Provo Noa
Nils, Owen en ik zaten met zn 3e te wachten op de andere. We maakte snaps en gekke foto's. Toen ging de bel. Ik rende naar de deur en deed hem open. Het was Cheryl! Ik gaf haar een hele lange knuffel en we liepen naar binnen. Niet veel later ging de bel weer. Het waren Juna en Danique. Ik gaf ze een knuffel en Juna rende naar Owen. 10 minuten later was iedereen er. We hadden alle tassen boven gelegd en we keken een film. "Wat willen jullie vanavond eten" vroeg ik. "Kom we halen pizza" zei Owen. Ik knikte. De rest was het er ook mee eens. "Owen" vroeg ik. "Ja" zei hij. "Mag ik op je scooter ik heb echt een grappig idee voor een snap" zei ik. Hij gaf me de sleutels en we liepen met zijn alle naar buiten. Ik startte de scooter en deed me snap aan. "OETER OETER OETER OETER , OP OWEN ZIJN SCOOTER" zong ik. Ik plaatste de snap en reed terug naar mijn huis. "Wat heb je nu weer gedaan" lachte Juna. "Kijk snapchat" lachte ik. Ik hoorde dat ze me video afspeelde. "Omg echt gek ben je weer" lachte Cheryl. Iedereen begon te lachen. Niet veel later liepen we naar de stad. We gingen bij Domino's Pizza pizza's halen. "Kom we halen Starbucks " zei Juna. We knikte en haalden allemaal een Starbuck. Toen we binnen kwamen hoorde ik iemand mijn naam roepen. Ik keek om. "HEY BOAS" riep ik kei hard door de winkel. Ik rende op hem af en gaf hem een knuffel. Owen kwam bij ons staan en gaf hem een box. We bleven even met hem praten tot Cheryl ons onderbrak. "Sorry hoor maar de pizza's worden koud" zei ze. "Oh ja we komen , we gaan snel een keertje afspreken " lachte ik. "Ja zeker " zei Boas. We Namen afscheid met een knuffel en liepen naar huis. Toen we thuis waren warmden we de pizza's nog een beetje op en aten het in de tuin op. Toen alles op was dronken we nog wat. "Oke als 2 mensen de afwas doen, doet de rest de bedden" stelde ik voor. "Nou dan wassen jij en Nils af ,want jullie slapen in jou bed , en de rest doet de eigen bedden" stelde Daan voor. We vonden het een goed idee. Ik liet de logeer kamer zien waar ze hun luchtbedden konden oppompen. Ik liep weer naar beneden en hielp Nils met het afwassen en opruimen. "Wie was dat in de Starbucks " vroeg hij. "Ohh gewoon een oud klasgenootje" zei ik. "Oh" zei hij. We wasten de boorden af en deden het in de vaatwasser. Ik voelde Nils zijn armen om mijn middel en een kus op je wang. Ik draaide me om en gaf hem een kus. We kregen tegelijk een glimlach. "Ik heb een idee" zei ik. "Wat dan" lachte hij. Ik liep naar de kast en haalde er waxinelichtjes uit. Ik pakte wat rozen uit de tuin en versierde de woonkamer. We waren net optijd klaar toen de andere kwamen. "Wow" zei Cheryl. "Echt super mooi" zeiden Danique en Juna tegelijk. Ik glimlachte en pakte 8 glazen en schonk wat te drinken in. "Op een gelukkig leven" lachte ik. "Op een gelukkig leven" lachte de rest. En we dronken het op.
Dit speelt trouwens in het hele af! Sorry ik was het helemaal vergeten te melden 😂😂 hahahaa ik hoop dat jullie het nog een beetje leuk vinden !x