1

835 30 8
                                    

Medya : Yalın DEMİREL


"Eger o kapıdan çıkarsan bir daha gelemessin"

Sendemi anne ya. Gercekten bumuydu aileliğiniz. Hani her zaman aile yanımda olurdu şimdi nerdesiniz ha.
"Gelmeyeceğim.......gelmeyeceğim anne merak etme. "
Annem ben bunu dedik ten sonra aglamaya basladi. E neden ama dademin sen diyodun. Simdi ne degisti. Ama onlara gostericem. Sana guveniyoruz diyolar ama hissettirmiyolar onuda yapin o zaman ama dimi. Kapıyı sertce kapatıp annemin hıçkırıklarını ve babamın bağırışlarını 20 senedir hic terketmedigim eve bırakıp çıktım. Bilmiyorum belki....belki geri donicem ama simdi bombos yurumek istiyorum.
Annemlere dedimki yüksek lisansı İstanbul da okumak istiyorum dedim. Bana dedikleri sey 'Biz sana guveniyoruz dışarıya güvenmiyoruz ' oldu.Tabi sadece bu degil. Maddi sıkıntımiz da sorun ama gelecegim icin istiyorum ben. Bana guveniyosanız gerisini bırakın ama dimi yook ama olmazz. Olurmu. Kulaklığımı takmış yolda yururken karşıda bi pamuk sekerci gordum. ( vazgecilmezim :) ) Hemen karşiya gecmek icin caddeye dogru yurudum. Bu ne ya, bole yol mu olur. 5 seritli mubarek. Bir yaya gecidi bari koyun yani. İnsanlar olume gidio bildigin. Caddeden tam karsiya geciodumki. Sol tarafimda bi araba fari gormemle o tara fa dondum. Ve..............çattt.....
Son hatırladığım şey arbanın kapısınin açılıp kapanma sesi ve ayak sesleri. ........

3 YIL SONRA

Gözlerimi açtıgımda bilmedigim bir odada idim. Kapının açılma sesi ile oraya dondum.Tanımadığım bir erkek ve doktor önlügü olan bir adam girdi iceri. Ben hala n oldugunu cozmeye calisirken tanımadıgım yakışıklı(ewt yani gunahını almim walla yKisikli ) cocuk yanıma gelip elimi tuttu ve elime bir opucuk kondurdu. Noluya be bu kimde benim elimi opuyu. Alala. Hemen elimi cektim ve " siz kimsiniz " diye cikistim. Yakısıklı sasırmış olacakki doktor beye basini cevirdi.
"Hastamız kalıcı hafıza kaybı gecrio. " Nasi anlamadım. Ben ....kal- . Bole bisi olabilirmiyi ya. Hic bir sey hatırlamıyorum evet dogru. 1000 yıl uyumuş gibi hissediyorum oda dogru ama......
" Nası hafıza kaybı ve...ve bn n.rdeyim "
"İstanbul da sınız efendim ve kafanıza aldığınız darbe sonucu hafıza kaybı vakası bulundu ve...ve bu malesef gecici deil. " Ben doktara malmısınn kafa darbesi ne demek yani.. dicektimki doktor sozlerine devam etti. " Hanım Efendi siz hatırlamiyorsunuz. Size Yalın Bey anlatsın uzun uzun. " dedi ve devam etti. " ve Yalın Bey Riski atlattik sorun yok. Simdiki tek sorun hafıza. " ne diyo bunlar ya ne riski ne yani bn oluyomuydumm. .... Adının Yalın oldugunu ogrendigim yakısikli " tammam doktor bey saolun" degince doktor odadan cikti. Yalın hemen yanıma gelip baş ucumdaki sandalyeye oturdu.
"Evet şimdi sana nereden başlasamki anlatmaya. "
Ay sese bak ya. Çok cool. Aman ufff n diyorum ya ben kendine gel .. . Aa ben daha adimi bilmiyorum.
" Biraz komik olacak ama ilk once adımı öğrenmem lazım. Adım ne ?"
"Hmm evet dogru. Adın....Rüya. "güzel adım varmıs. Annem mi yoksa babammı koyduki. Ee kızları uyandı onlar nerede acaba. Aklıma gelen soruyla hemen Yalın a dondum.
"Annem ile babam nerede ve hic kardesim yokmu varsa nerede ?"
"Rüya bunu sana nası söyleyecegim bilmiyorum. " ne dicek ki. Yoksa.....yoksaaa .. Annem le babama birsey mi oldu. Bu düşünce ile hemen gozlerim doldu. Yalın sözlerine devam etti.
" öldüler " kısık çıkan sesinin ardından ne dedigini zor olsada duymustum. Yani ben su anda yetim gibi bir sey...oluyorum. Göz yaşlarım kendinden bağımsız akarken zar zor kısık sesle sesimin çıktığını umut ederek konustum.
" Bana bütün olayı anlatırmısın lütfen. .....bana ne oldu ?"
Yalın birazcık durduktan sonra konusmaya basladı.
" Rüya sn 3 yıl onceki trafik kazasında sağ cıkan tek kisisin. Siz ailecek yani ailecek dedigim annen baban sn kardesin yoktu , her neyse ailecek tatile giderken otobüs bayırdan yuvarlandı. Annen ve baban öldü. Seninde bir ihtimal yasama sansin vardi ve 3 yıl komada kaldın. " bu duyduklarım o kadar garip geliyorki. Annem ile babamın olmesi. Benim 3 yıl.......komada kalmam. Ama bir sey var unuttugumuz Yalın bnim neyim oluyo ?
"peki ....peki sen bnim neyim oluyorsun "ben bu soruyu sorduktan sonra bu soruyu soracağımı biliyormus ama ne diyecegini bilmiyormus gibi sadece bana baktı sonra konusmaya basladı.
" B-ben snin sevgilinim. Biz üniversitede tanıstık. " nası yani bu adam benim sevgilimmi. Bu yakışıklı adam. Çok garip. Keşke ufacık bir şey hatırlayabilsem. Ufff. Bn hic bir sey diyemeden Yalın tekrar konustu.
" Sevgilim ben doktoro durumunu ve ne zaman taburcu olup olamayacağını sorup geliyorum. "
Sevgilim lafı o kadar uzakki ben nası derim sevgilim diye. Sadece kafamı sallamakla yetindim. Yalın kapıdan cıktiktan sonra odayı inceledimde baya guzel oda. Özel oda olması lazım. Yalın bu kadar zengin mi acaba.
Ben şimdi ne yapacağım ki. Haberim olmayan bir sevgilim var. Annem ile babam ölmüş. 3 yıl sonra Yeni Bir Hayata Başlıyorum.
Beni düşüncelerimden ayıran kapının açılıp kapanma sesi oldu. İçeri Yalın ve doktor girdi. Doktor " Evet Rüya Hanım yarın 3 yıllık dinlenme bitiyor. Fazla dinlendiniz bence. " dedi gülerek. Çok iyi doktora benziyor açıkçası. Bn yarın toburcu oluyordum buda iyi birseydi. Kendimi o kadar ham hissediyorum ki yatmaktan her yerim agrıyor. Doktor tekrar konusmaya basladi. " Kendinizi nası hissediyorsunuz. "Aslında çok iyiyim. Bu düşunce ile doktora donup " çok iyiyim. ......yeniden dogmus gibiyim. " dedim biraz fazla yuksek ses konusmusum heralde Yalın ile doktor şaşkın gözlerle bana bakıyorlardı. Bnde toparlamak icın " y-yani iyiyim......çok " dedim
Doktor bana tebessum edip kapıdan cıktı. Yalın bana dönup " yarın büyük gun dinlen biraz" dedi. Bnde gülümseyip uykunun esiri oldum.

HAFIZA KAYBIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin