Harini,mrk bercadang hendak menyambung projek assignment yg diberi oleh cikgu adudu(mrk dh blik dr bercuti)
????:ah!kt mana dia skrang.kat mne lg aq bleh cari dia??*kusutkan rambut*
????2:x guna kau nk menyesal skang.dulu bukan main jijik agi dgn dia,skrang terhegeh hegeh cari dia.x payah la bro!mungkin dia pun dh kawin ke,mna kau tahu??
????:aq x kesah.aq akan cari dia sampai jumpa.kau pun satu.!bukannya nk tlg aq,tp perli ada ah.!
»»»»»»»»»»»»»»««««««««««««««
Min:oppa~*tercari2 taemin*where are you??kita dh lambat ni.
Tiba2 seseorg memeluk min.min membiarkannya shj,sbb dia dh thu siapa yg berbuat demikian.
Min berpusing menghadap taemin.
Min:dh kenpa manja ni?ngandung ke??hahahaha*tawa meletus*
Taemin:suka lah suka.*kiss lip min*
Min berhenti tawanya.tulah pasal,suka sgt.ha kAn dh kena!!
Taemin:ha!sape suruh suka banyak2.kan dh kena*tawa meletus*
Min:ha,sukalah suka.ngaju karang bru thu.
Min melingkarkan tangannya ke leher Taemin(paham dok,x paham buat2 paham jelah).Taemin mengeratkan lagi pelukannya itu.
Taemin mengkiss dahi min,kemudian turun ke mata min,lpastu hidung&then lips min.ye !dorg kiss lame sbb adanya rasa cinta.klau x mmg xdelah kan.
Min:dahlah bersawit.jom buat keje.but I dont know the choreography well.
Taemin:takpe,I will teach u ma hunny bunny.
Min:cun!
Mrk pun buatlah projek tu dgn gelak tawa,meletus sbb min x pandai buat ap yg diajar.Dan author nk ingatkan sekali lagi,lagu yg digunakan utk projek ni,adlah lagu thinking out loud-edd sheeran.
Rehat»»
Min:ah penatnya~~~mmg susah jd peljar ni,itu ini itu ini ini itu.
Taemin:aish,kuat btul membebel,kalah mek nab jiran kita hujung kampung.dahla x kawen2 lg,andartu lagi,mintak2 adelah org yg masuk minang dia.nanti dia x akan berhenti ngorat oppa,nanti dengkilah dia tu*tuding min*
Min:knp x oppa je yg msuk minang ?kan sng,x payah susah2.
Taemin:haha,klu oppa masuk minang mek nab tu,maknanya akan ad pesakit baru di wad 5(mental ward).hahahaha
Min:knp dia nk gila?*angkat kening*
Taemin:sbb dia tu syg oppa sgt,ketat2& x nak lpas.
Min:sape ckap yg dia tu syg oppa ketat2 x nak lpas?dia ad ckap ke??
Taemin:klau dengki tu ckap.x ckap pun dh nmpak.alah~jeles~boo~~baby boo jeles.
Min:aish.mne ade org jeles.mek nab tulah yg akan jeles tgok min & baby boo.
Tae:nugu??*serius*
Min:ah!sape ah.tu mamat sejuk tepi jalan kesian dia sjuk pastu nma pun dh sejuk,ish3,knp x dia jer yg ganti elsa dlam frozen,kan bagus !!
Walaupun min buat lawak,ia tetap hambar pd masa ni.taemin btul2 serius skrang.hmm,nasib kaulah min memujuk si kekasih hati mek nab tu.
Taemin:ape plak kaitkan aq dgn mek nab?sape nakkan dia?haktuih la author ni.
Author:snyap ko!
How?harap2 dpat memuaskan hati anda semua readers berpuas hati.dont bash me for yg ad part x puas hati.mmg author x merancang nk buat,semuanya terlintas dlam kepala,klau ad part byuntae tu im sorry.author x gila ok!ok bai.pliss support &vote.sy x paksa.#okbai#love ya
YOU ARE READING
Tersuka Tanpa Sengaja[SLOW UPDATE]
RomanceAnyeong all ma prenz(readers),konichiwa,bonjour,apa khabar(bow 90°)...I hope uolls in a good mood and day.Well,actually this is ma first fanfic,sbnarnye tak nak buat,but dipaksa rakan2,apakah?¿Sampai tunggang terbalik tanda soal.#cakap luai kejap.be...