hoofdstuk 24

29 3 6
                                    

Provo Noa

Boas: Dat ik je leuk vind....

Ik: Oh

Boas: En jij mij ook , ik zie het aan je!

Ik: Nee dat zie je verkeerd ,ik ben met Nils en ik hou van hem

Boas: Maar meer van mij

Ik: Nee niet waar!

Boas: App je zo veel met Nils dan?

Ik: Nee maar

Boas: Zie je wel

Ik: Nee doe normaal !!

Boas: Doe ik ook , alleen zie jij niet wie leuker is! Als Nils ook van jou hield mochten we gewoon afspreken met elkaar!

Ik: Nee zo is het niet!

Boas: Ik meen het! Geef me een kans ...

Ik: Oke 1 kans , we gaan 1 keer afspreken , als het gezellig is , blijven we vrienden , maar anders niet!

Boas: Yes wanneer kan je? Ik heb vandaag tijd

Ik: Ja ik kan vandaag wel , over een uur in de stad bij de New Yorker?

Boas : Ik zal er zijn.

Ik stapte mijn bed uit en trok mijn kleding aan. Is het niet raar om met hem iets te doen?? Het is geen date ofzo dus niet toch? Gewoon 2 vrienden die gaan afspreken. Ik liep naar beneden en pakte wat te eten.

*een uur later*

Ik stond te wachten op Boas. Beter gaat hij niet komen! Ik heb er echt geen zin in! Maar toen hoorde ik hem al. Hij gaf me een knuffel en we liepen samen door de winkels. Toen we op een rustig plekje zaten pakte hij mijn hand vast. "Noa" zei hij. Ik trok mijn hand weg. "Wat is er" zei ik. "Ik vind je echt super leuk" zei hij. "Sorry maar ik hou van Nils" zei ik. En ik stond op. "Wacht" zei hij. Terwijl hij mijn hand weer vastpakte. "Kan je me niet 1 kans geven" zei hij. "Nee ik hou van Nils" zei ik nog een keer. Toen kusde hij me ineens. "Doe normaal " zei ik terwijl ik hem sloeg. Toen ik me omdraaide stonden Nils en Owen daar.....

Sorry voor dit korte deel xx

love is a gameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu