9. rész

109 12 2
                                    

Mi a f*sz lett velem? Mi az,hogy ,,tényleg helyes lány volt."? Nem szeretem a lányokat...

Elindultak felé,az pedig észbe kapott,és elkezdett futni. Azok pedig utána. Én lassacskán,kínok köz't feltápászkodtam. Elnéztem a lámpákkal megvilágított utca felé. Nem volt már a lány,se a pasasok. Én is elkezdtem arra lépkedni. Egyszer majd egy sikítást hallok. Megfordultam,és elkezdtem futni a hang irányába. Elfogták a csajt...

-Hagyjátok békén!-kiabáltam rájuk,mikor már majdnem ott voltam. Lánc volt a lány nyaka köré tekerve.

-Mért,mi lesz,ha nem?-pofámba röhögött.

-Kihívom a rendőrséget-azzal megfogtam a telefonom. Le volt merülve. Azt a kurva... De fenyegetésnek jó volt. Levette a csajról a láncot,majd felém jött. Hátráltam. A lány megpróbált kiszabadulni a többi srác karmai közül:sikertelenül.

-Na mi lesz? Mért nem hívod a rendőröket? Talán le van merülve a telcsi?-gúnyolódott,majd lehajolt egy kőért. Háromszor megsuhintotta,majd a negyediknél eldobta. Majdnem eltalált,de szerencsére hamarabb lehajoltam. Ekkor valaki mögém jött. Egy 40-45 év körüli férfi. Telefonját fogta,és a rendőröket tárcsázta. Hálásan ránéztem. 

-Teszed le-ordított rá,és felé rohant. Megragadtam a karját,és vissza rántottam. Ezen magam is meglepődtem,nem hogy ő. 10 perc múlva hallottuk a rendőrség szirénáit. A lányhoz rohantam,és felsegítettem a földről. Nem bántották,nem voltak rajta kék-zöld foltok úgy,mint rajtam. 

-Jól vagy?-kérdeztem aggódva.

-Igen,köszi szépen-az arcomra nyomott egy puszit. Oda kaptam a kezem,és lassacskán elpirultam.

-Nem tesz semmit-mondtam.-Hogy hívnak?

-Szedrina. Téged?

-Josh. Elkérhetem a telefonszámod?

-Persze-lediktálta,majd elbúcsózott,és elment. Szerencsétlenségemre ott volt Henry,és mindent látott.

-Figyelj...Meg tudom magyarázni!-mondtam ijedten.

-Nem érdekel,Josh! Te nem vagy meleg!-ordította a képembe. 


...Vagy még is?

Nem Értek SemmitOnde histórias criam vida. Descubra agora