hoofdstuk 17

28 4 3
                                    

*Tijdsprong naar de tijd van het #Play album*

Provo Noa

Ik hoorde het eind fluitje. Ik ben klaar met me wedstrijd en liep naar de kleedkamer. Daar kleedde ik me om en ging zo snel mogelijk naar het huis van Nils. We hebben nu al een tijdje. Ook hebben Rein en Cheryl,  Danique en Daan & Juna en Owen. Ik ben super blij dat alles nu zo goed gaat tussen ons. Ook heb ik nog nooit zo'n leuk vriendje gehad! Nils doet echt alles voor me! Maar nu iedereen weet dat we iets hebben krijg ik best vaak haat. Maar iedereen zegt dat ik me daar niks van moet aantrekken. Laatst kreeg ik een appje van een fan die blijkbaar mijn nummer had. En ze zei dat ik heel MainStreet met rust moest laten. Ik heb haar gelijk geblokt maar ze blijft me maar bellen.

Toen ik bij Nils de straat inliep zag ik dat Stijn buiten zat. Ik gaf hem een knuffel en liep naar binnen. Nils lag op de bank half te slapen. Ik ging naast hem zitten en gaf hem een zoen. We keken samen film en gingen straks samen uiteten. Ik hoorde mijn mobiel weer afgaan. "Wie is dat" vroeg Nils. "Privé nummer" antwoorden ik. "Oh niet opnemen dat zijn fans" zei hij. Ik leunde met mijn hoofd op zijn schouder.
Na een uurtje kleden we ons om en gingen we naar de stad. Daar liepen we naar ons favoriete restaurant. En we gingen zitten. We bestelde ons eten en maakte foto's samen. Toen iemand ons drinken kwam brengen, liet het meisje het over me heen vallen. "Oh sorry ik zal het even schoon maken" zei ze. Ze pakte een doekje en begon mijn rok schoon te maken. "Au" riep ik toen ze met haar nagel een kras op mijn been maakte. "Oh sorry het spijt me echt" zei ze. "Geen probleem" zei ik. "Jullie krijgen een gratis fles wijn" stelde ze voor. En Nils en ik knikten. Toen we ons eten op hadden dronken we nog een wijntje en gingen terug naar Nils zijn huis. Ik liep naar de badkamer om me tedouchen. Toen ik me rok uit deed keek ik nog even naar de kras op mijn been. Het was echt een hele lange streep. En het deed ook nog een pijn. Zou ze dat met opzet hebben gedaan?  Nee ze was zo lief.
Toen ik gedoucht had , deed ik me pyjama aan en ging op Nils zijn bed zitten. Ik voelde nog even aan de streep , maar het werd alleen maar erger.  "Gaat het" vroeg Nils. "Ja het doet alleen een beetje pijn" zei ik. "Au , kom dan gaan we vast slapen het is al bijna half 2" zei hij , en we gingen in bed liggen.

Sorry voor dit korte deel ,
Ik hoop dat jullie het verhaal wel een beetje leuk vinden❤ laat ook in de reacties even weten als je leuke ideeën hebt voor mijn verhaal x

love is a gameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu