8

261 8 18
                                    

Multimedya da şarkı var isteyen dinleyebilir.
Bölüm erken geldi bir hafta demiştim ama dayanamadım. Kısa biraz k.b.
&Yalın&
Sabah öyle bir huzurla uyandım ki. Başucumda onun kokusu. Daha ne olsun. Kokusu nu bir kez daha en derinden içime çektikten sonra yüzümü Güzelliğe doğru çevirdim. Elimi yavaşça şişik yanaklarına götürüp okşadım. O kadar narin ki. Güçlü görünmeye çalışıyor. Ama ben anlıyorum. O benim narin kelebeğim. Kendime onu bir kez daha izlerken sordum. Neden yapıyorum. Neden canını acıtıyorum. Narinimin canını bir şey sıkmasın derken. Ne olcak ileride. Nasıl bakıcam yüzüne. Diyorum. Git oğlum konuş ama korkuyorum. Hemde deli gibi. Eninde sonunda öğrenecek ama ona doymam lazım. Ki ben bu güzelliğe doyamam ki. Anlıyorum seviyor beni biliyorum. Düşüncelerimi bölen telefonumun o aptal sesi oldu. Telefonu da alarak odadan çıktım. Kulağıma götürüp bi iki konuşmanın ardından tamam hemen geliyorum deyip kapattım telefonu. Hemen üzerime bir kot gömlek ve kot geçirdikten sonra narinimin burnundan yavaşça öpüp çıktım odadan. Ayakkabılarımı giyip kapıdan da çıktım ve arabana binip kafenin yolunu tuttum.
&Rüya&
Huzurlu uykumdan beni uyandıran burnuma konan bir sinek. Öyle bir huylandım ki. Gözlerimi yavaşça açarak sağ tarafıma baktım ama Yalın yoktu. Saate baktığımda daha 8 di. Nerede bu bu saatte. Odadan çıkarak salona ve mutfağa baktım ama yoktu. Ben de gelir birazdan deyip mutfağa gittim. Hiç Can'ım birşey istemiyordu o yüzden suyumu alıp salona geçtim. (Aç karna sabah sabah su iğrenç olur ama kitap karekteri bu Can'ım sjsjs )Televzyonda bir iki bir şeylere bakarken. Hala aklım Yalın da idi sabah sabah nereye gitmiş olabilirki hemde haber vermeden. Yatak odasına giderek telefonu komidin den aldım. Aşşağı ya inerken Yalının adını bulmaya çalışıyordum ama bir türlü bulamıyordum. Sonra bir anda ekran da 'Aşk arıyor' diye bir yazı belirdi. Kim bu Aşk diye düşünürken "Tabi ya. Ah Aşkın ah. "Telefonun açarak kulağıma götürdüm.
"Alo narinim"Narinim. Narinim. Ah bu Ada'm ne güzel biri. Narinim. Narinim.
"Alo alo rüya alo "yalının arkadan bağırma sesi ile kendime geldim. Ne güzel narinim diyordu of ya.
"Buradayım efendim. "Dedim.
"Ses vermeyince korktum be Rüya. Herneyse narinim ben dışarıdayım. Rüzgar ile bi işimiz vardı. Sen kahvaltını et Aşkın gelecek birazdan zaten. Tamam mı kelebeğim. "Allah allah ne oluyor bu çocuğa yaw. Narinim ,kelebeğim. "Tmm Can'ım geç kalma dikkat et bay bay "
Telefonu kapattıktan sonra mutfağa geçtim. E aşkın da geleceğine göre bi kahvaltı hazırlamalıyım. Kahvaltılıklar omlet falan derken ben sofrayı koyarken kapı çaldı. Kapıyı açtım ve içeri aşkın elinde poşetlerle girdi. İlk olarak elindeki küçük poşeti verdi "bu kahvaltı için. "Sonra diğer orta boy poşeti verdi "bunlar da senin için elbisenin bir parçası. "Poşetin içine baktığım da bir kirli beyaz tonunda steletto(yazamamış olabilirim. )ve üç beş takı vardı. "Bunlar ne "deyip aşkına poşeti gösterdiğimde. "Akşam partiye gidiyoruz partiye "diye bağırdı. Ne partisi ya. "Yalının haberi varmı "dediğimde Aşkın kafasını olumlu yönde sallayıp "şu an onada söylüyorlardır."Dedi. Vay be parti ha iyiymiş. Hayatım da hiç gitmedim diye hatırlıyorum. 'çÜnkü sen bir şey hatırlamıyorsun 'diye bir hatırlatma yaptı içimi yiyen ses. Aşkın'la poğoçalarıda alıp mutfağa geçtik ve Gülüş çığrış kahvaltımızı. Yaptık.
4saat sonra
Yarım saattir aşkının defilesi ni izliyordum ve artık gına gelmeye başlamıştı. "Ayyyyy aşkın yeter tamam bu valla süper oldu. Bak ciddiyim.  "Dediğimde  aşkın bir an suratını assa da aynada kendine bakarak beni onayladı. Ben de aynaya son bir kez baktığım da şimdi yalan yok güzel olmuşum. Geçenki aldığım beyaz elbise kirli beyaz ayakkabılarım ve takılarımla tamamım. "Wowwwww bu ne güzellik kızlar. Desenize bu gece benim göz hapsimdesiniz.  "Sesle arkama döndüm ve bir adet yakışıklı bir yalınla karşılaştım. Tütütütü maşallah. Diyip yüzüne nineler gibi tüküresim geldi  o derece. Bir siyah pantolon ve beyaz hakim yaka gömleğiyle işte benim erkeğim. Aşkın "Abi ya benim kavalyelik var sen sevgiline bak "demesiyle yalın "ha şu Berk le gitme konusu. Onu sonra konuşucaz zaten. "Dedi. Ama hala gözleri bendeydi. Benimkilerde. Onda. Derinlere gözlerimizin derinine en içtenlikle bakıyorduk. Aşkın oflayarak dışarı çıktı. Yalın yanıma gelerek "narin kelebeğim çok güzel olmuşsun "diye fısıldadı. Fısıltısı kasıtlı değil istemeden çıkıyor gibiydi. Bende "sende çok yakışıklı olmuşsun AŞK "dedim. Ama ne dediğimi sonradan farkettim. Yalın da şaşkın bana bakarken inkar edecek gücüm yoktu artık. Yalına dönerek "Evettt Yalın Demirel ben tüm kalbimle aşık oldum. Hem de kime gönlümün sahibine. "
Bu bölümde burada bitti sevdim ben bölümü. Bakalım siz sevecekmisiniz. Sizce Cenk neden ateşkes yaptı. Fikri olanlar yorum atsın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAFIZA KAYBIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin