BÖLÜM 1

79 8 3
                                    

Çoğu insanın hayalidir.Lüks bir ev,lüks bir araba,gereğinden fazla para.Ellerindeki herşeyi paraya bağlarlar ve paraları olursa yaşamlarınının daha güzel olacağını düşünürler.Parayla herşeyi yapabileceklerini düşünürler kendilerince.Ama öyle değil.Para demek herşey demek değil.Parayla ev araba hayal ettiğin çoğu şeyi alabilirsin doğru.Gidip sınırsızca alışveriş yapabilirsin.Kapının önüne son model araba koyabilir, elinde son model telefonla gezebilirsin.Ama para verip mutluluk alamazsın.Sağlık alamazsın.Ölmüş kardeşini geri getiremezsin.Kardeşinin ölümünü onca yıl geçmesine rağmen atlatamayıp deliren,hergün ölmek istediğini söyleyen anneni iyileştiremezsin.Ben Derin.Yüzü gülen ama içi kan ağlayan derin.Mutlu görünmekten bıkmış,ama hala bi babası ve hasta annesinin olduğunu bilen ve onlara tutunmaya çalışan derin.18 yaşındayım.İstanbul'un ünlü holdinglerinden olan Adıvar Holding babama ait. 8 yıl önce hayatımı mahveden ve beni içten içe öldüren bi olay yaşadım.5 yaşındaki kardeşim Berke'yi bir trafik canavarı yüzünden kaybettim.Günlerce yoğun bakımda kaldı.Dünyanın çeşitli yerlerinden uzman doktarlar getirttirdik.Elimizdeki tüm imkanları onun yaşaması için kullandık.Ama onun o küçük savunmasız bedeni bunu kaldırmadı.Kendine gelemedi.Kardeşinizin yaşaması için o kadar dua edip,günlerce ağlayıp,daha sonra onun canının acımaması için "öl artık"diye hastane köşelerinde dua etmek,yalvarmak.Ben kardeşimin ölümüyle sadece kardeşimi değil,aynı zamanda annemide kaybettim.Hayat dayanağımı,dostumu sırdaşımı kaybettim.Annem her zaman Berke'nin ölümünün sorumlusu olarak kendini gördü.O gün alışverişe çıkmasalar,bu olayın olmayacağını,Berke'nin hala yaşıyor olacağına inandırdı kendini.Şuan paradan puldan herşeyden vazgeçmeye razıyım.Tek istediğim mutlu bir aile tablosu .Annemin sağlıklı olup,Berke'nin yaşıyor olduğu günleri özledim.Seni çok özledim anne.Seni çok özledim Berke. Son cümlelerimi de yazarak kapattım günlüğümün kapağını.Akan gözyaşlarımı silerken daha da sıkı tuttum günlüğümü ve fısıldadım kendime."Herşey güzel olacak".

ZİFİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin