chapter 9

78 9 2
                                    

DI SEBUAH TAMAN
"Tu pun mereka..."Nami berkata kepada Suga setelah lama menunggu di belakang pokok.
"Ape rancangan kau??" Suga turut bersemangat.
Nami mula memikirkan idea...ishhhhh...time nak buat baiklah idea tak nak datang....time aku buat jahat,laju je kau datang ye wahai idea....Nami mengomel dalam hati..
"Dah dapat!!! Macam ni...."Nami mula menjelaskan kepada Suga.
Ketika itu,kai dan si gadis tersebut sedang duduk berbincang di bawah pokok kecil dengan muka serius.
Secara perlahan-lahan,Nami dan Suga menyelinap ke belakang pokok tersebut dan menggoyang pokok kecil tersebut sekuat hati..Daun-daun mula berguguran dan mencipta sebuah suasana romantik di sekeliling Kai dan gadis tersebut. Namun tidak disangka, seekor ulat bulu jatuh diatas bahu gadis tersebut. Gadis tersebut menjerit sambil memeluk Kai kerana geli dan takut. Nami dan Suga segera melarikan diri dari tempat tersebut.
"Cehhhh..tak guna punya ulat bulu...potong jalan betullah"Nami menjadi geram.
"Hahahhahaahah..." Suga ketawa terbahak-bahak.
"Kau ni kenapa!!!aku tengah geram ni!!!!" Nami semakin geram.
"Pandai betul ulat bulu tu muncul ye...macam tau-tau je kita perlukan dia...hahahhaha"Suga ketawa lagi.
Nami menjadi blur.
"Tu,tengok mereka..kan dah baik sikit tu..siap peluk lagi.."Suga berkata.
"Yelah...tak ku sangka tak ku duga.."Nami bertepuk tangan kerana gembira.
"Nami...jangan bergerak...ada sesuatu atas bahu kau.."Suga memandang Nami dengan serius.
"Ape???"Nami mula takut.
"Ulat bulu"Suga berkata.
Sebelum Suga sempat berbuat apa-apa,Nami terlebih dahulu memeluk Suga sekuat hati sambil melompat geli dan menjerit.
"Hahahhaha....aku gurau jelah...hahhaha"Suga ketawa kuat.
"Tak guna punya Suga"Nami memukul bahu Suga sambil merajuk.
Tak sangka...berguna jugak kau wahai ulat bulu......Suga tersenyum manis sambil memandang Nami yang sedang merajuk.
Hubungan Kai dengan gadis tersebut semakin baik sejak Nami berhenti stalker Kai. Malahan,hubungan Suga dan Nami juga semakin baik.

You Not My Mr.RightWhere stories live. Discover now