MEDYA : İNCİ
"Evet naptin ? İnciyle konuştun mu bizim iş olur mu ha ne dersin?" Dedi sinan.
Ona İnciyle aramda geçen konuşmayı anlattım " en kısa zamanda aranızda bişey olucak sinan merak etme dedim . Sinanın cevabını beklemeden odama çıktım. Pijamalarımı giydim ve yatağıma yattım sonra birisi odamın camına kar topu atmaya başladı hemen yataktan çıktım ve cama koştum kerimdi. Allahım napiyo bu deli annemler görücek diye bi yandan korkarken bi yandan da onu görmeme seviniyodum. Bana eliyle kalp işareti yaptı bi süre orda bakıştık sonra üşümemesi için onu eve yolladım biraz zor olsada. Ha bu arada sitede 2 kişiyle daha tanıştım bi kız bi erkekle yani nasıl tanıştığımıda anlatiyim hemen.Markete gidiyodum bi kız ve bi oğlan vardı duvarın köşesinde birbirlerine çok yakışıyorlardı el eleydiler içimden maşallah diyerek yanlarından geçtim ama tam ordan geçerken ayağımın kaymasiyla yere düşmem bi oldu . Kız hemen yanıma gelerek kolumdan tutup beni kaldırdı teşekür ederim dedim önemli değil dedi adı haticeymiş sevgilisinin adı da osman ha bunları nerden öğrendin derseniz markette işim bitti ve çıktım tam eve giderken haticenin telaşını gördüm " ıı bişey mi oldu acaba hatice ? "
" hah inci sen hala burda mısın seni bana allah gönderdi allah. Eve gidiyosun demi ?"
" şey evet eve gidiyorum da sen iyi misin ya ? "
Hatice beni takmadı ve sevgilisi osmanın boynuna sarıldı birbirlerini öptüler ve bakıştılar içimden sadece ergen demek geldi onlara hatice osman ergen ahahah neyse hatice koluma girdi ve yürümeye başladık." noldu neden bu kadar telaşlısin bişey mi oldu ?"
" babam bugün eve erken gelmiş anneme beni sormuş Annemde arkadaşına gitti o demiş ama babam yok illa ara sor nerde diyomuş annem beni bi kaç kez aramış ama telefon sesizdeydi duymamışım. Neyse ki seni gördüm babama kaderleydim yeni taşınmışlar tanışmaya gittim falan derim dedi. Alem kızdı valla bu hatice neyse eve gelmiştik.Tam eve giricem sıra inci dikkatimi çekti çok güzel görünüyodu bi araba durdu önünde. siyah bi Jip içinden takım elbiseli bi adam çıktı ve arka kapıyı açtı incide bindi wow wow kız baya baya zengin havalı bişeydi acaba nereye gidiyodu?
Ben inciye bakarken evin kapısı açıldı "Ne bekliyosun burda içeri geçsene kızım " dedi sinan hazırlanmıştı belli ki bi yere gidiyodu.
" nereye? "
" Uzaya te allahım sanane kızım hadi geç içeri dedi ve beni içeri doğru itip kapıyı kapattı. Arabasına bindi ve uzaklaştı.İNCİNİN AĞZINDAN ...
Hazırlandım ve şoförü bekledim siyah bi jiple gelmişti. Sinanla buluşucaktım aklımda kaderin sorusu vardı sinanla birlikte olur musun ? Tabii ki de olurdum ben onu tam 3 yıldır seviyodum dile kolay ama kalbe zor tabii ki bundan sinanın haberi yoktu o hep kötü erkek rolundeydi yani o kimseyi sevemezdi hem zaten Murat'ın barına gelip fahiselerle takiliyodu ama ben böyle bişey istemiyodum ki ondan aşk istiyodum fakat o böyle bi cocuk olmadigindan ne ona açılmayı düşündüm ne de onu unutmayı o istanbuldayken sosyal hesaplarına attığı bütün fotoğrafları kaydediyodum. Bu çok acıydı onu özleyince fotoğraflarına sığınmak. Buseden de nefret etme sebebim Sinandı. Sinan bara 3 haftada bir düzenli geliyodu. Bende onu görmek için o günlerde gitmeye başladım bara sinan fahişe olarak buseyi seciyodu. Çünkü o çok güzel sevişiyomuş . Her neyse .Buluşma yerine gelmiştik şoför kapımı açtı sinan da gelmişti arabası ilerde ki garajda park halindeydi. Allahım kalbim yerinden fırlayacak gibi atıyordu . Bundan 1 gün önce sinanla facebooktan konuştuk ve anlaşmıştık. Benden hoslandigini söyledi ama bu tamamen yalandı annesini bulmak için intikam için pesimdeydi yoksa o beni yada bi başkasını sevmezki acimasizdi sinan içim acıyordu beni sevmediğini bile bile onun yanında olmak istiyodum karşı koyamiyorum çünkü 3 yıl sonra önüme böyle bi teklif gelmişti. Neyse gidip sinanı buldum ve yanına oturdum.
KADERİN AĞZINDAN. ..
Eve yeni gelmiştim sinanı yoklugundan faydalanip kerimle buluşucaktım yani benim hayallerim buydu ama kerim bey evde değilmiş samedle dışarı çıkmışlar. Çok sıkılmıştım evde annemlerde yoktu bende biraz sitenin etrafında dolaşmaya karar verdim incinin evinin ordayım acaba bu kızın annesi babası nerde yani nasıl izin veriyorlar tek yaşamasına? Hayır bu incide zaten karanlık bi taraf var yani o belliydi mafya adamları gibi adamlara emirler veriyordu özel Şoförler falan noluyo acaba diye düşündüm ve incinin evinin salonuna yaklaştım kafamı cama iyice dayanım ve içeri incelemeye başladım. O gün fazla incelememistim kafam allak bullak olduğu için. Bişey dikkatimi çekti sehbanin üzerinde şeffaf küçük bi poşetin içinde beyaz bi toz vardı hala inceliyodum ki arkadan bi el ağzımı sıkıca kapattı. Noluyodu?
"Hştt. " dedi karşı taraf . Korkum iyice arttı sesimde çıkmıyordu. Ayaklarımı deli gibi Çırpıyodum ama fayda etmiyodu. Korkum son safhadaydı.Öneri ve yorumlarınızı Twitter'dan ulastirabilirsiniz
@Tugbiscinizzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ BAŞKENT
Misterio / Suspenso17 yaşındaki kader 'in hayat hikayesi bi genç kızın başına gelebilecek en kötü şey olan ailesinin onu reddetmesi ve yine bir genç kızın başına gelebilecek en güzel şey aşk. Kader hayat pusulasını aşka mı ailesine mi çevirecek. İnci' nin gizemli sırr...