Kardeşleriyle de sarıldıktan sonra oturup konuşmaya başladılar. Beste neler yaptığını, tatilinin nasıl geçtiğini hepsini anlattı.
Annesinin dikkatini çeken bir şey vardı. Telefonu nerden aldığını sordu. İşte Beste de bundan korkuyordu. Bunu annesine söylemek zorunda kaldı ve olanları annesine söyledi. Annesinin tepkisini merak ederken verdiği tepki çok sert olmuştu. Ama o cesur davranarak bunu annesine söylemişti.
Sabah hazırlanan Beste annesini öptükten sonra okula gitmek için evden ayrıldı. Okulunu da özlemişti. İçinde bir heycanla gidiyordu. Okula gelen Beste'yi gören arkadaşları çok mutlu oldular. Onlar da Beste'yi bir ay okulda görmeyince özlemişlerdi.
Sonra Beste'nin yanına Meriç geldi. O da Beste'yi çok özlemişti. Arkadaşları dağıldıktan sonra Meriç ile Beste oturup sohbete başladılar. Beste neler yaptığını, hepsini tek tek anlattı ve tabi bir erkek arkadaşı olduğunu da. Meriç bunu duyunca şaşırdı çünkü Beste'den böyle bir şey beklemiyordu.
O sırada Beste'nin telefonu çaldı. Arayan sevgilisi Mert'ti. Konuştuktan sonra ona resmini attı ve Beste'nin de resmini istedi. Beste, Mert'in resmini Meriç'e de gösterdi.
Annesi bu konuda Beste'ye kızıyordu ama Beste onu aldırmıyordu. Babasını kaybettikten sonra zamanla çok değişmeye başladı. Belki de küçükken yaşadığı zor günleri unutmak için değişiyordu.
Beste artık son sınıfa gelmişti. Artık bundan sonraki şey sınav için çalışmaktı. Yine birgün Mert Beste'yi aradı. Biraz konuştuktan sonra Mert onu görmek için yanına geleceğini söyledi. Beste bunu duyunca çok sevindi. Birkaç gün içinde geleceğini bildirdi.
Okulda Meriç'i görünce hemen ona anlattı. Meriç de Mert'in nasıl biri olduğunu merak ediyordu.
Aradan birkaç gün geçtikten sonra Mert Beste'ye telefon edip yola çıktığını söyledi. Büyük bir heycanla telefonu kapatan Beste hazırlanmaya başladı. Bunu annesine söylemeyecekti. Çünkü annesi ona çok kızıyordu.
O gün hazırlanmış bir biçimde okula giden Beste, Mert'in gelmesini sabırsızlıkla bekliyordu. Mert uçaktan inip otobüse bindikten sonra Beste'ye haber verdi. Yani gelmesine çok az zaman kalmıştı.
Beste gelmesini beklerken bir türlü gelmiyordu. Saatler geçti ama hâlâ ortalıkta kimseler yoktu. Haber almak için telefon ettiğinde telefona bile bakmamıştı.
Mert'in hâlâ gelmemesi, telefona bakmaması bütün bunların bir sebebi varmış oysa. Beste'ye gelen bir telefonla her şey öğrenildi. Mert'in geldiği otobüs kaza yapmıştı. Telefonundan Beste'yi arayıp haber vermişlerdi. Durumu çok ağırdı. Acilen hastaneye kaldırmışlardı. Beste bunları öğrenince şok olmuştu. Hemen hangi hastanede olduğunu öğrenip yanına gitti.
Hastaneye geldiğinde Mert'in odasının kapısında bekliyordu. Mert yoğun bakımdaydı. Kazada ağır yaralanmış, çok kan kaybı olmuştu.