hi Charlie

5.3K 324 4
                                    

Od: Nor_malna 19.01.2016 4:39
Do: Charlie_Lenehan

Hi Charlie.

Drew. Mam na imię Drew.
Dzisiejszy dzień to jakaś porażka. Dowiedziałam się, że za niecałe dwa miesiące będziecie w Polsce. Moja rodzina pochodzi z Polski, więc to dobra okazja aby wybrać się do mojej babci , która tam mieszka. Ale oczywiście mija mama nie chce mnie puścić. Mam nadzieję , że jeszcze zmieni zdanie i pozwoli mi spełnić moje marzenie.

A wracając do ostatniego wpisu. Postanowiłam pokazać im wszystkim , że się mylą względem mnie.

Do napisania Charlie!


Od: Charlie_Lenehan 19.01.2016 5:39
Do: Nor_malna

Hi Drew
Na początku zacznę tak.  Masz bardzo ładne imię.  I ciesze się, że dziś postanowiły ci odpuścić.  Miło wiedzieć, że nic Ci nie grozi.  A wracając do twojego ostatniego zdania.  Ja nie mam pojęcia jak to jest.  Jednak ,kiedy mieszka się z Leo i jego rodziną w jednym domu, można wycisnąć z tego wnioski.  I jakoś nie wierze, że nigdy nie miałaś prawdziwych przyjaciół. 
Osoba z takim charakterem, powinna mieć tabuny przyjaciół.

PS. Skoro nie mieszkasz w Polsce to w jakim kraju? Zaciekawiłaś mnie.

Więc do następnego Drew!

------------------

Okay. Dodaje rozdział po długiej przerwie. Byłam chora przez miesiąc,więc teraz nadrabiam.
Do napisania Kimi.

Hi Charlie - Charlie Lenehan [ Book One ] ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz