hoofdstuk 26

28 3 2
                                    

*tijdsprong naar 2 dagen later *

Provo Noa

Vandaag heb ik met Owen afgesproken. Ik heb Nils al 2 dagen niet gezien of gehoord of gesproken. Ik baal er wel super erg van! Ik appte wel veel met Boas ookal is het door hem uit.
Ik zag dat ik een appje van hem kreeg.

Boas: Hey

Ik: Hoi

Boas: Hoe gaat het?

Ik: Nu wel wat beter

Boas: Hzo?

Ik: Nou ik app met jou

Boas: Noa

Ik: boas

Boas: Ik vind je zo leuk!

Ik: Oh 😂

Boas: wil je het alsjeblieft proberen?

Ik: Nou vooruit dan , maar als ik het niet kan dan maak ik het uit.

Boas: YEAH❤

Ik: Hahaha ❤

Boas: Maar ik ga voetballen bye😍🔥❤

Ik: Bye😘

Ik sloot mijn telefoon af. Was dit wel een goed idee? Met Boas nemen is best wel raar. Het voelt ook raar. Zeker omdat ik alleen maar aan Nils kan denken. Om 12 uur was Owen er. Ik gaf hem een knuffel en vertelde hem over Boas. "Noa , dit kan echt niet" zei hij. "Ja maar ik liet me overhalen" zei ik. "Maak het nu uit , hij is de persoon die er voor heeft gezocht dat het uit is" zei hij. "Ja klopt waar ben ik aan begonnen , ik app gelijk dat het uit is" zei ik. Ik stuurde dat het uit was. Ik kreeg gelijk een boze reactie terug maar ik blokkeerde hem. "Goed zo Ik ben trots op je" zei Owen en hij gaf me een knuffel. "Owen". "Ja". "Ik heb het idee dat we steeds meer uit elkaar groeien" zei ik. "Ja maar dat gaat niet gebeuren" zei hij. "Echt niet" vroeg ik . "Nee echt niet" zei hij. En we keken een film op Netflix.

Toen mijn ouders thuis waren aten we en ging ik nog even leren. Morgen moet ik weer naar school. Ik heb echt geen zin!
Tijdens het leren kon ik aan niks anders denken dan aan Nils. Ik stuurde hem via Twitter een berichtje.

Ik: Hoi , ik wil met je praten!

Nils: valt er wat te zeggen dan?

Ik: ja genoeg

Nils: Oké omdat ik in een goede bui ben

Ik: Yes,
Luister over het zoenen met die sukkel, ik wilde het niet ! Hij zoende mij ! Je weet dat ik van je hou! Alsjeblieft geloof me

Nils: Ik geloof je wel maar toch voelde het alsof me hard in 2e brak 😳

Ik: Kunnen we het niet goed maken?

Nils: Kom morgen na je school maar naar hier

Ik: Sgoed!

Ik had niet meer zo veel zorgen als net. Ik koos mijn leukste kleding uit en legde het klaar voor morgen. Ik kom echt niet wachten!

love is a gameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu