7

189 6 0
                                    

Medya :Cenk  PALA . Burayı okumadan geçenler çok olcak eminim çünkü bende bazen okumuyorum okursanız küçük bir bilgi işte. Arkadaşlar medyadakinin diğer fotolarına bakmayın iğrenirsiniz gerçekten. Aslında yakışıkLı Ada'm ama bazı fotoları iğrenç. İnşallah bu bölüme güzel bir vote gelir (aklıma YouTube'lar geldi "inşallah bu videoya patlamalı bir like gelir "ahahahaha )herneyse gönlünüzden ne geçiyorsa yapın hadi iyi okumalar.
Çok konuştum. Byu.

Medyaya Cenk'i koyunca bunlarıda buraya koyayım dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medyaya Cenk'i koyunca bunlarıda buraya koyayım dedim. Artık başlıyorum hikayeye (:

&&&&&&&&&&&&&&

Bugün gerçektende duymayı beklemediğim şeyler duymuş ve görmüştüm. Şu anda Yalın ve Cenk aynı gerginlikle -ki Cenk'in yüzünde hala bir sırıtış var -birbirlerini bakarken bende Yalının yüz ifadesini çözmeye çalışıyordum. Anladığım şey ise 'hadi oradan lan sen benimle barışmak isticeksin Hah kıyamet alemeti 'idi.Cenki tanımadığım için kesin birşey diyemezdim ama yüz ifadesi sırıtışa rağmen ciddi duruyordu.
"Cenk benle dalga geçme uğraşamam. Eğer bittiyse defol evimden. "Yalının ani çıkışı ile Cenk "Ne dalgası oğlum çocukmuyuz biz. Çok ciddiyim ben. "Geldiğinden beri hiç konuşmayan Rüzgar söze girdi "Cenk zorlaştırma işte be defol git. Onca yaptığından sonra sana inanmamızı bekleme bizden. "Cenk alaycı bir kahkaha attı "vay vay abicim demeye noldu Koç'um " Rüzgarda alayla sırıttı "o tren çoktan sınıra ulaştı CENK"şu an burada hiç anlamadığım konular dönüyordu. Cenk tekrar Yalına dönerek söze başladı"o Zaman Yalıncım anlayacağın dilden konuşayım. Feride Çelik hımm bide Volkan Çelik vardı dimi. Kimdi onlar sahi ya. "Yalının sinirlendiğini yumruklarından ve diş gıcırdatmasından anlayabilirdik. Rüzgarda aynı endişe ile Yalına bakıyordu. Kim di bu Feride Çelik'le Volkan Çelik allah aşkına. "Tamam Cenk bir şans bir yanlışını gördüğüm an biter." Yalının fikri değiştiğine göre bu gizli bir şeydi ve ben oldukça merak etmiş durumdaydım. Merakımın en büyük etkeni benim soyadımın da Çelik olmasıydı. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
  Dün olanlardan sonra bugün hala Kafam iyi değildi. Aşkının pek birşeyden haberi yoktu biz ne anlattıysak. (Sızdığı için ) yalın da çok düşünceli duruyordu. Bu kadar ne düşünüyor merak etmiştim doğrusu. O kafasının içine bir dakikalığına olsun girmek isterdim. Dünden beri böyle düşünceliydi. Yanına gidip hiç doğrudürüst dün neler olduğunu soramamıştım. Ama şimdi tam sırasıydı. L koltuğun köşesinde kafası ellerinin arasın da oturmuş düşünüyordu. Yanına gidip oturdum dikkati üzerime Çekmeye çalıştım. Başarılı olmuşumda kafasını bana doğru kaldırdığında çok yorgun duruyordu. Sormasam mı diye düşünmedim değil ama soyad meselesini Cenk'in anne baba meselesini Cenk'le ne gibi kavgaları olduğunu başka kavgalı olduğu kişilerin olup olmadığını bunlar sadece kafamdaki soruların  bir kaçı idi. Ben tam söze başlayacaktımki yalın başladı. "Rüya öncelikle şunu söyliyeyim Cenk in anne babası yani rüzgarın anne babası onlarla hiç bir alakam yok ben katil Değilim yani o Cenk'in kafasındaki bir kurgu sadece. Başka ......rüzgar ile Cenk'in arası RüArın benim ile arkadaş olması yüzünden. Neden gelip benimle barışmak istedi bilmiyorum ama ben bu Ada'ma güvenmiyorum onun için sende gvenmiceksin. Diceksin güvenmiyorsan neden şans verdin orası karışık. Haaaa şu Feride Çelik ve Volkan Çelik'e gelirsek biliyorum çok merak ediyorsun ençok ta soyadlarının aynı olduğu için ama inan o hikayenin şimdi hiç sırası değil. Belkide sırası ama benim sana herşeyi anlatmam için seni kaybetmekten korkmamam lazım ama lanet olaun korkuyorum işte hemde deli gibi. Onun için şu anlık biliyorum yeterli değil ama idare et Rüyacım lütfen tamam mı. "Bu kadar uzun konuşacağını beklemiyordum. Evet bazı sorularımın cevabını aldım ama önemli olanlar neden beni kaybedecek ne yaptı yada be oldu da. Neden bu kadar korkuyor. Ama idare etmem lazımdı. Ve de etmeye çalışacağım. Anlayışla başımı salladım ve elini sıktım güven vermek ister gibi "tamam sorgulamayacağım hadi yukarı çıkta dinlen biraz. "Bana minnet dolu gözle bakıyordu. Sonra bir anda "ben uyurken saçımı okşarmısın. Şeyy    Rahatlatıyorda "dedi. Kabul ettim çünkü gerçekten memnun olurdum. Birlikte yukarı çıktık ve üzerini değiştirip geldikten sonra benim diZime yattı.Ellerimi yavaşça saçına değdirdim sonra minik hareketlerle okşamaya başladım. Rahatladığını göz kapaklarından anlayabiliyordum. Yavaş yavaş kapanıyordu. Ve mışıl mışıl gerçekten en masum şekliyle uyuyordu. Gerçekten dinlenme ye ihtiyacı vardı. Yavaşça kulağına eğilip "Güzel rüyalar gör birtanem "diye fısıldadım. Bende yanına kıvrıldım ve onu izlerken yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu. Ve sonra karanlık.

Sonu iğrenç oldu inşallah düzenlicem  vaktim olunca.
Neyse yinede siz okuyun çok kötü olduysa yorumlarda eleştirileriniz (edeplice )belirtebilirsiniz. Hatta hatamı söyleyerek bana düzeltme şansı verirseniz çok Mutlu olurum. Görüşmek üzere. 

HAFIZA KAYBIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin