BÖLÜM SEKİZ

21 1 0
                                    

SİNANIN AĞZINDAN...

İnci bana benimle birlikte olmana gerek yok Anneni bulmak için yardım edicem demişti.  Ulan ne sevindim be beni küçükken terk edecen kadını bulacak ve ondan intikamımı alicaktim. Bunu inciye borçluydum sanırım . Hayat bu kadar zalim olabilir miydi lan ? Kucucukken terk edilecek kadar . Kahretsin. 

İNCİNİN AĞZINDAN. . .

Eve geldim. Ona yardım edicegim için mutlu olmuştu sinan zaten amacım da hedefimde onun gülmesi mutlu olmasıydı.  Çok seviyorum onu ne yapsam olmuyo unutamiyorum. Aşk işte acı da cektiriyo mutlulukta verebiliyodu.  Sinanın dürüst olması öyle canımı yaktı ki o an ölmek istedim. Benimle annesi için birlikte olacağını söyledi ya . Onca yıl bekle o adamın yalanınin seni mutlu edicegini bil ama o adam ilk kez dürüst olsun vay be şansa bak .
Bunlar aklıma gelince artık kendimi tutamadım ve ağlamaya başladım salonun camından birinin beni izlediğini fark edene kadar ağladım.

Hemen camın oraya gittim kader 1 adam geriye doğru gitti bende gidip kapıyı açtım.
" gel kader sen miydin? "

" şey ben hava aliyodum içerden ses gelince bi bakiyim dedim "

Hadi gel dedim ve içeri girdik. 
" ne icersin?  "
" a yok ben bişi içmem noldu neden ağlıyorsun?  "
Onun sorusunu duymamazliktan geldim ve mutfağa kahve yapmaya  gittim .

KADERİN AĞZINDAN. . .

Kahretsin ki  yalan söyledim inciye hava almak için dışarı çıkmadım.  Sinan beni evden kovdu annem ve babam is yemeğine gitmişlerdi sinan da eve geldiğinde mutluydu
" noldu niye mutlusun ? " dedim
Ama o sadece intikam dedi

O ara kapı çaldı buse gelmişti hani şu çirkin varya elinde siyah bi poşet vardı ve boya ya batmış bi surat .

Snapchat kullanan arkadaslarda özelden yada duvarimizdan bizlere mesaj atabilirsiniz. Teşekürler yorum ve voteler için ♡♡♡♡♡♡♡♡

GİZEMLİ BAŞKENTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin