4

298 15 0
                                    

Medya:Rüzgâr Pala

"Rüya bir sorun mu var?ben sana bu kadar yakınken sen bana neden bu kadar uzaksin?" Neden. Güzel soru ama bu sorunun cevabı bende de yok. Diyeceksiniz sende olmayacakta kimde olacak diye ama bunun açıklamasını bulamıyorum. Neden uzağım neden?
"Yalın ben sana uzak deyilim sadece ........daha alışamadım . Bana izin ver lütfen .Yaşadıklarım kolay deyil .3yıl uyuyorum uyandığımda hayatımda iki kayıp var ve bir sevgilim var. Lütfen......lütfen bana izin ver . "İçimdekileri döktüm . Ondan gerçekten saece izin vermesini istiyorum. Benim alışmama izin vermesini istiyorum. Yaşadığım olay kolay değil . Herkes kaldıramaz ve benimde kaldırmam için gücümü toplamam lazım . Bunun için düşünmem ve düşünmem içinde Yalının izin vermesi gerekiyor.Yalın bir süre yüzüme baktı ve ensonunda konuştu.
"Seni anlıyorum ve şunu bil her zaman yanındayım . Bunu asla ve asla unutma .........Seni seviyorum."Şimdi farkettimde ne kadar onunla çıksamda duygularımdan emin değilim . Belkide benim tekrar aşık olmamı bekleyecek kim bilir. Ben birşey diyemeden o tekrar söze girdi "O zaman ben gideyim sen dinlen."nereye gidecek ya . Buna izin veremem kendi odasından mı kovacağım onu . Hem hem burada kalabilir artık . Sonuçta ne olacak uyuyacağız. "Burada kal . Yani kalabilirsin sorun yok."yalın şaşkınlıkla bana baktı . "Ee ilk sen demiyormuydun. 'Misafir odası falan yokmu' diye.ne değişti de bu-" "Birşey değişmedi sadece burada kalmanı........istiyorum. Anlıyormusun beni ." Hayır yani ne değişecek . Laf......  "Tamam o zmn yatalım."evet yatalım ama önce benim üzerimdekilerden kurtulmam lazım. "Bana gyecek birşey varmı?" "Aşkın dan alabilirsin."yapma ama ya bunu bana . Sen bana böyle davranırsan ben .......nasıl alışırım. Ama haklı çocuk hem ilgiyi benim üzerimde istiyorum hemde zaman . Ufff ya benden bıkarsa . Hayır ya olamaz dimi böyle birşey .3 yıl bıkmamış şimdi mi bıkacak.Yalının yanına gidip elini tuttum ve kendime döndürdüm. Bana soran gözlerle bakıyordu. "Seni üzmek istemiyorum Yalın neden biliyormusun bakışın gülüşün bambaşka . Bana soğuk davran demedim ben sana sana bana zaman ver demiştim. "Yalın benim yüzüme bir süre baktıktan sonra beni kendine çekip sarıldı. O  kadar  huzur verici ki şu anki durum . Onunkolların da olmak ...........bana güven veriyor . Ne olursa olsun bu kollar beni korur hissi veriyor.
"Seni saran kollarım var ya .....işte bu kollar hep etrafında olacak . Hep seni sıkıca tutacak . Hiç bırakmayacak . Sen beni  ............ileride bıraksanda bu kollar hep seni kollayacak ve hiç bırakmayacak."ileride bıraksan derken ne alaka ki"ileride bıraksan deken?ben seni neden bırakayım ki?"Yalın bir süre yüzüme baktı . "Benim çok uykum geldi ya yatalım mı?"konu yu değiştirdi ya resmen acaba üstelesem mi . Bende yorulmuştum aslın da ama olmaz bu konu yu anlamam lazım"yalın neden kaçıyorsun cevap versene " "Güzelim yatalım zamanı gelince anlatacağım ama erken tamam mı?" zamanı gelincemi ne zamanı ya "ne zamanı ?" deyince yalın gülmeye başladı "fazla meraklıymıssın sende "dedi . Evet doğru çok meraklı davrandım ama napayım . Aklımda soru bonbardımanı var sjsjsjs ."ne yani eskiden deyilmiydim."deyince Yalın "y-yok canım eskiden de böyleydin. Hadi yatlım mı artık"kafamı olumlu anlamda sallayıp aşkının odasına gittim. Odanın kapısının üstğnde kocaman AŞKIN yazıyordu yoksa bulamazdım herhalde . Kapıyı tıklattım ve gir komudunu alınca içeri girdim. Aşkın yatağına uzanmış telefonuyla oynuyordu . Yanına gittim ve"Aşkın şey fazladan pijaman varmı ?"dedim çekinerek . Benim kıyafet almam lazım ama beş kuruşum yok ya. İşede girmem lazım. Offf offff. "Tabikide var . Bekle getreyim ."Aşkının dediği üzerine beklemeye başladım. Giyinme odası diye umduğum odanın içindeki küçük bir bölmeye girdi. Acaba otarafa gitsem mi . Yok canım gitmiyim bekle dedi sonuçta.Zaten artık çok geç bana doğru kırmızı bir pijama ile geliyordu. "Rüya bunlar var olur dimi."dedi elindekileri bana verirken.bende kafamı sallayarak "olur tabi canım teşekkür ederim" dedim ve kapıya doğru yürüdüm oda arkamdan"birşey değil iyi geceler "dediğinde bende iyi geceler deyip odadan çıktım. Yalın ın odasına girdiğimde yalın çoktan yatağın bir köşesine girmişti . Bende hemen banyoya girip üzerimi değiştirdim. Aynadan kendime baktığım da çok şirin olmuştum . Altım düz kırmızı idi ama üstümün şapkası tavşanlıydı. Banyodan çıktım ve bende yatağın diğer köşesine girdim . Yalın la aramıda tiren kadar boşluk vardı neredeyse. Kendimi en uca çekmiştim . Çünkü ........ Hafızasını kaybeden biri sevgilisini bile hatırlamadığı ve o onun için tanımadığı biri olduğu için insan biraz ne kadar uçta yatsada hem rahatsız oluyor hemde utanıyor. Yalın a doğru döndüğümde uyuduğunu gördüm ve o benim kadar abartmasada o da uzaktı benden . Gözlerimi artık zorlayamayacağımı anladığım için bende kendimi uykuya teslim ettim.

HAFIZA KAYBIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin