Provo Noa
"Owen , Noa wakker worden " hoorde ik Owen zijn moeder zeggen . Owen en ik werden wakker . Zijn moeder had ontbijt op bed gemaakt voor ons allebei . Ik ging naast Owen op zijn bed zitten en we keken tv en aten het op . "Heb je een beetje zin in vandaag " vroeg hij . Ik keek hem aan en knikte . "Natuurlijk " zei ik er nog bij . "Mooi zo " zei hij . Toen we klaar waren met eten , kleden we ons aan en gingen we Rein ophalen . In de auto aten we nog een lekker broodje. En we maken allemaal selfies . Toen we bij Rein zijn huis aankwamen , liep Owen de auto uit . Ik ging op Owen zijn plek zitten . Toen Owen en Rein de auto in kwamen , ging Owen naast mij zitten en Rein daarnaast . Ik stelde mezelf voor aan Rein en we reden weg . Onder weg luisterde we muziek en zongen kei hard mee . Rein is echt heel aardig en super grappig . Ik kan ook echt niet wachten om de andere te ontmoetten . Toen we er waren stapte we uit . De jongens liepen naar de kleedkamers en ik ging met Amanda mee . (Zijn moeder ) . Wij gingen ergens in de zaal staan . Ik kreeg een shirt met 'MainStreet' erop . En ook boortjes en oogpotloot om op mijn gezicht teschrijven . Ik schreef klein MainStreet op mijn voorhoofd en ging zitten . Toen de jongens aan de buurt waren gilden we kei hard "MainStreet " . En toen begonnen ze ! Het ging echt super goed ! Toen ze klaar waren gaven we een hard applaus . Toen alle finalisten geweest waren , kwam de uitslag binnen. De jongens waren Door !
Sorry dat ik al een tijdje niks gepost had ! Ik had het druk 😁😂