Padam na łóżko i zamykam zmęczony oczy. Nie mam siły na nic. Nagle drzwi od mojego pokoju się otwierają, a na moim ciele leży ktoś ciężki.
- Leo grubasie, zejdź ze mnie.
- Nie - mówi i wtula się w moje plecy.
- Idioto, jesteś ciężki, a ja zaraz usne.
- Dobranoc. - Prycham pod nosem i jakimś cudem zrzucam go z siebie i wdycham z ulgą.
- Pff, z tobą nie da się bawić.- mówi i zakłada ręce na piersi, udając obrażonego.
- Leoś. Nie denerwuj się tak. Kiedyś znajdziesz sobie kogoś, kto będzie lubił to, że całym swoim cielskiem rzucasz się na niego, po bardzo pracowitym i ciężkim dniu.
- Ja na pewno, a ty lepiej sprawdź Twitta.- mówi i wychodzi z pokoju. Marszczę brwi jednak robię tak jak powiedział. Zabieram z szafki telefon i włączam aplikacje.
Od: Nor_malna 08.02.2016
Do: Charlie_LenehenHi Charlie
Okay. Czyli to na serio koniec. No trudno. Może jestem naiwna,ale myślałam, że znalazłam kogoś kto mnie wysłucha i pocieszy, będzie cieszył się razem ze mną. Jednak po raz kolejny przejechałam się po ludziach.
Drew xxxPatrzę na to zdziwiony. Nie mogłem jej wcześniej odpisać, ponieważ wszystkie próby do koncertów, nagrywanie drugiej płyty. No i jeszcze moja niespodzianka. Szybko klikam w odpowiedź i pisze.
Od: Charlie_Lenehan 08.02.2016
Do: Nor_malnaHi Drew
Przepraszam cię, że nie odpisywałem, ale nie miałem prawie w ogóle czasu dla siebie. Sen to jedyne o czym marzę przez ostatnie kilka dni. Ale wracając do twojego ,,Hi Charlie" na prawdę myślałaś, że po tym wszystkim, zostawię cię samą? Jesteś moją przyjaciółką, a wiedz o tym, że ja nigdy nie zostawiam ludzi na których mi zależy. Mam nadzieję, że kiedy spotkamy się następnym razem, wybaczysz mi te nieobecność, ale termin wydania nowej płyty jest tuż tuż.
Jesteś dla mnie ważna i zapamiętaj o tym. Nie zostawię cię, choćby wywieźli mnie na Alaskę.
Twój przyjaciel CharlieTak bardzo chciałem napisać ,,kocham cię i nie stawie nigdy", ale nie wiem czy ona odpisała by mi to samo, a nie chce później cierpieć. Wolę naszą relację, kiedy mogę mieć ją boisko siebie i wiedzieć o wszystkim co dzieje się w jej życiu.
CZYTASZ
Hi Charlie - Charlie Lenehan [ Book One ] ✔
FanfictionZwykła dziewczyna. Chłopak znany na całym świecie. Jeden tweet. Jedna odpowiedź. To wszystko sprowadziło do tego jednego i najważniejszego spotkania. Ona - cicha, spokojna, nie wychulajaca się dziewczyna. Nie ma przyjaciół przez swo...