Im starting liking you

66 4 0
                                    

Summer start again

Min:yeay,dh cuti,eo wiooo wowiwowwiowi*lagak min mcam org wad 5 a.k.a wad gila.
Author:woi,aq duduk situ.kau knpa?
Min:hehe ,swag*sambil menunjukkan tanda swag.*
Author:kut ye pon toksoh la ikut suga swag2 bagai.
Min:ek elh poyo.
Back to the story......
Ketika itu min dan taemin sdg lunch kat cafe,mrk menjadi semakin rapat.
Taemin:emm,min-shhi~
Min:yup oppa~
Taemin:bila kita nk pergi family day?oppa tak sabar ni~
Min:oh,min lupa nk bagitahu,kita akan pergi this friday.
Taemin:yeayyy!!!ok lah klau camtu,Min shhi
Belum habis lg taemin nk ckap sesuatu,waiter dh dtg menghantar order mrk,(nrk bru nk mkan actually).waiter tu sdg menjeling2 kearah min,ttp min tidak perasan akan semua itu.taemin yg perasan semua itu terus memanggil min utk mengalihkan perhatian waiter itu.
Tamin:chagiya~
Min:*memandang taemin dgn plik*ek??
Taemin:*wink dkat min bermakna suh min mnipu*
Min:nae baby~
Waiter yg melihat gelagat mrk itu trus mencebik dan menghilangkan diri.
Min:but why?
Taemin:sjer,sbb waiter tu pandang awak semacam.
Min:hahaha,dengki ker?*sambil menjongket kening*
Taemin:yelah,sy dengki lh syg~sy tak suka org lain buat camtu kat awak,hati oppa rse dikoyak aje
Riak muka min trus berubah.yelah,mne taknya terkejut dgn pernyataan taemin itu.
Taemin:dahla chagi,mkan cpat,nanti sejuk tak sdap.
Mrk pun mkanlah lunch mrk dgn suasana 'krik krik'.

Fast forward»»
Skrang tibalah masa mrk nk pergi family day.Ttp,min tak bngun lagi<ape punya anak pompuan lh.ish3 tak patut.
Omma min mnyuruh taemin mengejutkan min dr tidurnya,sbb taemin sampai awal igt ker nk tlg min,tp min masih tidur.Taemin pun dgn berhati2 masuk kebilik min.
Taemin:min-shhi~
Min:------
Taemin:*cantik jugak min ni,hmm,takpelah,oppa akan cuba min utk lupakan si mamat poyo tuh a.k.a kai.oppa akan pikat min mulai skrang*aq nk kjut mcam mne ni?hmm*ujar taemin sambil memikirkan cara yg sesuai.
Min:andwae kai oppa~jgn buat min mcam ni~*ucap min yg sedang mengigau*
Taemin:kesiannya kat babyboo aq ni,*sambil mengusap kepala min*
Min akhirnya tersedar lalu memeluk taemin.Taemin terkejut ttp dibiarkannya shj,taemin juga turut memblas plukan min sambil memujuknya,min hanya menangis sbb teringat hal lalu.min pun melepaskan pelukan taemin.
Min:ah,mianhae.habis basah baju oppa.
Taemin:its okay,klau min nk luah ape2 luah jer kat oppa,jgn pendam ye baby boo~
Min hanya blush lh skit &trus berlari kebilik air utk membersihkan diri.Taemin pula turun kebawah utk menolong abg2 minyoung iaitu chanyeol dan seo joon.kedua2 mrk adlah artist,cy ialah idol manakala seo joon ialah actor,berjaya nyer abg min kan??

Skip»»»

Min:oppa~jom g jalan2,dh lame min tak g jlan2 kt kg ni.
Taemin:ok cun.
Mrk pun pergilh jalan2,dan pd satu ktika,mrk berhenti di kdai runcit utk membeli aiskrim.Min hanya duduk diluar kdai mnunggu taemun.suddenly,ad tgn yg menutup mata min.min ingin bersuara,nmun bibirnya ditutup dgn tangan jari taemin,&someone adlah taemin&then taemin back hug min dan meletakkan dagunya keatas bahu min.min hnya terkedu krn tetiba jer taemin jd camtu.Taemin membisikkan sesuatu kpd min.

Taemin:min,can you pliss hear of what I just want to say.
Min hanya mengangguk tanpa bersuara krn dia harus memberi peluang kpd taemin utk bersuara..
Taemin:from the first time I saw &met you,I froze coz I never seen a girl like you before.youre just different from them.youre so elegant &beautiful that no one have it.
Mmg ternyatalah min ni seorg yg cantik,cuma dia nerd jer,tu yg nmpak stupido sgt.
Min:oppa~
Taemin:shhh*sambil meletakkan jarinya di bibir min menyuruh min diam dahulu*could you pliss give me a chance to tackle your heart?I just want you to forget that jerk.
Min menyedari yg taemin mmg btul2 ikhlas memujuknya.
Min hanya mengangguk.Taemin melepaskan hugnya itu lalu berdiri (mcam org nk melamar gitu)di depan min.
Taemin:min-shhi~would you accept my love &being my love one until death can separate us?*tanya taemin dgn muka yg mmg tak pernah min lihat,mmg btul2 serius.
Min:kjap,min nk wak lawak jap,oppa jawab klau oppa thu eh.
Taemin:bleh plak dia main hurau time camni.
Min:apa maksud je'taime in malay?
Taemin:emmm,ape eh.google jap.
Taemin pun terus mengoogle  maksud jetaime td.
Taemin:ha,dh jumpa.maksud dia I LOVE U.
Min: I LOVE U TOO~
Taemin:ceh,dia main2,pandai dh buat lawak.
Min:*pout*
Taemin:olololo,comelnyer dia ngaju,btw,min tak trima lg oppa td,so,kita buat skali lagi.Taemin skali lagi melutut di hadapan min.
Taemin:Min~could you pliss accept my love?*muka berharap giler*
Min:nae~~~min mengangguk stuju.
Taemin:so,whats should we call each other?yeobo?chagi?oppa?papa?mama?
Min:ooo mak ai bnyak nyer.I think oppa chagi would be nice.
Taemin:jom try test,chagi~chagi~
Min:nae daling~oppa~chimchim~syg~yeobo~ha,kan dh panggil semua.Dahla oppa,bangun,nanti org igt min dera oppa plak.
Taemin:mmg chagi dera oppa pun.
Min:apa yg chagi dera oppa?*muka tak puas hati*
Taemin:sbb tak bg ni*tunjuk lips*
Min:ek eleh,poyo~nk sgt ke?
Taemin:naklah syg~hish,org kate rezeki taksah ditolak.
Min:ok,oppa bangun dulu.
Taemin pun segera bangun sbb tak sabar<galok taemin pun,ahahha,dont bash...
Min hanya berjalan lg dekat ,dekat dekat lalu memeluk taemin dgn erat,taemin tidak membalas pelukan min itu,min yg menyedari itu terus melepaskan pelukan.
Min:oppa~waeyo?
Taemin:*pout*takdi ckap nk kiss ni knp hug?tak best ah camtu.takpe ah ,biar oppa je yg kiss min.taemin berjalan selangkah min mengundur selangkah,sampailah min berhenti sbb ad dinding.
Min:*aish,knp ad dinding plak ni,aq tkut weyyy,this is gonna be my first kiss,andwaeee!!!*
Min sbnarnya ingin melarikan diri ttp tangan taemin lbih cepat memblock ruang utk min lari.min sdah berdebor kebaboom,taemin plak tak abis2 agi duk dgn perangainya tu,actually taemin ni playboy,cuma after jumpa dgn min,ni first time dia jatuh cinta.taemin semakin dekat3,sampai hembusan nafas dapat dirasai,apakah ini.(gelinya aq nk tulis,huwaaaa)
Taemin:chagi~plisss..
Ujar taemin dgn nada membisik& menggoda gitu.
Min hnya memejamkan matanya,sbb tkut sgt,sampai aq rse roh dia dh terbang.
Chu~~~
Dan akhirnya satu kiss sdah melayang terbang ke bibir min yg mungil itu(pakai gincu d'herbs ko).ttp,mrk tak perasan yg adegan mrk diperhati oleh beberapa mata.
Dan mrk berjalan pulang dgn suasan kekok lalu dipecahlan kesunyiannya sbb ad motor nk langgar min,lalu taemin memeluk min dan mereka berdua terjelopok ke tanah ,nasib baik tak kna langgar,nasib buruk kulit mrk bercalar,tp taemin lg teruk lukanya.
Min:opPa~gwaenchana??*tanya dgn nada risau*
Taemin:tak,*sambil muncung mulut*chagi rawat oppa eh?plisss.
Min:yelah baby ku syg~
Mrk pun blik kerumah,min terpaksa memapah taemin yg berat itu,sbb taemin luka lh tp takde teruk sgt,ringan jer.
Sampai shj diruang tamu,mrk dikejutkan dgn sikap ibubapa mrk yg always curious,
O.T:syg ,knp ni?knp bleh jd camni?
Taemin:takde apelah omma,taemin baik jelah,lagipun chagi taemin kan ader~
Chanyeol:sape chagi kau taemin?*muka penasaran*
Taemin:ni.*lalu mncium pipi min,Min hanya terkejut dgn gelagat taemin itu.
Seojoon:oooo,adik aq dh ad pakwe,wooo.
Chanyeol:haah,min+taemin=min couple,alolo sweetnyer~
O.m:jealousnye omma~
Min hanya tunduk menahan malu.
A.t:kamu ni taemin jaga min dgn leklok,sbnarnya kiteorg dh thu kamu berdua bercinta.
Taemin:mcam mner??
Chanyeol:tadi,kiteorg hajatnya nk pergi beli makanan,to ternampak korg berdua kt kdai,hajatnya lagi nk pi tegur,tp klau dh scene yg beautiful taksoh kcau kan?*menjongket kening*
Min yg hanya berdiam dr tadi kini pula bersuara,
Min:beautiful scene??ape tu?
Taemin:mcam ni ker?*teamin trus mencium min didepan omma appa cy,dan seojoon tanpa rasa malu&kekok.min hanya membulatkan matanya
Chanyeol:kut2 ye pun toksoh duk buat kat sini,jealous aq,pi sano buat kt dlam bilik ka dkat tempat lain ko,buat org jealous tu pasai apo?
Min:yah!*mengetuk kpala taemin*lalu meninggalkan mrk semua diruangtamu lalu msuk kbilik.
A.m:malulah tu~*perli mr.park.
Min yg sdah masuk kbilik itu trus menjerit,
Min:ANDWAE!!!!!!!
Baru shj min nk kluar blik,taemin dh sampai kt dlam bilik,deras lh yo sapa situ,lalu mengunci pintu.
Min:yah,oppa!waegurae~~
Taemin dtg menghampiri min,taemin sdh melupakan kesakitan yg dialaminya.(xDlololololo)
Min:oppa jgn mcam2.kita tak kawin lg.
Taemin:jom kawin skang.

Amacam????best tak,klau tak best im sorry!!!! :-) sory klau ad typo or whatever yg mwnyakitkan hati.dont bash me.okbai.support me pliss,pliss vote &comment...kamsahamnida sawadikapikan siakap masak tiga rasa.

Tersuka Tanpa Sengaja[SLOW UPDATE]Where stories live. Discover now