I promise anytime you call me it no matter where I am,if you need me closer I'll be right over,i swear...=harris j -I promise
Back 2 the story~~~~~~
Chanyeol&seojoon sdah mempamerkan vid tersebut kpd semua ahli keluarga nrk sblum min couple pulang.lawak duhh.
Min:jangan bising2,nanti diorg bangun naya kita.
T.min:iyelah.
Mrk pun berjalan lah terhincut hincut supaya tiada bunyi dikeluarkan.
Min:huh!sampai jugak dkat bilik,nasib diorg x terjaga.
Taemin menegur perbuatan min yg hendak pergi(paham dok)
T.min:nak gi ane tu baby?
Min:nak mandilah,takkan nk membajak sawah lak.
T.min:jom!!*menarik tgn min utk masuk ketandas.
Min:yah!!(marah min slpas badannya basah lencun stlah disiram oleh t.min)
T.min:shhuhh!!*tutup mulut*nanti diorg bangun ,tak pasal kena ceramah 40 hari.
Mrk pun mandi tapi tiada benda yg tak diingini berlaku ye.&mrk mandi dlm keadaan berpakaian yer!!!
Selesai mandi»»»
Min:*terjun atas katil**baring*huh,penatnya!!
T.min:*baring sblah min.*ha ah.
Min:ingat ni!jgn langkau atau alihkan bantal peluk ni,klau tak siap oppa*sambil tunjuk punch*
T.min:oppa tak janji tau.*muka byuntae*
Min:susah betul budak jaman skang*tidur membelakangi taemin*
Mrk pun tidurdlm suasana hening malam itu.Pagi itu mrk dikejutkan dgn bunyi gelak tawa.
A.m:hahaha,patut nikah cpat2 ni.
Cy&sj:btul3,hahaha.
Min yg perasan ad suara2 yg mengganggu nya tidur membuka matanya perlahan2.Alangkah terkejutnya min krn dia &taemin tidur dlam keadaan berpelukan.cpat2 min menolak taemin sehingga jatuh dari katil.
T min:aduh!!waeyo~?
Min segera menutup mukanya dgn selimut kn malu akibat masih ditertawakan oleh cy,sj,appa &ommanya.
T.min:knp gelak2 ni?
Appa:takde pape,dh pergi mandi,kita turun sarapan.
Lalu mrk semua turun keruang makan meninggalkan taemin& min.
Min:oppa!!mcam mana bantal peluk tu bleh tercampak bawah katil?*masih menutup muka dgn selimut*
T.min:ah,btulker??entahla baby.
Lalu min bergegas ke tandas utk mandi.stlah 10 minit,mrk berdua turun kebawah utk makan.
Hanya bunyi krik krik menemani suasana t.min &min.
Appa:ehem2.lpas makan pergi ruang tamu okay!
All:nae.
Diruang tamu»»»»
Cy:apa yg appa nk ckap?*curiousity*
Appa:mcam ni,malam ni appa akn bagitahu.skrang ni appa lepaskan kamu nk pergi mane2,yg penting 8 mlam kena balik,kita akan buat bbq family.
All:Yezza!!
Skip»»»
Sory author suka skip part yg takdo idea.Jam menunjukkan 8:05 malam.mrk semua sdah berkumpul.Mrk skrang sdg menikmati makanan yg disediakan.Slpas makan mrk semua buat bulatan di depan unggun api(paham dok).
Mrk bergelak tawa,menyanyi,crita kisah horror&one more thing,mrk main truth or dare yg dicadangkan oleh cy&sj.Yg lain terpaksa participate.Sasaran skran adlah taemin.
Cy:okay.so,taemin kau kena kiss min selama 1 min.
Min:yahh!!shireooo!!
Taemin sdah tergelak nakal krn taemin sdah membincangkan hal ini terlebih dahulu.
Appa:cpatlah,takkan malu kot.klau tidur pun berpeluk takkan nk malu.
Sjoon:ok,klau min taknak ,masa kiss akan dilanjutkan sehingga 2 min.
Min:andwaee!!!
Omma:c'mon,its a game darling*sambil mengusap kpala min.
Min terpaksa menuruti kata2 ommanya krn dia taknak jd anak derhaka spt si tanggang.Min mengangguk shj.Lalu taemin memegang kpala min.min hanya memejamkan matanya,walaupun dia taknak actually.&chupp~~selama 2 minit suku actually,sengaja taemin memnjangkan tempoh itu.cy pula sibuk merakam sketsa itu.LOL.mrk semua bersorak.
Cy:dah2 la.lame plak kau amik kesempatan taemin.nanti ko sambung ah lpas ni.
Taemin mlepaskan ciuman itu.Min hanya menunduk malu kut kut.
Appa:okay,appa dh janji nk bagitahu perkara ni so,biar appa ckap sekarang.Appa sdah berbincang & mrk juga setuju utk tunangkan korg berdua*tunjuk kearah min&taemin*.
Min yg sdg minum air tersedak mendengar perkataan itu.
Min:what??!!
T.min:yess!!kamsahamnida,appa,omma,hyung hyung sbb bagi sy opportunity ni.
Cy:yeay!!dpat jugak merasa ad adik ipar ni.
Min memberikan death glare kpd cy.
Sj:so,appa.bila majlis pertunangan tu?
Appa:next week.
Skali lagi min tersedak.t.min mengusap lembut blakang min.
Cy:apasal ko tersedak bagai nih?takkanlah tKut kut,jgn risau,first night kau lambat lagi.
Min:yahh!*meluku cy*
Sekian shj disitu»»»so,how this chap?ok tak?klau tak puas ati ker,tak best ke,pliss comment &vote okay,love uolls,rawr,saranghae ,wo ai ni#okbai.keep calm &always vote&support my ff.pliss vote &comment for my anothe fanfic named <MY P.A IS MY WIFE> .love ya.
YOU ARE READING
Tersuka Tanpa Sengaja[SLOW UPDATE]
RomanceAnyeong all ma prenz(readers),konichiwa,bonjour,apa khabar(bow 90°)...I hope uolls in a good mood and day.Well,actually this is ma first fanfic,sbnarnye tak nak buat,but dipaksa rakan2,apakah?¿Sampai tunggang terbalik tanda soal.#cakap luai kejap.be...