DALAM PERJALANAN PULANG SEKOLAH
"kau datang tak event kat rumah aku nanti??"Nami bertanya sambil makan ais krim dengan lahapnya.
"Tak tau...kau tau kan aku benci event-event ni..."Kata Suga dengan malasnya.
"Sampai hati kau nak tinggal aku sorang kat event tu...boring giler wei....datanglah Suga...teman aku..."Kata Nami merayu tanpa sedar ais krim nya terkena hidungnya.
"Hahahaha..tengok tu..ais krim dah kene hidung...yelah aku datang.." kata Suga yang ketawa sambil menyapu ais krim di hidung Nami.
DI MAJLIS RUMAH NAMI
"Wow...." Suga terpaku dengan perubahan Nami yang memakai gaun berwarna pink dengan rambutnya dihiasi reben kecil.
"Ape wow wow...nampak ni!!!" Kata Nami dengan marah sambil menunjukkan penumbuk ke muka Suga.
"Takdelah..tiba-tiba pakai macam ni..terkejut beruk aku dibuatnya." Kata Suga sambil menahan ketawa.
" ni semua salah omma aku..dia ugut nak rampas game aku kalau aku tak pakai macam perempuan hari ni.." Nami memuncungkan bibirnya tanda tak puas hati.
"Nami!!!!" Panggil seseorang dari belakang mereka. Orang itu adalah Kim young bi,pak cik Nami yang datang dari luar negara.
"Pak cik!!" Panggil Nami dengan teruja.
"Wah dah besar rupanya Nami kita ni ye,sayang.."kata Pak cik Nami kepada isterinya. Isterinya hanya tersenyum.
"Oh ya, kamu dah jumpa abang sepupu kamu,kai??? Dia sekolah kat sekolah yang sama dengan kamu tau.."kata pak ciknya sambil tersenyum. Suga hanya berdiri kaku dan menjadi pendengar sahaja kerana Nami melarang Suga meninggalkannya seorang diri.
"Nami,kenalkan ni abang sepupu kamu, Kai.. ingat tak masa kecil dulu kamu selalu berkepit dengan dia je.."Pak cik young bi memperkenalkan Kai kepada Nami. Nami terkejut yang teramat sangat..Kai adalah lelaki yang terlanggarnya tempoh hari. Sementara Kai hanya tersenyum kepada Nami.
Oh my...aku benar-benar sudah jatuh hati....kata Nami dalam hati.
YOU ARE READING
You Not My Mr.Right
FanfictionKim Nami budak yang periang tapi seorang yang cuai,agak ganas jugak,otak bergeliga kalau bab stalker orang but bab blajar mmg hancur...bila Nami tidak sengaja berbuat masalah,maka suga yang terpaksa membereskannya..berkawan rapat dengan Suga sejak...