Odaya geçip Burak'ı aramak için telefonu aldı. Bir yandan Burak'ı ararken bir yandan da kapıyı gözlüyordu. Bu sefer kimseye erkek arkadaşı olduğunu söylemeyecekti.
Burak telefonu açtı ve Beste ona yarın çıkacağını söyledi. Onun da ne zaman gideceğini öğrendikten sonra telefonu kapattı. Eşyalarını hazırladı ve sabah olmasını bekledi. O gece annesiyle beraber yattı. Ondan ayrılacağı için üzülüyordu.Sabah uyandığında hazırlanıp kahvaltısını yaptı. Sonra evden çıkmak için ailesiyle vedalaştı. Onları o kadar çok seviyordu ki ayrılacağı zaman kendini tutamıyordu.
Üniversiteye geldiğinde kaldığı yurda gidip eşyalarını bıraktı. Burak'ı arayıp ona geldiğini haber verdi. Annesine de geldiğini söyledikten sonra Burak'la buluşacağı yere gitti. Burak'ı bekliyordu ama o hala gelmemişti. Merak etti, aramak istedi. Telefona bakmıyordu. Burak Beste'yi çok bekletmişti. Geldiğinde Beste ona neden geciktiğini sordu. Burak da ne diyeceğini bilemediği için biraz panik yaparak bir şeyler uydurdu.
Onun bu şekil konuşması Beste'nin kafasında soru işaretleri yapmıştı. Telefonuna da cevap vermemişti.Beste'nin bir gün sonra doğum günüydü. Burak bunu bildiği için doğum günü için arkadaşlarına haber veriyor, parti için hazırlıklar yapıyordu.
Onlar otururken Burak'ın telefonu çaldı. Arayan arkadaşıydı. Parti için haber verileceğini bildiği için Beste'nin yanında telefona bakmadı.
Onun bu davranışları Beste'de olumsuz düşünceler ortaya çıkardı. Ama o, Burak'a belli etmiyordu.
Biraz oturduktan sonra ayrıldılar. Beste odasına, Burak ise arkadaşlarının yanına gitti. Odaya gelen Beste kara kara düşünmeye başladı. Onun bu olumsuz davranışları hep boşaydı. Çünkü Burak, Beste'yi mutlu etmek için çabalıyordu.Sabahın güneşiyle uyanan Beste kahvaltısını yaptıktan sonra okula geçti. O gün Beste'nin yanına gelen Burak, Beste'yi bir şekilde oyalayıp telefonundan Beste'nin fotoğraflarını alacaktı. Burak, Beste'nin arkadaşlarına bu durumu söyleyip, Beste'yi oyalayacaklarını söyledi. Bunu kabul eden arkadaşları Beste'nin yanına gidip onu oyalamaya çalıştılar.
Onlar Beste'yi oyalarken Burak da gizlice Beste'nin masanın kenarında duran telefonunu aldı. Hemen cebine attı. O sırada Beste'ye lavaboya gideceğini söyleyip oradan uzaklaştı. Arkadaşları Beste'nin bu durumu fark etmemesi için oyalamaya devam ediyorlardı.
Partinin hazırlandığı salona giden Burak hemen Beste'nin telefonundaki fotoğraflarını topluca kendi telefonuna gönderdi. Sonra hemen Beste'nin yanına gelip fark ettirmeden telefonu masanın üzerine koydu. Arkadaşlarına tamam der gibisine işaret edip oyalamayı bıraktılar.Burak Beste'ye işinin olduğunu söyleyip salona gitti. Beste arkadaşlarıyla sohbete devam edecekti.
Salona gelen Burak telefonundan Beste'nin fotoğraflarını ve kendi fotoğraflarını parti esnasında yayınlayacağı için onları hazırlmaya başladı. Fotoğrafları hazırlarken karşısına Mert'in fotoğrafı çıktı. Yanlışlıkla onun fotoğrafını da kendine göndermişti.Burak o fotoğrafı görünce bir an aklından Beste'nin sevgilisi olduğu geçti. Ama kesin bilgisi olmadığı için Beste'ye şimdilik bir şey söylemeyecekti. Belki de abisidir diye aklından geçirdi. Ona partiden sonra bunun hesabını soracaktı.
Her şey hazırlandıktan sonra okulun çıkış saatini bekleyeceklerdi. Burak Beste'ye telefon edip çıkışta hazırlanması gerektiğini söyledi. Akşam bir arkadaşının düğününe gideceklerini bunun için çok güzel giyineceğini söyledi. Beste bunu kabul etti. Burak heyecanlandı. Şimdi Beste'nin okuldan çıkışını beklemek oldu.