Tanıtım

1.1K 24 24
                                    

Medya:Rüya ÇELİK

Rüya Çelik: Rüya 20 yaşın da universite 3 e gitmektedir ve yüksek lisansı İstanbul da okumak ister ailesi izin vermeyince de kavga sonucu evden cikar. O zaman hayatı baslar. Kardesi yoktur.maddi durumları cok iyi olmasada iyidir. Ozel hayatın gelirsek ,bu gune kadar 1 sevgilisi olmustur. 2 senelik lise yilindaki cocukluk akliyla bir iliskisi olmustur. Henuz gercek 'Ben bu adama aşığım ' diyebileceyi kimse yoktur.

Yalın DEMİREL:Yalın yüksek lisans okumaktadır ve maddi durumları cok iyidir. 81 ilin 45 inde otel ve sirketleri vardir. Yalın 'ın pek sirketle alakası olmasada ara sıra hisseleri oldugu icin sirkete ugrar. Aile hayatına gelirsek , bir tane kız kardesi ve babası ile yasar. Annesi o 10 yasinda iken ölmustur. Her zaman anne ozlemi cektigi icin annesine benzeyen bi melek armaktadir ve o melegi okulda kaza sonucu gormustur. Yalın kızın ilgisini cekmesede kız Yalının ilgisini feci cekmistir. Ama kızın bundan bir habrri yoktr. Yalınında bu gune kadar 3 sevgilisi olmustur ve en uzunu 6 ay surmustur. Hic aşık olarak cikmamistir. Ve o kıza aşık olmak istiyordur.

AŞKIN DEMiREL: 18 yasinda idir. Hayatı babası ve abisi Yalın dan ibarettir ha bide sevdigi cocuk kalbi Berk var. Berk te onu sevmesine ragmen birbirlerine acilamazlar cunku kıskanc bi abisi vardır. Berkte abisinin kankası oldugu icin korkuyolardır.

Berk GENÇ: 19 yasındadır. Yalın ile aralarında 2 yas olmasina ragmen cok iyi kankalardir ve Yalin in kardesi Aşkini sevmektedir.

Açelya GÜRIŞIK:20 yaşında dır. Anne ve babası ile kalmaktadır. Maddi durumları cok zengin olmasada iyidir. Rüzgar ile 1,5 senelik iliskileri vardır. Bir tane 6 yaşında oglan kardesi vardir.

Rüzgar PALA: 21 yaşındadır. Berk ve Yalın en yakın arkadaşlarıdır. Açelya ile sevgilidir ve anne ve babasını 15 yaşında kaybetmistir. Bir tane abisi vardır. Ama araları kotudur. Maddi durumu babasının mirası sayesinde cok iyidir.

Cenk PALA:Cok belalıdır. Nerede ise her gun kavgada eder en büyük düsmani Yalın Demirel dir. Cunku babasını ve annesini onun oldurdugunu dusunur ama ole birsey yoktur. Ancak Cenk bunun farkında degildir. Erkek kardesi ilede Yalın ile arkadas oldugu icin araları kotudur.

HAFIZA KAYBIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin