MEDYA : SİNAN
Abimin bana ne teklifte bulunacağını merak ediyodum nasıl bi anlaşma yapacaktık acaba.
Hala bana bişey söylemedi. Zamanı gelince söyleyecekmiş. Ne zaman zamanı gelecekti aradan 2 gün geçmişti ama hala sinanda bişey dememişti. Merakım her geçen saniye artıyordu sinanın bana kötü bişey teklif edeceğine emindim nerdeyse şey şunu demeyi unuttum bu babamın ikinci evliliği sinan babamın birinci evliliginden. yani biz sinanla üveyiz ama ben onu hep öz gördüm acaba o beni nasıl görüyodu? Sinanin annesi yani babamın ilk eşi onları başka bi adam için terk etmiş sinan bu olaydan sonra çok hırçın bi çocuğa dönüşmüş psikologlara gitmişler bir sürü ama fayda etmemiş sonra sinan box ' a başlamış yavaş yavaş duzeliyomus daha sonrada psikoloğa gitmeyi kabul etmiş annem istanbul'da oldukça tanınan bi psikolog zaten babamla da sanırım o sıralar ilişkisi varmış babam sinanı annemin yanına götürmüş gerisini zaten bende bilmiyorum zaten bunlarıda zar zor öğrenmiştim annemlerden.
Sinanla pek anlasabildigimiz söylenemez. O her zaman havalı biriyken bense hep kendi halinde bi kızdım o geceleri kluplara barlara giderken ben genelde evde televizyon karşısında mandilanamı soyup tv8deki programları izliyo oluyodum. Yani aramızda uçurum vardı zaten bu bayada belliydi yani benim daha önce sadece bi sevgilim olmuşken onu her gece bi kızla görmek mümkündür.
Kerimle bi süredir buluşumuyoruz yani sinan olayı öğrenince olayın biraz soğumasini bekliyorum. Bu zaman aralığında onu çok ama çok özledim geceleri aklıma gelince Ağlıyorum mesela .
Bu gecede pek değişen bişey olmadı saat gece 2 .15di uyuyamıyordum. Aklım da bir sürü şey vardı ilk başta sinan bana nasıl bi teklifte bulunacak bu vardı sonra kerim acaba napiyodu ? O da beni düşünüyo muydu ? Daha fazla dayanamadım herkes uyumuştu. Aklımda sadece suan kerim vardı hemen telefonumu elimi aldım ve mesaj attım uyudun mu uyumadiysan lütfen dışarı çık diye. Cevabı beklemeden dışarı çıktım eğer o da beni düşünüyorsa uyumamistir zaten ama eğer uyumuşsa beni pekte umursamiyordu.
Dışarı çıktım kar çok güzel yağıyordu. Belimde bi el hissettim bu kerimdi bana sıkıca sarılıyodu bende ona sarıldım kokumu içine çekti biraz konuştuk sonra evdekiler yokluğumu farketmesinler diye mecbur yanından ayrıldım ve eve doğru gitmeye başladım.
Tam eve giderken ağaçların orda sigara içen bi kız gördüm kim di acaba arkasını dönmüştü sonra yanında mafya kılıklı siyah takıme elbiseli iki adam vardı onlara "şimdi giriyorsunuz o murat denen herifi bana buluyosunuz bulduktan sonra depoya götürün ama bunlardan annemin sakın haberi olmasın tamam mı lan ? "
" Tamam inci hanım siz nasıl isterseniz peki bu adamı depoya götürdükten sonra napalım ?"
Ne yani bu inci miydi hani bizim şu güzel ve gizemli inci
" siz depoya götürün dediğimi yapın yeter gerisini diğerleri halledecek elinizi çabuk tutun " dedi inciSonra elinde ki bitmiş sigarayı yere atıp üstüne bastı ve söndürdü.
"Hadi şimdi kimseye gözükmeden gidin " dedi inci adamlaraHemen kendimi yana çektim incinin beni görmemesi gerekti yoksa benide o depoya hapseder falan aman Allah korusun ay ne diyorum ben ya neyse eve gittiğimde Allah'tan herkes uyuyodu bende odama gittim ışığımı açtım ki yatağıma ki sinanı görmemle çığlık atmam bir oldu ben Çığlık atınca sinan hızla ayağı kalktı eliyle ağzımı kapattı " sus kardeşim " dedi seninde tehditkar bi ton vardı buda korkmama sebep oldu yavaşça elini ağzımdan çekti
" hadi gel otur yanıma sana şartımı söylüycem sende yapacaksın" dedi
Bana ne teklif de bulunacaktı ki neyi şart koşacaktı ki hayır yani ben onun için napabilirim ki zaten o istese herşeyi yapardı. Dediğini yaptım ve yanına yatağa oturdum
" ee evet ne istiyosun benden abi ? "
" zor bişey değil sadece İnciyle aramı yapmanı istiyorum "
"Ne ? İyice onun zaten bi sevgilisi var yani o samedle birlikte bu imkansız hem sen inciyi nerden tanıyosun ki ?"
" orası benin hiç ama hiç ilgilendirmez ha eğer yapamam dersen o zaman bende seni ve kerimi annem-"
" yaparım tamam ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ BAŞKENT
Misterio / Suspenso17 yaşındaki kader 'in hayat hikayesi bi genç kızın başına gelebilecek en kötü şey olan ailesinin onu reddetmesi ve yine bir genç kızın başına gelebilecek en güzel şey aşk. Kader hayat pusulasını aşka mı ailesine mi çevirecek. İnci' nin gizemli sırr...