BEauTIful DaY :-) :-) :-)

33 6 1
                                    

Sambungan kisah sblum ni«««

Min:what??*dgn muka terkwjut beruknya itu*

Taemin:btullah.jom kita kawin.

Min:merepek btul.eh jap.

Lalu min kluar utk turun keruang tamu sbb dia mrah sgt.Actually,min msuk bilik tuh,& then dia nmpak beg taemin ade,maknenye dorg sebilik,sbb tulah min terkejut melalak lolong bagai nk rak tu....

Min:omma,appa,waegurae??why I have to share one room with him??

O.m:lah,its okay.kamu berdua bleh knal lbih dekat lagi.

Min:shireo~~dahla dia tu byuntae.andwaeeee!!

A.t:takpelah klau camtu,kami bleh cpat2 dapat cucu.

Mrk pun bergelak ketawa.saat macam ni pun bleh bergurau.min akhirnya terpaksa akur shj,kerana terpaksa aq relakan.monolog min.
Min trus kebilik utk membersihkan diri.

In room<<<>>>

Min:oppa tidur atas katil,min tidur kt sofa okeyh!?

Taemin:apasala tak tidur skali??*sambil menunjukkan muka byuntae*

Min:aish,sabor jeler.taknak,.min taknak.klau tak bleh,biar min tidur kat living room.

Taemin:ok2,haish,nk bermanja pun takleh.*pout*

Min:yelah2,tp ltak penghadang kat tgah.jgn langkau pun penghadang tuh.

Min akhirnya ketandas utk membersihkan diri stlah lama mengempeks(membebel mcam nenek tua).taemin mengemas barang2nya.

Skip»»»

O.m&O.t:MinMin sekalian,mari turun dinner!!!*jerit mrk*

Min &taemin yg main games terpaksa menghentikan games mrk seketika.

MinMin:ye ye.

MinMin ni nama bagi taemin & min.singkatan yer.

Mrk pun turun kebawah.
A.t:lpas mkan ,pergi ruang tamu.kita nk bincang something.All must participate okay!!

All:nae~~
Mrk pun mkan ,yg lain dgn hal masing2,manakala min & taemin duduk menyepak kaki gu lawey(lawan) krn mrk duduk menghadap.

Chanyeol:aish dua budak nih,asyik gaduh je kerja,kita kahwinkan bru senyap karang.

Kata2 chan itu membuatkan semua org memandang minmin.minmin memeberhentikan aksi mereka,sbb ingatkan takde org perasan,rupanya chan & seojoon memerhatikan mrk berdua jer.Actually,taemin ad 3 org siblings termasuk dia,yg lelaki kembar dia,adlah iras skit,tp min tak pernah tgok sbb adik taemin tuh duduk dorm,mnkala kakak taemin blajar kt oversea.fuyyoo~~~.

Min:ehem2.

S.joon:kamu tu dah knp?malu?takkanlh kut,setahu aq adik aq nih ganas but nerd.
Akhirnya ketawa mrk terhambur.min hanya bergerak ke sinki utk membasuh pinggan,maklumlah mlas nk layan abg2 monyet mrk tuh.

O.t:dah malu lah tu~~taemin,pergi pujuk sana.

Taemin hanya mengangguk.jadi,dia pun pergi lah ke dapur.Kesemua ahli keluarga mrk tuh,mengintai utk melihat sketsa itu.aduiii.failed bm author.
Taemin memback hug min.Min tersentak sbb terkejut.taemin meletakkan dagunya keats bahu min.

Min:bak sini pinggan tuh,biar  min basuh.

Taemin:aip.bukan min lah but chagi.

Min:okay,bak sini biar chagi basuh.ujar min sambil menekankan ayat chagi tuh.

Taemin:ha,tahu takut.

Min:tak pun.ni apa hal dtg sini.gilah layan monyet2 tuh.Asyik gelak je kerja.

Taemin:ala,baby ngajuk ke??oppa nk manja ngan baby jer.

Min:hmm,yelah.

Min pun slesai membasuh pinggan.

Min:oppa~

Taemin:nae.waegurae??

Min:taknak lepas lagi ke hug ni,tahu lah syg,tp lpas ah jap.

Taemin melepaskan hug itu namun mengangkat min gaya bridal style pula.ahli keluarga suko selok tgok gelagat minmin itu.

Di ruang tamu«««

A.T:okay,camni.besok kita akan buat barbecue time but at night,so pagi& ptg tuh ikut korang nk pergi mne,appa benarkan,but mlam kena free.okay??

All:cun.

Taemin:uncle, aunty,chanyeol &s joon hyung,taemin nk pinjam min bleh tak??

A.M:panggil je omma appa,kiteorg tak kisah lagipun kan korg dh kapel,so whats wrong.

Min menunduk shj.malu kut,kut lah kut.

A.T:dah,bleh bersurai.taemin,kamu ad nk gi mna2 ke mlam nih,nk pesan suh kunci pintu lpas balik,skang ni bahaye~~

Taemin:bleh jgak,lagipun kiteorg blom date  agy.

Min memberikan death glare kt taemin.

Nak tahu ape berlaku slpas ni??tunggukan lah next chapter.swag-yo.S-W-A-G.sory klau ad ape2 tk puas hati,jantung ,peparu,hempedu,trakea,bronkus,sumo jenis namo rima ado.okbai.this is my first ff,pliss support&pliss vote&comment,kerjasama anda amat dihargai,krn kerjasama dtgnyer dari wonderpets.MERAPU LOLOLOLO.pliss also read ma pren ff such as THE GREAT KILLER COUPLE,MY CRYSTAL,MY ENEMY IS MY LOVE,MY LIFE WITH THEM&so on.BAI.

Tersuka Tanpa Sengaja[SLOW UPDATE]Where stories live. Discover now