ARKADAŞLAR AŞKI TARİF EDEBİLECEK VARMI ARANIZDA?
YORUMLARINIZDA AŞKI EN GÜZEL TARİF EDEN ARKADAŞI KITABIMIN Bİ BÖLÜMÜNDE YAYINLIYCAM YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
Sinanın ağzından. ..
Evet aşk saçma gelsene aslında hayat ta su gibi ihtiyacımız var aşka da. İnci sadece inciyi düşünüyorum şuanda onunla konuşsam ? Ama şuan bana inanmaz ki çünkü onunla annem için birlikte olacağım demiştim. E kız haklı yani inanmaz. Peki onu nasıl inandiricam onu sevdigime nasıl inandiricam? Bas ucumda ki saate baktim gece 2ye geliyordu acaba o da beni düşünüyo mudur? İncinin odası tam benim odamın karşısındaydi.
Ayağa kalktım ışığı kapattım ve pencereme yaklaşıp perdenin köşesinden odasına bakmaya başladım. Belli ki sadece gece lambası açıktı izlemeye devam ettim bi anda yağmur yağmaya başladı.
İncinin ağzından. . .
Ayağım birazcık acıyordu ama olsun sinanın bugün ki bana olan ilgisi çok hoşuma gitmişti ama biliyodum ki o bana karşı aynı duyguları hissetmiyordu acaba onu kendime aşık edebilir miydim?
Yok ya hersey kendiliğinden olsun demi ? Yani öyle olursa daha iyi olur.
Saate baktım gece 2 ydi. Pencerem tamda kaderlerin yani sinanların eve bakıyordu. Acaba o oda da kim vardı kader mi sinan mi o an gök gürledi yağmur yağıyordu pencereme yaklaştım ve perdeyi kaldırdım. Sinan mıydı o ? Yani o oda sinanın odası mıydı? Allahım başım dönüyo ya . Sinanda karşımdaydi o da camdan tam bana bakiyodu heycan adrenalin sınıra ulaşmıştı zaten bende ama sinanın bana gulumseyip el salladı allahım baya baya içten gulumsuyodu. Ben yine kendi kendime mi umitleniyorum ?
Sinanin ağzından. . .
İnci de pencerenin hemen ordaydı onu görünce heycan yaptım lan sahi aşık mi oluyodum ? Yada olmuş muydum? On gulumseyip el salladım o da bana gülümsedi git açıl sinan dedim kendi kendime tugbiscinizzz bana el salladı gidiyodu galiba ona elimle bi dakika gibisinden işaret yaptım bekliyodu ulan napicaktim ki hareketle ne anlatacaktim ki ?
Ve aklıma saçma bi fikir geldi ona elimle kalp işareti yaptım sonra hızlıca perdeyi çekip arkasına sakladım inci hala orda dikiliyodu olayın şokunu atamadi zavallım heralde. Sonra o da içeri girdi bende yatağıma uzandım ve inciyi düşünmeye başladım.
Güzel kızdı şimdi allah var kimi istese eminim olurdu . Ama pek huzuru yoktu babası ölmüş annesinin bar sahibi bi dostu vardı. İncinin de adamları falan vardı ama o buna mecburdu yani eğer yanında dam falan gezdirmesse güçlü görünmese düşmanı çoktu ona bişey yaparlardı . Ama artık kimde ben varken ona kimse bişey yapamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ BAŞKENT
Misterio / Suspenso17 yaşındaki kader 'in hayat hikayesi bi genç kızın başına gelebilecek en kötü şey olan ailesinin onu reddetmesi ve yine bir genç kızın başına gelebilecek en güzel şey aşk. Kader hayat pusulasını aşka mı ailesine mi çevirecek. İnci' nin gizemli sırr...