar topu oynuyoduk üstüne düştüğüm gün öğün bişey oldu işte eve gittiğimde ilk isim inciden numaranı istemek oldu numarani alıp kaydettim yavuklum diye komikti demi yavuklum kelimesi ama dedem anneanneme hep yavuklum der ordan işte neyse sürekli aklimdaydin ama korktum hani sevgilin sevdiğin falan vardır diye bişey diyemedim ama bugün tam sirasi suan tam sira dedi "
Tam cevap verecekken
Müzik bitmişti bizde mecbur yerimize geçtik kerim bana yaklaştı masanın altındaki elimi tuttu ve sıktı karşılık
Vererek bende onun elini sıktım gülüyoduk ikimizde.
Gece evlere dagilirken kerim beni eve bıraktı zaten aynı sitede olduğumuz için bu pek zor olmuyordu ayrılırken saçlarıma bi öpücük kondurdu sonra da iki elimi eline alarak " iyi geceler prenses dedi ve bana bi kağıt uzattı tam açacakken " burda değil evde oku" dedi peki dedim ve eve gittim odama girdim kapımı kilitledim montumu çıkarıp kırmızı kağıdı açtım kağıt kalp şeklindeydi içinde "SEV ÖYLE SEVKİ, OLMASIN İÇİNDE GURUR. GURURUN OLDUĞU YERDE AŞK IZDIRAP OLUR " yazıyordu bu sözü hatırlıyorum aşk ve ceza romanından en sevdiğim kitap ama kerim bunu nerden biliyo olabilirdi ki ? Neyse sömestr tatilinde kuzenlerim ankarada ki yeni evimizi girmek için geleceklerdi ha bu arada söylemeyi unutuyodum tam kerimle artık sevgiliydik. Annem kuzenlerim için hazırlık yapıyordu öğlen sonu bizde olurlarmis umarım çok kalmazlar diye düşündüm bende hava almak bahanesiyle evden çıkıp kerimin yanına gittim elini belime koydu ve sıkıca sarılık özlemişim meğer hemde aradan 24 saat bile geçmeden kerim hava soğuk olduğu için beni garaja götürdü çok romantik doğrusu ! Eliyle beni hafiften duvara itti snra kurtulmak için bi elini belime koydu diğerini boynuna götürdü gözleri dudaklarima kaydı o an öpüşmeye başladık acaba yanlış mı yapıyorum? Ondan kurtulmaya çalıştım ama hala beni öpüyodu bende ondan kurtulmak için dudagini ısırdım kanadı az bişey yani öyle çok değil inledi ama güldü oh bi an korktum inleyince yani bişey falan yapar mı diye acaba niye böyle saçma düşündüm ki şimdi neyse elinden tuttum ve dışarı çıkardım garaj basmisti beni el ele konuşuyorduk benim bi elim onun yüzündeydi onun bi elimde benim saçlarım da "kaderr! "Bu ses Sinandi allah kahretsin yakalanmıştım. İşte şimdi boku yedim kerim bana baktı kim bu der gibi sessizce "abim" dedim kerim elini yavaşça seçimden çekti diğer eli hala elimdeydi elimi celsede bırakmadı " gördü zaten " dedi doğru görmüştü artık akşam evde annemle babam olum fermanımı yazarlardı sinan bize doğru geliyodu ellerimize baktı yumruğu kerime geçirdi çığlık attım abi dur bak lütfen açıklayımc neyi acikliycaksin lan yaptığın orospulugumu? "
"Doğru konuş lan pic "dedi kerim olay büyümeden sinanin kolundan tutup eve götürmek lazımdı ki kolundan tuttumda ama kolunu sertce geri çekti senlede görüşürüz küçük hanim dedi ve bu sefer o benim kolundan tuttu tam gidiyorum ki abim arkasına dönüp kerime " senle de piç kurusu." Dedi sadece ağlıyodum sinan eğer daha ağlamaya devam edersem ağzıma gecirirmis sesimi duymak istemiyomus " akşam annemler ağla belki sanmam ama belki affederler " dedi lamıştım " Eger annemler dersen bende senin o kızla bizde sveistigini söylerim " dedi sinan bana çok kötü bakıyordu korktum ve daha çok ağlamaya başladım "söylersin ha neyi söylersin bi daha de bakayım" korkum artıyordu" senle söyle anlaşalım mı güzelim ? "
"nasıl anlaşıcaz ki ?" Dedim ama o sadece sinsice gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ BAŞKENT
Misteri / Thriller17 yaşındaki kader 'in hayat hikayesi bi genç kızın başına gelebilecek en kötü şey olan ailesinin onu reddetmesi ve yine bir genç kızın başına gelebilecek en güzel şey aşk. Kader hayat pusulasını aşka mı ailesine mi çevirecek. İnci' nin gizemli sırr...