KEESOKKANNYA
DI RUMAH NAMI
"Selamat pagi Nami.."Kai menegur Nami sebaik sahaja Nami turun untuk bersarapan.
"Kai oppa??? Ape oppa buat kat sini pagi-pagi ni??"Nami hairan dengan kedatangan Kai di rumahnya.
"Lahhh..kenapa??tak boleh ke?? Dah lupa ke?? Kan omma dan appa oppa dah pergi luar negara...diaorang siap bawa jungkook sekali...jadi oppa malas masak,oppa makan kat sini.."Kai menerangkan kepada Nami sambil makan sarapannya.
"Ohhhh...lupa.."Nami tersengih.
"Oh ya..Suga akan pergi hari ni..kamu tak pergi hantar dia ke??"Kai sengaja memberitahu Nami walaupun Suga melarangnya memberitahu Nami.
"Ape??? Suga?? Dia nak kemana?? Dia tak bagitahu pun..Dia dah pergi ke?? Barapa lama?? "Nami yang terkejut bertanya tanpa henti.
"Dia nak balik ke England. Flight pagi ni..berapa lama oppa tak tahu..(*Kai menipu)..bunyi macam tak balik dah..siap minta oppa jaga Nami lagi..muka dia macam frust sangat tau..."Kali ni Kai tersenyum evil kerana Nami telah memakan umpannya.
"Baik kamu cepat..lagi sejam flight dia...Dia..."sebelum Kai habis bercakap,Nami terlebih dahulu berlari keluar untuk mengejar Suga.
"Wow...lagi cepat dari yang dijangka..."Kai bercakap seorang diri sambil menghirup air teh nya.
DI DALAM TEKSI
"Pak cik,boleh cepat sikit tak...!!!" Nami menggesa pemandu teksi tersebut.
Bagi Nami,teksi tersebut bergerak perlahan walaupun sebenarnya pemandu teksi tersebut memandu dengan laju mengalahkan pemandu kereta lumba.
Tiba-tiba teksi tersebut berhenti kerana jalan raya jem.
"alaaaa jem pulak...tak jauh dah kan airport dari sini...Takpelah..saya berlari dari sini.."Nami segera membayar tambang dan berlari turun.
Nami berlari tanpa henti..Di dalam mindanya,bermain semua memori bersama Suga...air matanya menitis tanda tidak merelakan Suga pergi.
DI AIRPORT
Walaupun penat kerana berlari tadi,Nami masih tidak berhenti mencari Suga. Tiba-tiba Nami ternampak Suga memasuki pintu pemeriksaan..
"Min Suga!!!!"Nami menjerit sekuat hati.
Suga yang terkejut memberhentikan langkahnya dan berlari kearah Nami.
"Kenapa kau kat sini?? Macam mana kau tahu??"Suga bertanya dengan muka blurnya.
"Suga tak guna!!! Berani kau nak tinggalkan aku selepas kau buat aku putus cinta..Kau kata kau nak jaga aku!! Kau cakap kau suka aku!!! "Nami memukul Suga tanpa henti.
"Aku tahu aku banyak buat silap..tapi takkan sebab tu kau nak tinggalkan aku...aku tak nak kau pergi..Aku pun suka kat kau..janganlah tinggalkan aku.."Nami menangis lagi..
"Nami,janganlah menangis lagi..berat hati aku nak tinggal kau macam ni..aku pergi tiga hari je kot.."Suga jadi tak sampai hati.
"Tiga hari???"Nami berhenti menangis.
"Nanti jap!! Ape dah jadi ni..."Nami menjadi blur..kemudian tiba-tiba muka Nami menjadi merah kerana malu.
"Sekarang aku dah tau isi hati kau...dah terbuktilah yang kau ni bukan betul-betul bengap sepenuhnya...ahhh Kim Nami aku sayang kau!!!!"Suga mengutuk Nami sebelum memeluk Nami erat.
"Tapikan,macam mana kau boleh suka kat aku ni??"Suga bertanya dengan rasa ingin tahu.
"Molla....kau ni langsung takde ciri-ciri mr.right aku..dahlah tak kacak,suka membebel,tidur je memanjang,sombong...."Nami menghuraikan satu persatu sifat Suga. Semuanya negatif.
Suga buat muka tak puas hati.
"Tapi...kau dah berjaya tawan hati aku..kau memang bukan mr.right aku tapi kau lah mr.perfect di hati aku.."Nami berkata dengan malu.
"Aku akan balik..tunggu aku ya Kim Nami...lepas ni kau hanya milik aku..milik aku sorang..bukan Kai atau sesiapa pun.."Suga memegang tangan Nami erat dan mencium dahi Nami sebelum pergi.
Nami hanya melambai dengan perasaan yang gembira. Aku akan tunggu kau Min Suga!!!!! Nami menjerit dalam hati.
TAMAT
YOU ARE READING
You Not My Mr.Right
Fiksi PenggemarKim Nami budak yang periang tapi seorang yang cuai,agak ganas jugak,otak bergeliga kalau bab stalker orang but bab blajar mmg hancur...bila Nami tidak sengaja berbuat masalah,maka suga yang terpaksa membereskannya..berkawan rapat dengan Suga sejak...