פרק 11

2.6K 219 14
                                    

•נויה•
קמתי מסוחררת בשעה 20:00 בערך והלכתי לסלון,הבית היה חשוך ולא היה אף אחד,התיישבתי לראות טלוויזיה,אחרי שעה בערך אף אחד לא בא עדיין,התקשרתי לאדיר והוא לא ענה,התקשרתי שוב ושוב והוא עדיין לא ענה...
פה התחלתי להילחץ קצת...
ישבתי בסלון וחיכיתי לאדיר עד שיבוא.
~~~~~~~~~~~
כבר 00:00 ואדיר עדיין לא חזר.
הייתי ממש לחוצה,הדלת נפתחה פתאום בבום ואדיר היה שם,רצתי מהר וחיבקתי אותו ״למה את לא ישנה?!יש לך מושג מה השעה?!?!״ הוא שאל
״אני דאגתי לך,התעוררתי ולא היית פה ולא ענית לטלפונים,פחדתי שקרה לך משהו״ אמרתי ״טוב יפה שלי מצטער שהבהלתי אותך,אני פה עכשיו לכי לישון״ הוא אמר וחיבק אותי ״מה לישון איפה היית?״ שאלתי ״בשום מקום עזבי״ הוא אמר ״נו אדיר תספר לי״ ביקשתי ״לא!לכי כבר לישון״ הוא ניסה לזרז אותי בטון קצת עצבני,וויתרתי ונכנסתי למיטה...למה הוא לא מוכן לספר לי לאן הוא הלך ועד שעה כזאת מאוחרת...ולמה הוא לא עונה לטלפון?!
~~~~~~~

•אדיר•
אחרי שנויה נרדמה הלכתי לשבת קצת עם חברים,גם לידור היה שם.
״תגיד אחי,דיברת היום עם אחותי על משהו?״ שאלתי ״כן סתם..למה?״ הוא נראה כאילו נזכר בשיחה שלהם וחייך,אני יפרק אותו!
אם הוא לא היה אח יקר שלי הוא היה מזמן כבר בבית חולים.

״סתם...אל תתקרב אליה!״ הזהרתי והוא נראה מבולבל
״למה?״ הוא שאל בחיוך
״כי היא לא צריכה מישהו כמונו...אנחנו סטוציונרים מסריחים״ אמרתי טיפה יותר עצבני והוא גיחך
״למה שאני ירצה את השמנה הזאת?דיברתי איתה רק בגלל שהיא אחותך אחרת לא הייתי שם עליה״ הוא אמר ואיבדתי את זה,אף אחד לא יקרא לאחותי הקטנה שמנה ויצא מזה בשלום,התנפלתי עליו ונתתי לו מלא אגרופים,מלמלתי כמה קללות והלכתי משם...הגעתי הביתה ונויה הייתה שם מודאגת...מה היא עושה ערה בשתיים עשרה בלילה?!
היא אמרה שלא הייתי בבית ולא עניתי לטלפון והיא דאגה,ורק אז שמתי לב שהיא התקשרה איזה 10 פעמים.
שלחתי אותה לישון והלכתי להתקלח
איזה בנזונה הלידור הזה...אין לו כבוד לבנות חשבתי לעצמי ויצאתי מהמקלחת,שמתי בוקסר וטרנינג שחור והלכתי לישון.

נויהWhere stories live. Discover now