hoofdstuk 1

73 4 2
                                    

Dit speelt zich af in 2012 later komt een tijdsprong naar nu .

Provo Noa.

Ik belde bij Owen aan . Owen is mijn beste vriend , al sinds de kleuter klas . Dus eingenlijk zijn we al zo'n 9 jaar beste vrienden , en nu zijn we allebei 13 .Ooit hebben we iets heel vaags gehad , maar daar zijn we allebei over heen ." Heey " zeiden we tegelijk . En we gaven elkaar een knuffel . Altijd als ik bij Owen was , speelde we piano en zongen we . Ook keken we vaak films of deden we leuke dingen buiten het huis . Sinds kort zit Owen in een boyband . Met 3 andere jongens . Nils , Rein & Daan. Het zijn echt hele leuke jongens! Vooral Nils ! Maar goed . Ik plofte op de bank neer en Owen schonk wat te drinken in . Toen keken we een film en aten we Chips. "Zeg " zei hij . "Zou je mee willen naar onze show morgen" ging hij verder . "Ja super leuk " antwoorden ik . "We mogen namelijk allemaal iemand meenemen , en gaangezien jij me beste vriendin bent " zei hij en hij sloeg een arm om me heen . Ik vind het fijn als hij zo iets doet . Ook is het bij ons heel normaal als we elkaar bijvoorbeeld een kus op de wang geven . Want ja , we kennen elkaar al zo lang . "Blijf anders slapen vanavond " stelde hij voor . Ik knikte en belde mijn moeder op . Van haar mocht het en van de ouders van Owen ook .

We speelde nog wat piano en we zongen het liedje dat de jongens gingen zingen bij de live shows . Daarna gingen we samen naar de snackbar om de hoek . Daar aten we wat en toen liepen we naar mijn huis om mijn spullen te halen . Ik gaf me ouders een zoen en mijn broer een knuffel . Toen liepen we naar Owen zijn huis .
Toen we daar waren keken we een film en om 1 uur sliepen we eindelijk .

Hey ,
Dit is mijn 1ste deel . Mijn delen zijn niet zo lang , maar ik probeer er wel wat leuks van te maken . Laat even in een reactie weten wat je er van vond x laat ook nog even weten als je een rol wilt x

love is a gameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu