*een week later*
Provo Noa
Vandaag hadden de jongens een klein concertje. Ik heb zin om de meiden weer te zien. Misschien weten zei wat ik moet doen met mijn 'Nils-probleempje'. In de afgelopen week heb ik niet veel met Nils geappt. Ik wist wel dat hij me niet leuk vond! Ik kleed me aan en maakte me helemaal klaar voor het concert ! Om 12 uur werd ik opgehaald door Owen en zijn ouders. Ik ging in de auto zitten naast Fai. Toen we er waren waren we de eerste van de groep. Owen en ik liep wat te dollen over het podium. Toen hoorde ik Danique mijn naam roepen. Ik rende op haar af en gaf haar een knuffel. "Ik heb je zo gemist" zei ik tegen haar. "En mij heb je mij ook gemist" zei Rein lachend. "Ja ik zag je echt niet vorige week" zei ik. En ook hem gaf ik een knuffel. Toen hoorde ik Cheryl en Daan. Ook Cheryl gaf ik een stevige knuffel. En Daan ook. We zaten in de kleedkamer te wachten op Nils en Juna. Toen ze er eindelijk waren gaf ik Juna een knuffel. Ohoh en nu Nils. Hij gaf me een knuffel. En ik hem ook. Toen we los lieten keek ik naar Owen. En hij knikte. Dat betekent dat het goed was. De meiden en ik moesten even weg omdat de jongens gingen soundchecken. We bleven wachten in een ruimte waar straks alle fans moesten wachten. Ook waren er ramen waardoor we de fans konden zien. Het waren er al veel! De meiden en ik gingen zitten op een bank. Zal ik het nu vertellen? "Meiden ik moet wat vertellen " zeiden Juna en ik tegelijk. "Ga jij maar eerst" zei Juna. "Oké , ik vind Nils zo leuk maar ik weet niet of hij mij ook leuk vind ,Owen zegt van wel maar ik zelf denk van niet" zei ik snel en hard. "Wacht dus jij vind Nils leuk" zei Juna. En ik knikte. "Ik vind hem ook leuk" zei Juna. "Oh " zei ik. En ik keek naar de grond. "Wat nu" vroeg Juna. "Ik heb een idee" zei Cheryl. "Vertel" riep Danique. "Wat als jullie nou allebei Nils niet vragen , maar jullie wachten tot hij 1 van jullie vraagt ? En in die tijd gewoon vrienden blijven" stelde Cheryl voor. Juna knikte enthousiast. Ik was het er niet echt mee eens. Waarom moet me vriendin nou ook verliefd zijn op hem?!? En niet gewoon op een ander ? "No ben je het er mee eens" vroeg Danique. Ik knikte. Toen kwamen de jongens. Juna liep gelijk naar Nils. Ik dus naar Owen om hem alles te vertellen. "Kom je even" vroeg ik aan Owen. En hij liep met me mee. "Juna is ook verliefd op Nils" zei ik. "Wat echt" zei hij. En ik voelde dat er een traan over me wang rolde. "Kom hier" zei Owen en hij gaf me een knuffel. "Het komt goed echt waar geloof me" zei hij. "Ik hoop het" zei ik zuchtend. En ik legde de rest uit.
"Dus ze willen wachten tot Nils 1 van jullie vraagt" vroeg Owen. "Ja en ik weet zeker dat als wij weer thuis zijn dat Juna hem gaat versieren" zei ik. "Ja dat kan" zei hij. "Ik weet het wel zeker " ging hij verder. "Ja " zei ik. "Dus jij moet haar voor zijn" zei Owen. "Hoe dan" vroeg ik. "Je moet het hem gewoon vertellen " zei hij. "Ja en dan , dan krijg ik ruzie" . "Nee geloof me als je niks zegt en ook tegen Nils zegt dat hij niks mag zeggen" legde Owen uit. "Owen kom je we gaan VIP doen" hoorde ik Rein roepen. Owen gaf me een knuffel en liep weg. Ik liep naar de wc om mijn uitgelopen make up weg te halen. "Hey wat is er" vroeg Danique toen ze binnen kwam. "Niks ik stoote me hoofd" zei ik snel. "Ja en dat moet ik geloven" zei ze. "Vertel wat is er echt aan de hand" vroeg ze. Ik legde alles uit over mijn gesprek met Owen. "Wow ik wist niet dat je hem zo leuk vind". "Nee dat weet alleen Owen" zei ik. "Kom laten we samen je make up goed doen en dan lekker naar de jongens kijken" stelde Danique voor. En we deden mijn make up goed.