Özel Bölüme Geçiş

259 22 9
                                    


Bugün okul çok maratondu. Gerçi o kadar olaydan sonra, biraz maratonluğa da ihtiyacım yok değildi. Bugünün tek ekşını, Derin'in üstüne atlamaya çalışmam ama kızların büyük çabalarıyla yerimde tepinmem oldu. Ki bunlara pis pis gülmesi ondan alacağım intikamı güzelleştiriyordu. Atalarımız ne demiş? Son gülen iyi gülermiş, değil mi sonuçta?. Ben de Ayşe Abla'mın geleceği günü bekler olmuştum. Ablam en yakın bileti 3 güne bulmuş. Gerçi büyük ihtimalle olayların akışına bir 4 gün var. O zamana kadar uyumak, uyumak ve uyumak tek isteğim. Okul çıkışına hiç oyalanmadan kendimi eve attım. Ve artık Sema Sultan'ın terlikleriyle başbaşa kalabilirdim.

''Kızım, merak ettim çok. Hastalandıysan ilk bana söylemeliydin. Gerçi arkadaşların sağolsun hataneye götürmüş. Hastaneye gelmemize de izin vermediler. Yavrum benim ne kadar endişelendim, biliyor musun?''

Hoppala. Yalanın hası burdaymış, ta bizim haberiniz yokmuş. Gerçi iyi de olmuş, annemin terlik darbelerinden kaçmak zor olacaktı.

''Yaaa, inanmıyorum. Sana dememeliydiler. Merak mı ettin sen beni? Kıyamam anneme ben... Ben o kadar dedim, söylemeyin endişelenmesin dünya güzelim diye ama dinleyen kim?''

Sarılma, koklaşma... Sonra annemin beni kucağına alması, tam bebek moduna girerken sen çok ağırlaşmışsın diyip yere fırlatması falan filan. Klasik Sema Sultan ve ben karşılaşması oldu.
Annemin yanından kaçıp kendimi odama bıraktım. Babam da birazdan gelirdi. Kesin merak konuşmaları dinleyecektim yine. Ama tek isteğim uyumaktı. Uyumak ve daha çok uyumak.
Tam yatarken telefonuma gelen bir mesajla irkildim. Numarayı buraya ifşalamak isterdim, ama o kadar kötü bir insan değilim. Yani sanırım değilim.

''Sana teşekkür etmesini öğretmem gerekecek! ''

İlk başta mesaja uzun süre mal mal baksam da tabiki beynimdeki nöron kardeşler, halime kıyamayıp çalışmaya devam ettiler. Aras Bey'e teşekkür etmeyeceğimi söylemiştim oysa ki! Gerçi hadi ama, meteorun birinin artık bende numarası vardı. Odamda sevinçten tepinmeye kalktım, sonra ayağımı burkup yere yığıldım. Ama olsun...

''Sana belki bir gün dediğimi hatırlıyorum! ''

''Ooo beni hemen tanıdığına göre, çok düşünmüş olmalısın beni. Ahahah''

Ayyyy salak bu çocuk. Vallahi diyorum salak. Çok düşünmüşüm, ahhaha güldüm çok salak. Yemin ediyorum nöronsuz doğmuş bu dangalak.

''Bak söz veriyorum, nöron nakillerin benden.''

''Ahhaha senden geliyorsa, bir işe pek yaramaz ya!''

Ne diyor bu domuz. Seni pislik. No küfür. No edepsizlik. Ben küfremem. Küfür hissettiririm sonuçta. Tamam sakiniz,

''Bak canım, ben uyucam senin saçmalıkların için çok yorgunum. İyi geceler. Görüşmemek dileğimle. ''

''Tamam (canım)!!!!! :d iyi geceler uykucu inek. Görüşeceğimize emin olabilirsin ''

Bu çocuk yürek yemiş, olmalı. Ya sabır, ya selamet....

''Küstah domuz! Numaramı sil''

''Hiç sanmıyorum uykucu inek....''

Bence de yani sanmamalısın. Silmesende olur ya. Yani tamam orda atara atar gittik de, çocuğun yakışıklı olması da söz konusu sonuçta. Değil mi? Amman ne diyordum ben? Uyku her sorunun ilacıdır. Ve ben kış uykusuna ihtiyacı olan şirin mi şirin(!) bir pandacığım. Evet Simpsonların olduğu pijamamı giydim. Evet kıskanın çok güzel. Ha bide pizzalı ve unicornlu var. Neyse tamam millet kıskançlık koktu buraları, dağılalım.

................................................................................................................................................

Uyandığımda saat 06.30'du. Kış uykusu derken gerçekten ciddiymişim. :d Karnımın gurultularını saymazsak gayette başarılı bir uyku çekmiştim.
Saçımı 2 saniyede yıkayıp, giyinip hazırlandım. Gerçi okul yarın sondu. Okula gitmemin pek te anlamını göremiyordum. Bu fikirle sinsi sinsi gülmeye başladım. Planların küçük kısmıyla ben ilgilenebilirdim? Öyle değil mi?

-----Mallişkolar-----

Phen:kızlar bize gelin. Zaten yoklama alınmıyor okula gidecek halimiz yok heralde?
İsmail: 10 dakikaya sizdeyim, bana kahvaltı hazırla Osman.
(Aybüke bizim açımız. O doymaz. Ama Aybüke zayıf. Aybüke gibi olmayın! Hahaha)
Kurabiyem: Ben de nerden baksan 45 dakikaya sizdeyim.
Esmerim: Bir 45 dakika da benden.
Phen:Anlaşıldı. Ha bu arada İsmail'im. Az yede köle tut kendine. Gelince hazırlarız bişiler. Hadi saniye tutuyorum. 10 dakika o mesafeye fazla. 7 dakikada burdasın. Gelirken 2 ekmek al.
İsmail: Öfff, be tamam. 3 ekmek alıyorum. ;)
(Eh kız da haklı bu açlara 2 ekmek yeter mi?)
.....................................................................

''Aybükeeeeee! Yanık kokusu geliyor. Yine ne yaktın sen?''

''Yanmadı, sadece fazla kızardı sucuklar. ''

''Kesin öyledir, kanka. Eminim, öyledir.''

''Sen bana laf sokacağına kapıya bak. Kapı çalıyor. ''

Kızlar da geldiğine göre, artık tamamız. Bütün deliler de toplandığına göre, çalsın sazlar oynasın kızlar.

Ece:''Bune be, beceriksizler bir kahvaltı hazırlayamadınız mı. Ev duman altı olmuş. Buram buram yanık kokuyor. ''

Ben masumum bakışı atıp, topu Aybüke'ye attım.

Aybüke:''Bok yiğin siz, ben yerim. Allah Allah.''

Tuğba :''Pis boğazsın sen, onuda yersin. ''

Berna: ''İlişmeyin Aybüke'me. ''

Aybüke:''Yaşa Berna'm yaa....''

Tuğba: ''Kesin konuşmayı. Sofraya hadi. Misss(!) gibi kokan sucukları yiğelim. Ha bide plan yapıyoruz. Kızlar.

Aybüke:''Zaten hep ekşın demi. Bir düzgün işimiz olmasın. Neyse o zaman planlar büyük. ''

Evet planlar çok büyüktü. Hem de trajikomik denecek kadar ironi dolu olacaktı. Peki bu yolda yanımızda kimler olacak? Yada karşımızda? Peki biz planı elimize yüzümüze bulaştırırsak nolucak? Aras? Derin? Biz? Bu hikayede görevimiz ne? Hikayeye tat katan bizler şimdi neyin içine giriyoruz? Hepsi yarın ki özel bölümde. Bu bölüm çok uzun olucak. Emek harcadığım bir bölüm olacak.

Bu yüzden bu bölüm biraz sıkıcıydı. Yarını bekleyin. Ve gecikmemi affedin :) sizi seven yazarınız deli tuğba dan selamlarla :) Fikirlerinizi eksik etmeyin. Ve diğer bölüm için konuk yazarımız olacak! O kim mi olacak? Yarın görüşelim millet :)
Muck XXXX
Video yarın için küçük bir spoiler olsun ;) kim yakalandı acaba?

Not:Şuan okunma sayısı çok az. Arka arkaya paylaşınca okunulmuyorda. Yazdığım bölüm bir 30 olmadan yayınlamayı düşünmüyorum. Umarım 30 oluruz :)
30okunma sayısı en az beklediğim.

DELİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin