chapter 3

89 8 0
                                    

"Suga!!!! Kita bertaruh nak????" Nami tiba-tiba memberi cadangan pelik kepada Suga.
"Tak nak lah aku...mesti kau nak buat benda pelik lagi ni....tak nak...andwe...aku tak mau..."Suga menggeleng tak mau.
"Alaaa jom lah bertaruh..ok,kalau kau menang, aku janji tak akan ganggu kau tidur buat selama-lamanya..." Nami berjanji dengan bersungguh-sungguh.
"Kalau aku kalah??" Suga memandang Nami.
"Kalau kau kalah,kau kene tolong aku buat sesuatu..." Nami berkata sambil tersenyum evilnya.
"Aku tak nak...kau nak buat benda pelik lagi...aku tak nak.." Suga membelakangkan Nami yang sedang memandangnya.
"Yahhh Min Suga!!!!"Nami menjerit marah. Tiba-tiba air mata Nami mula menitis...dan Nami menangis macam budak kecil..
"Wahhhhhhh!!!! Suga jahat!!!! Suga tak nak kawan dengan Nami lagi!!!" Nami menangis macam budak kecil sambil memukul lengan Suga.
Suga menjadi panik. Aigooo minah ni menangis lah pulak...dah lah payah nak pujuk dia berhenti menangis..kata Suga dalam hati..
"Ok fine...aku setuju...sudahlah jangan nangis lagi. Kau nak bertaruh apa..?"Suga berkata sambil mengelap air mata Nami.
Nami tersenyum evil lagi.,hehehehe....
DI SEBUAH CAFE
"Kita bertaruh ni..." Nami menunjukkan beberapa cawan kopi cappucino kepada Suga. Suga hanya ternganga kerana tahu dirinya akan kalah.
Selepas dua cawan kopi,Suga menyerah kalah.
"Ok,kau nak aku buat ape???" Kata Suga.
"Senang je....bantu aku stalker Kai oppa...." Nami menjawap sambil menghabiskan sisa kopi yang tinggal.
"Bo??? Stalker mamat tu...??? Kau ni betul-betul dah gila dekat dia ke??? Dia sepupu kau tu...zuriat tak berkembang tau kalau kawin dengan sepupu.." kata Suga cuba mengubah fikiran Nami.
"Aku peduli ape zuriat tak berkembang ke....janji kai oppa jadi milik aku.."Nami tersenyum manja.
Dalam hati Suga terasa suatu perasaan kurang senang apabila mendengar kata Nami itu.

You Not My Mr.RightWhere stories live. Discover now