Waaaa!!!meltingnya multimedia!!!
Author skrg sdg menggila.huarghhhhh.Sbb sbb sbb......sbb huhuhuhu!!
Hari ni adlah masa utk mereka berjumpa wif ????.
Di restoran»»»Hari:aduhla!!mne dorg ni??aq dh lapar ni~~
Clara:sabar le.sampai la tu jap agi.
Xia:entahla~min.kau call kai skrang sblum aq mkan korang.
Min:jap.
OTP»»»
Min:hello~~kau kt mne??
Kai:ah!!mian2.kiteorg otw.
Min:hah!!cpat skit.kiteorg dh kebulur ni.
END OTP
Clara:huh!!lama bebenornye~~
After a few minutes,the ???arrived.
Kai:mian2*bow 90°**duduk sblah min*
All:hah~~sampai pun!!
Hari:*pandang ???**
????:*pandang hari+kesal*
All kecuali min dan hari:*perasaan marah+benci*
Benci2 mne thu jd sayang dan rindu~~~~
Mrk semua makan slpas dicall oleh ms.kang supaya dtg ke office skrang sbb nk bagi kunci rumah.Oh!author lupa nk ckap yg dorang ni nk pindah masuk in a house( rumah tu besar.mrk dibahagi satu bilik satu jantina.lelaki satu bilik,pompuan satu bilik..biar erat la katakn~~)Mrk dipaksa masuk cpat sbb nk naikkan rating dorang.Kai dan min blum lg berkahwin.wait ahh!next week maybe¿¿Ttp,sblum nk dilupakan,min dan kai kan akn duet bersama.so,dorang busy dgn comeback.yg lain dgn we got married tu..
Di studio»»»»
Min& Kai sdg berada di studio utk berlatih for their first comeback.Mmg ramai yg terkejut sbb min ahli bru tp dh gerak solo bersama artis lain.kai plak slalu gadoh dgn ahli grup min.
Min:hadoi~~cammana ni?aq x thu tarian ni~~
Kai:xper.biar aq ajar.mai sini*pgg pinggang min*
Min:*erk*
Mrk pun menarilah ikut irama lAgu.lagu yg dipersembahkan oleh mrk ni lagu mengisahkan seorang lelaki yg mengejar kembali seorg wanita yg amat dicintainya yg pernah ditolaknya dahulu.stlh berjumpa permpuan itu perempuan itu plak jual mahal~so,llaki tu giat berusaha nk dpatkan hati permpuan tu blik.>3.mcam yg dialaminya sekarang lh kan??sampai satu ketika,min terjatuh akibat terseliuh.
Min:auch!!*pgg kaki*
Kai:min!!*pgg kaki min+urut*biar aq urut,kau duduk diam.
Min:(terharu)*pandang muka kai.*(dia rse bersalah pd kai+nangis)
Kai:aq tau aq hensem.tak payah tgok mcam nk terkam aq je.
Min:*hug kai*mian.
Kai:erm.sokay.aq x kisah klau kau msih bencikan aq.aq thu kau msih sygkan taemin.
Author nk bagitahu yg actually Taemin dh mati bbrapa bulan or hari or minggu yg lpas.author sje x nak buat sbb author rse author akan gila lpas buat chap tu.im sorry.mianhada.klau nk jugak chap tu pliss request ah okay.
Min:*huhuhu.nangis lg kuat*
Kai:dahla wei.aq tkut org igt aq apa2kan kau.
Min:*nangis*
Kai:hmmm,xnak diam eh.klau x nak diam biar aq yg diamkan*kiss lips min*
Min:*terkejut beruk mat rock,mata kalah d.o*yaaa!!
Kai:haha.x snyap jgak kau ni.btw,good flavour.
Min:*membahang panasnya*
Skipp»»»
Mrk semua sdah bertolak msuk kedalam rumah agam yg disediakan for we got married..
Diruang tamu
Minah:hah!!penatnya kmas rumah.apsal la nasib kite camni??
Clara:redo ajeler.ni pun dh bgus encik kang bagi rumah,bukan sruh duduk bawah jambatan.
All:*sentap*
Exo:hahaha.padan muka korg.
Kris:diam!x baik buat camtu.
Minah:*suka slow2*
Skipp.
Mrk semua sdg menonton televisyen diruang tamu.Mrk sbnarnya dh gaduh berebut remote tp lpas kai dan min plang,mrk terpaksa akir ajeler sbb min dan kai yg mnjadi ketua bg rumah tu.Sdg syok diorg menonton televisyen,lampu plak blackout.kesian.riuh rendah la jadinye.
Min:ap dh jd ni??!aq tkut!!(dipeluk oleh someone)
Hari:yaaa!!aq tkut!!(dipeluk oleh someone)*kaku*
Ara:huaaaa*nangis*aq tkut wei.(dipeluk oleh someone)
Semuanya ad berteman.slpas bbrapa minit blackout,lampu pun menyala semula.alangkah terkejutnya mrk dgn situasi skrg.cth:
Ying~Yong
Hari~sehun
Ara~baekhyun
Chanyeol~lay(bromance)
Xia~Kai
Min~LuhanKai:*tgok min dgn luhan+dengki*
Suasana mnjadi kekok after that.
Luhan:emm,awk ok tak??
Min:ok2.thanks.
Mrk sempat lg menyambung aktiviti menonton televisyen itu.Dan sampai satu kiss scene.smuanya tutup mata maknae.kai dan min sempat bertatapan mata sblum mata diorg ditutup.
Sekian shj dr author.okbai.sila vote dan comment.author nk mintak kerjasama drpd reader utk mengomen couple mingguan yg reader rse reader suka.Setiap minggu pasti akn ad pemenang nye.klau reader x komen x syoklah author kna plih sdiri kan.kita start next chap ok??!annyeong :-)
YOU ARE READING
Tersuka Tanpa Sengaja[SLOW UPDATE]
RomanceAnyeong all ma prenz(readers),konichiwa,bonjour,apa khabar(bow 90°)...I hope uolls in a good mood and day.Well,actually this is ma first fanfic,sbnarnye tak nak buat,but dipaksa rakan2,apakah?¿Sampai tunggang terbalik tanda soal.#cakap luai kejap.be...