DI SEBUAH CAFE
"Menarik jugak cafe ni ye...bagus untuk dating...tapi sayangnye..."Nami memandang Suga sambil mencebik.
"Ape?? Kira beruntung tau kau dapat keluar dengan aku...kat luar sana ramai perempuan nak keluar dating dengan aku tau...tapi kau je aku pilih.." Suga menjeling kepada Nami tanda tak puas hati.
"Yelah tu..aku sorang je yang sanggup keluar dengan kau.."Nami membalas jelingan Suga.
"Sape kata?? Dulu time aku study kat luar negara, aku selalu keluar dengan sorang gadis ni..dia memang cantik tau..ramai orang tergilakan dia tapi aku jugak yang dia pilih..tapi sayang..."Suga memandang Nami sambil tersenyum yang tidak dapat ditafsirkan.
"Hmmmm..."Nami menjeling...Rasa cemburu mula menguasai hati Nami tanpa sedar.
" Mereka dah sampai!!!" Nami menjadi excited secara tiba-tiba.
"Ahhh...minah tu pegang tangan Kai oppa aku...ni tak boleh jadi ni!!!" Nami menjadi geram. Otak Nami mula mencari akal untuk mengenakan gadis tersebut. Heheheh...dapat...Nami tersenyum evil.
Suga hanya menjadi pemerhati.
"Awk yang pegang dulang air tu!!!!" Nami memanggil waiter yang ingin menghantar air kepada Kai oppa dan pasangannya itu.
"Tali kasut awak tercabut lah..kalau jatuh atas customer macam mana...baik awak betulkan...letak air atas meja kami dulu oun takpe..."Nami tersenyum ramah tapi dalam hatinya hanya dia yang tahu.
Waiter tersebut hanya menurut. Sebaik sahaja waiter tersebut tunduk untuk membetulkan tali kasutnya,Nami dengan segera mengambil garam yang ade di atas meja mereka dan menuangkannya kedalam kopi americano yang di dalam dulang tersebut. (Nami tahu kai tak minum kopi..hehehhe)
"Woi,ape yang kau buat ni...nak bunuh orang ke"Suga berbisik kepada Nami setelah waiter itu pergi.
"Relax lah...mana ada orang mati makan garam..just wait and see...hehheheh..one ...two....three!!!" Nami tersenyum evil.
Gadis tersebut meminum air kopinya dan terus tersembur ke muka Kai. Keadaan jadi kelam kabut di meja Kai.
Sementara Nami hanya ketawa tanpa henti. Suga hanya menggeleng kepala.
YOU ARE READING
You Not My Mr.Right
FanfictionKim Nami budak yang periang tapi seorang yang cuai,agak ganas jugak,otak bergeliga kalau bab stalker orang but bab blajar mmg hancur...bila Nami tidak sengaja berbuat masalah,maka suga yang terpaksa membereskannya..berkawan rapat dengan Suga sejak...